Hey Kenty man........
No Hard Feelings.... Maar , Heeft het Nu zo hard gestormt dat de herrinering uit je brain is weg gewaait.........van de tijd dat jij ook maar 1 ster onder je nickname had staan........ En Nu er 3 staan zijn wij(beginners) ........ APEN.
Heb respect voor jou kite ervaring............. ,T zou mooi zijn als dat er ook was voor degene.....Die al lerende ...of totaal beginner zijn........
Die willen tenslotte Net zo goed..? als jou worden.
En dat kan maar op 1 manier........ Beginnen.
Wou Ik ook ff Kwijt.
Begrijp me niet verkeerd, ik vel geen waarde-oordeel, het was slechts een observatie. "AAP" is meer bedoeld als liefkozende nickname... Natuurlijk is iedereen ooit beginner geweest, dat is ook helemaal niet erg. Het valt gewoon op dat er op Oostvoorne zoveel "beginners-perikelen" zijn, al sinds jaar en dag :-)
Vergeleken met 2004 was het afgelopen zaterdag trouwens behoorlijk rustig. Back in the days telden we ooit 150 kites in de lucht (!!!). Zaterdag waren het er een stuk of... 50? Lekker rustig dus! (misschien komt 't door de vakantie?) Ruimte zat voor beginners om hun kites full power recht in de power-zone met de LE vlak op het water te crashen of achter hun kite aan te draggen. BOOM! PSSSSJJJJJJHHHH. LE leeg :-)