Davy
Geen avatar
|
Goeie tips Gijs, thanks! Feit blijft wel, dat als het woensdag zo blijft, er in ieder geval ergens gekite gaat worden 
|
|
|
Marco'72

Logs: 0 | 14 uur
|
Ik vind Brouwersdam ook veel beter dan Kamperland maar ik dacht dat de wind bij NO toch aflandig staat? Hoewel de wind nu nog meer NNO staat, nou ja, kan nog veel gebeuren. Ik vind Kamperland ook geen goede beginnersplek maar meer als uitwijkmogelijkheid bij NO.
Gijs, heb jij ervaring op Brouwersdam met NO? Ik ben er wel eens geweest met licht aflandige wind maar kon toen enkel op een klein stukje water nabij Ouddorp kiten ( Weet ook niet zeker of dat daar is toegestaan)
Maar als het mogelijk is ben ik het liefst op Brouwersdam. Ik hoop dat het wat wordt volgende week!
|
|
|
|
paul56

Logs: 0 | 299 uur
|
ziet er K uit deze week. Misschien donderdag nog een namiddag sessie in het zonnetje en met de 17m
Aan de andere kant komt het me ook wel uit, want op de zaak is het erg druk deze week.
|
|
|
paul56

|
Met een beetje mazzel kunnen we weer maandagmiddag los gaan....... 15 knopen NNO! Ik weet het, het is niet veel  , maar met mn 17m is het voldoende!
|
|
|
Marco'72

|
Ja, gelukkig weer een beetje zicht op kiteweer begin volgende week. Hopen maar dat het zo blijft  Vervoer kan alleen voor mij wel een probleem worden want auto moet gekeurd worden (en zal niet door keuring heenkomen  Dus als het volgende week wat wordt met de wind zou ik graag met iemand meerijden?
|
|
|
Marco'72

|
Gadver, wind begin volgende week ook weg  Blijft altijd geklooi met die wind uit Oost. Het wordt tijd dat de wind gaat draaien naar een mooie Zuidwester!
|
|
|
Davy
Geen avatar
|
Jo Marco,
Als de wind meewerkt, waar ik persoonlijk een hard hoofd in heb, kun je zoals het er nu naar uit ziet met mij meerijden. Moet dinsdag wel weer werken en dan begint het weer aan te trekken zie ik. We houden contact!
|
|
|
paul56

|
Ik zeg maandag een avondsessie met ondergaande zon op Roompot X-beach. Moet kunnen met mn 11 of 17m. 
|
|
|
Marco'72

|
He Davy, bedankt voor het aanbod maar ik vrees dat de wind nog lang op zich laat wachten  Ik hoop dat het maandag iets zal zijn Paul maar ik heb er niet veel vertrouwen in Volgende week ook prut 
|
|
|
gijs1234

Logs: 0 | 7 uur
|
Maandag einde van de middag / avond lijkt het nu toch echt wat te worden. Ik ga niet naar X-beach, maar naar Ouddorp of wellicht Brouwersdam. Meer mensen die plannen hebben?
|
|
|
|
gijs1234

|
Paul, X-beach heeft voor en nadelen voor mij. Nadelen 1. afstand (ruim half uur verder rijden) (Maakt voor jou niets uit volgens mij) 2. de strekdammen etc. Voordelen. 1. zeer dichtbij het strand parkeren 2. voorzieningen bij het strand Ouddorp kan je ook aardig dichtbij parkeren +- 5 tot 10 min. lopen Probeer maandag om een uur of 3 op Ouddorp (Langedijk) te zijn. Nu maar duimen dat het zo blijft 
|
|
|
paul56

