Extra insert in waveboard

joop

September 10, 2010, 22:43:18
edit2Rapporteer  
Hallo allemaal,

Ik heb onlangs een tweedehands waveboardje gekocht (F-one signature). Ik begin het board langzaam onder de knie te krijgen maar heb telkens meer het idee dat de achterste strap te veel naar achter staat. Ik  vaar nu de hele tijd met mijn achterste voet voor de achterste strap.

Ik wil dus een extra insert in het board maken. Ik heb een uitleg gevonden waarin het plaatsen van een extra insert beschreven wordt:  http://www.boardlady.com/extrainserts1.htm

Ik heb nu twee vragen:
*kan het uit om de benodigde spullen voor het plaatsen van één insert te kopen en zo ja waar koop ik dat (ik woon in Alkmaar)?
*is het handiger om een insert door een ervaren zelfbouwer te laten plaatsen en zo ja zouden jullie iemand weten en wat zou dat ongeveer mogen kosten?

Alvast erg bedankt voor de antwoorden.

Groet John

Ozzie Wright fan

Antwoord #1 September 10, 2010, 23:00:06
edit2Rapporteer  
strapless Smiley
Morres

Antwoord #2 September 11, 2010, 00:50:42
edit2Rapporteer  
Extreme eddy mailen, of bij brunotti langsgaan.
eddy=versusshop.nl
henkw

Antwoord #3 September 11, 2010, 10:24:58
edit2Rapporteer  
Hoi John,

Ik heb de benodigde materialenvoor het plaatsen van inserts voor je en wil je ook wel helpen met het plaatsen, (ik woon in Heerhugowaard).

Groet
Henk
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.