kitertjuh

|
Jammer dat het gister zo zacht waaide. Was nog even bij borssele wezen kijken (kwam ik toch langs), maar no wind. Voorspellingen voor einde van de week zien er iig beetje positief uit.
Zon, droog en iig de goede richting, nu nog dikke wind!
|
|
|
gijs1234

Logs: 0 | 7 uur
|
Ziet er goed uit, Gijs  Je kan goed het springen zien. Waren er ook nog tubekites op het water? Hoeveel knopen wind stond er? Ik moest gisteren werken om mijn "nieuw" boardje te bekostigen  Was echt een topdag, er waren wel wat tubekites. Vanaf een uur of 11 heb ik de Speed gehaald en tot 2 uur doorgevaren, daarna was de wind op. Stond tussen de 10 en 15 knopen zoiets.
|
|
|
paul56

Logs: 0 | 299 uur
|
Mijn plan is om zaterdag een ochtend sessie te gaan doen: 15-17 knopen (Windfinder). Ca. 12:00 is het hoog water Wie doet er mee?? 
|
|
|
|
|
|
|
kitertjuh

|
zaterdag maar eens een sessie doen he eindelijk weer eens vrij.
|
|
|
helium

|
Niemand die vandaag met grote maatjes gaat proberen?
Anders wordt het pas zondag voor mij, zaterdag komen ze kijken naar mijn camper.
|
|
|
kitertjuh

|
mm zaterdag no wind. Hoe kan het toch steeds he:@ Zondag laatste wedstrijd willemII dus verplicht werken. Daarna in weekenden weer vrij:D:D
|
|
|
helium

|
mm zaterdag no wind. Hoe kan het toch steeds he:@ Zondag laatste wedstrijd willemII dus verplicht werken. Daarna in weekenden weer vrij:D:D
Rijden we de volgende x weer samen vanuit Tilburg!
|
|
|
kitertjuh

|
Doen we moeten toch weer eens knallen he!! Dikke 6bft en helemaal los tot spierpijn toe!!!
|
|
|
gijs1234

|
Voorspellingen zijn weer wat bijgetrokken voor zaterdag. @ Paul waar wil je heen? Zit aan Oostvoorne te denken, wil nog ff voor een nieuwe trapeze kijken. Kan dan mooi in 1 x. Kan je de 17m weer ff uitlaten 
|
|
|
paul56

|
@gijs: zaterdag(ochtend) is ook goed. Doen we de zondagochtend OOk nog Alleen de zondagmiddag is bezet voor de verjaardag van mijn moeder
Vanaf 10:00 12 knopen (WG)
|
|
|
gijs1234

|
Paul hoelaat wil je op de spot (Oostvoorne?) zijn? Zondag kan ik ook nog wel een paar uurtje 
|
|
|
Marco'72

Logs: 0 | 14 uur
|
Zaterdag ziet er naar mijn idee niet meer goed uit. Wel jammer want ik had hoop op goede wind en had al vrij gevraagd  Ik heb mijn hoop nu op zondag gevestigd, ik hoop echt dat er nog wat wind overblijft want vandaag is ook de wind voor zondag naar beneden bijgesteld  Als het zondag goed blijft ben ik van de partij! 
|
|
|
paul56

|
Op dit moment gaat om 11:00 (WF) of 14:00 (WG) de wind aan. Dus ik dacht om 11:00 op het strand te staan  Eurofun is vanaf 10:00 open  Wat dacht jij?
|
|
|
jbalvers

Logs: 0 | 8 uur
|
zo bladder is geregeld, moet alleen nog even vanuit hong kong komen  dus nog fftjes wachten. Waar zijn die goede weersomstandigheden! want heb wel weer zin om even lekker te knallen op het water. 
|
|
|
paul56

|
@jeroen: dat zal dan zondag worden Ik kan ook zaterdag met Zephyr!(12-14 knopen)
|
|
|
|
gijs1234

|
@ Paul, ga na het kiten wel ff langs EuroFun, ik ben zterdag om een uurtje of 10 op het strand aanwezig. Ziet er prima uit voor ons 
|
|
|
|
|
kitertjuh

|
waarom morgen nu geen wind:(
|
|
|