|
Het idee is namelijk dat Marijke (mijn vrouw) meegaat. Dan is X-beach qua voorzieningen net ff wat prettiger voor haar. Inderdaad qua rijden is Ouddorp of X-beach gelijk voor mij. We wachten nog even af wat de wind verder gaat doen 
|
|
|
Marijtje
Geen avatar
|
Dag heren, Als t maandag einde dag gaat waaien ben ik eindelijk ook weer een keer van de partij:) Ik heb mn vlieger dit jaar nog maar één keer uitgelaten, en toen niet kunnen kiten door gebrek aan wind, dus heb heel veel zin om weer te gaan!! In de tussentijd heb ik wel trouw jullie ervaringen op t blog met plezier en n lichte jaloezie  gevolgd! Hopelijk tot maandag ! Als t outdorp of X beach wordt kunnen jullie me dat adres dan ff mailen?daar ben ik namelijk nog nooit geweest. @paul, leuk dat je vrouw ook meekomt, wil ze t ook leren of komt ze jou vooral bewonderen op t water? Groetjes Marijtje
|
|
|
helium

|
Ga morgen ook varen als de wind hard genoeg gaat voor mijn 12 Whatabout Vrouwenpolder.........groot strand en de richting is er goed voor. Ben bang dat met `te` weinig wind Kamperland te klein is ivm stenen dammen...He Jeroen Ouddorp is trouwens ook wel chill met NNO
Leuk als je ook weer eens gaat Marijtje, meteen zonder schoentjes en shit!
|
|
|
Marco'72

|
Ja,lekkerrrrr  Dinsdag en woensdag eindelijk wind  He Gijs, ziet er goed uit bij Ouddorp (Langedijk) met NNO. Ik ben daar nog nooit geweest maar ik ben zeer benieuwd He Davy, heb jij al plannen voor de komende dagen? Ik ben iig dinsdag de gehele dag vrij dus ik ga zeker proberen om naar het water te komen. Ik heb er zin in 
|
|
|
Marco'72

|
He Rob, Bij NNO vaar je dan op Brouwersdam of bij Ouddorp Langedijk? Zeker die laatste locatie ziet er qua ligging goed uit!
Ik vrees dat het maandagavond wat weinig is voor mijn 9m dus ik hou het op dinsdag of woensdag (of ik moet nog snel een 11m weten te scoren. Ik zal zo eens kijken of Marktplaats wat heeft)
|
|
|
helium

|
He Rob, Bij NNO vaar je dan op Brouwersdam of bij Ouddorp Langedijk? Zeker die laatste locatie ziet er qua ligging goed uit!
Ik vrees dat het maandagavond wat weinig is voor mijn 9m dus ik hou het op dinsdag of woensdag (of ik moet nog snel een 11m weten te scoren. Ik zal zo eens kijken of Marktplaats wat heeft)
Kan beide, ik denk dat Brouwersdam lekkerder is omdat de wind dan pal sideshore is. Jammergenoeg werk ik di en wo in Maastricht. 
|
|
|
paul56

|
Gijs, Ouddorp / Lange dijk heeft die ook een strandtent. Op de webcam van "post Flaauwe Werk" is er 1 te zien, maar is dat bij de surfspot?? Want dan ga ik ook naar Ouddorp, met Marijke (en Jeroen proppen we ergens op de achterbank tussen de boards  ) Zo niet, dan gaan we OOK naar Ouddorp/Langedijk. Is dat parkeren op dat "blauwe" grasveldje??
|
|
|
gijs1234

|
Paul, Rechts van de kitespot heb je een strandtent +- 800m http://c-side.nlGewoon koelboxje en parasol mee joh  Parkeren is aan het einde van de Langedijk. Hoe laat zijn jullie er?
|
|
|
paul56

|
Als ik Windguru bekijk heeft het weinig zin om er voor 15:00 te zijn  Wat denk jij?
|
|
|
gijs1234

|
Dit plaatje ff gepikt, vanaf een uur of 3 ziet het er idd prima uit  . Voor de zekerheid wel ff de flysurfer mee  
|
|
|
Davy
Geen avatar
|
Jo Marco!
Dinsdag ziet er idd lekker uit, woensdag ook trouwens. Moet dinsdag wel weer werken maar kan vast wel wat regelen.. Als ik bijv. tot 12.00u werk hebben we nog een mooie middag/ avond. De wind blijft idd toch uit in de ochtend en trekt smiddags pas aan. Kan dinsdag ook wel rijden, woensdag niet. Als de voorspelling zo blijft heb ik dus nog een plek(je) vrij..
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!
|
|
|