Nog een site voor waterbrandstof

Wimt

Augustus 26, 2010, 22:26:07
edit2Rapporteer  
Naast skfeenstra.nl is er ook futureenergieconceptsinc.com, om met deze handleidingen, je auto om te bouwen, om op water te lopen. Ja, water, uit de kraan dus, niet uit de Louisianagolf.

Als vrijwilliger help ik een bedrijfje, die bestaande auto's ombouwen, die dan deels op water gaan lopen. Een zuinig modern Polo'tje, wordt dan toch nog 30 procent zuiniger (diesels tot 3 keer zuiniger).
Dit voor 50.000 euro willen laten testen en bevestigen door TNO. TNO krijgt steeds minder overheidssteun, en wordt helaas steeds commercieler. Dus, van de (tegen)partij nog meer ontvangen (Shell of zo), is een slimme graaideal: uitkomst rapport:
+25 verbruik, u leest het goed.

Echt, we gaan dood aan commercie (en hebzucht)!

Kortom: maak jezelf onafhankelijk van die corrupte bende, en maak je eigen brandstof van water!
Behoef je  ook niet meer in de rij te staan bij de pomp!
Morres

Antwoord #1 Augustus 27, 2010, 01:10:05
edit2Rapporteer  
tno kost 70duizend, geen 50duizend. TUV is goedkoper.
Wimt

Antwoord #2 Augustus 27, 2010, 17:24:13
edit2Rapporteer  
De eerste de beste sloper (er mankeerde weer wat aan mijn Mazda), kon mij vertellen, dat een tijdje geleden er een competitie was, wie er het snelst en best een auto op water kon laten lopen. Sommigen hadden eerst wat diesel nodig, maar ze liepen allemaal op volledig water.

Is dus "common knowledge", alleen de olie-industrie houdt het tegen.
Wimt

Antwoord #3 Augustus 27, 2010, 20:28:53
edit2Rapporteer  
Hoeveel kost TUV, Morres?
Morres

Antwoord #4 Augustus 28, 2010, 17:16:40
edit2Rapporteer  
30000-tot onbeperkt, geloof ik. Keuring is niet nodig binnen EU alsd de losse onderdelen CE-gekeurd zijn, geloof ik. maar is waardevoller dan TNO, want TUV=de shit
Wimt

Antwoord #5 Augustus 28, 2010, 19:25:11
edit2Rapporteer  
Thanx (geloof ik) :-)
Wimt

Antwoord #6 Augustus 29, 2010, 18:45:58
edit2Rapporteer  
http://peswiki.com/index.php/Directory:_Hydrogen_Hog_by_Future_Energy_Concepts,_Inc.

Dit had de link moeten zijn, sorry.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.