Marijtje
Geen avatar
|
Hey guys, hoe was t op t water?wat n vette wind he! Vraagje:hoe dik zijn jullie wetsuits?en is dat nu al te doen met t koude water? dat s nu toch +-5 graden? Mijn wersuit is 4/3, k heb wel n hoody, handschoentjes & schoentjes en k heb nog n 1 mm shirt eronder, maar k vrees dat t nu nog te koud is. Ik hoor graag jullie ervaringen,Thanks Groetjes marijtje
|
|
|
jbalvers
Logs: 0 | 8 uur
|
Hey marijtje, Het viel me heel erg mee moet ik zeggen. Stond inderdaad een stevige wind en heb nog heel even getwijfeld of ik het water wel op zou gaan maar toch even leker wezen surfen:) Heb het helemaal niet koud gehad, noujah alleen tijdens het omkleden . Ik had een 5.2mm wetsuit aan hoodie , handschoentjes , schoentjes en mijn jas. Groeten, Jeroen
|
|
|
helium
|
Wie o wie, gaat er morgen?
|
|
|
|
paul56
Logs: 0 | 299 uur
|
Jeroen en ik vertrekken rond 11:00 uit Breda naar Playa. We hebben de Brabantvlag bij ons. Tot morgen, gaan weer ff lekker kiten!!!
|
|
|
helium
|
Gezellig!
Ik ga ook weet alleen nog niet met wie. Ziet er uit een lekker dagje te worden. Tot morgen!
|
|
|
|
|
paul56
|
1e helft was het net alsof ik een beginner was. 2e helft ging lekker. Diverse rakken op topsnelheid.
|
|
|
helium
|
Playa was ook goed dan? Ik ben doorgereden naar de Dam.........Super dagje gehad!
Tot de volgende.........
|
|
|
jbalvers
|
Ja was echt goed te doen, Gijs goed bezig geweest met zijn sprongen, begon er al aardig op te lijken... ik bezig met toeside, wat nu stukken beter gaat en paul toch nog even lekker aan het varen geweest.
dat de rest van het jaar ook zo mag zijn !!!
|
|
|
|
Zeeland135
|
Hoi, Ik begrijp dat jullie ook kiten als het wat frisser is . Waar kiten jullie altijd?. Misschien dat we kunnen afspreken op het strand. Ik ga liefst naar Vrouwenpolder of Neeltje Jans. Ik probeer ook toeside te varen dus kunnen we samen oefenen
|
|
|
jbalvers
|
gaan vaak naar oostvoorne, zijn ook wel af en toe op kamperland te vinden. je bent welkom om aan te sluiten hoor, mischien tot snel
|
|
|
Zeeland135
|
Oostvoorne is een beetje te ver, ik weet alleen niet waar kamperland is. Maar ik begrijp dat jullie ook wel eens naar de "dam" gaan? Is dit de brouwersdam?
|
|
|
helium
|
Welkom!!!
`De Dam` is idd brouwersdam en Kamperland is aan de andere kant van de dijk vanuit Vr.polder gezien. (zelfde windrichting nodig) Kamperland is op het terrein van de Roompot, dan doorrijden tot de haven.
Waar kom je eigenlijk vandaan?
@ de rest: wanneer gaat wie?
|
|
|
|
helium
|
Gezzelig! Wat ben je vroeg? werken?
Bel je vd week wel als ik wat tijd over heb om te kiten. vrijdag sowieso.....
|
|
|
|
paul56
|
Rob, ziet er gaaf uit man! Ik krijg er kriebels van om ook zo'n project aan te gaan...
|
|
|
|
|
gijs1234
Logs: 0 | 7 uur
|
Nice campertje Zaterdag nog mensen die gaan kiten, zit aan Rockanje te denken met die Z ZO wind. Of wellicht ergens in Zeeland?
|
|
|
|