zo goedkoop mogelijk, vooral in 2e wereldlanden word er megagrof met bagage omgegaan. dakine maakt top-materiaal, maar ALLES kan kapot. board in handoeken of karton doen!
Gisteren Dakine BTS board bag binnengekregen. Ziet er super uit. 145 lang, wieltjes, 2 separate boardbags aan elkaar te koppelen. Via internet gekocht in engeland bij www.powerkiteshop.com. In nederland was deze bag niet te krijgen. Over 3 weken naar Marokko, kan ik hem lekker uit proberen. Iedereen bedankt voor de goede adviezen.
@ Morres: veel te duur. Kan voor €0.33 per meter, dat is de goedkope variant met een rechte inkeping. Voor €0.42 heb je de dure variant met hele high-tech inkepingen (soort puzzelstukjes) om het om buizen heen te vouwen.
Beetje opletten, je hebt voor een board toch snel 4-5 meter nodig en dat scheelt toch weer aanzienlijk in de kosten.
Als je board niet langer is dan 140 cm koop dan ook geen bag van langer dan 140 cm. Veel maatschapppijen rekene dikke kosten als je bag langer is dan 140 cm. Bv Air Berlin is gratis maar boven de 140 cm is dokken. En aangezien je niet weet met welke maatschappij je de volgende trip gaat maken niet langer dan 140 cm.
Edit. Lezen PieNO. Je hebt er al een. Jammer dat hij 145 is . Maar have fun in Dakhla
« Laatste verandering: Oktober 06, 2010, 15:15:22 door PieNO »
@PieNo: Lengte bag mede aangeschaft om er ook evt. nog een licht weer board in te kunnen vervoeren. Vliegreis naar Dakhla is met Maroc Air. Lengte tot 2,00mtr. en 30 kg. gratis. Kom je niet veel meer tegen.
Ik zou een golfbag kopen.. Ik heb die prolimit unit van 140, en daar passen twee boards en 3 kites in met een beetje proppen. Voordeel is dat het het formaat is van een golftas (ofjah, het ziet er zo uit), dus je hoeft maar iets van 30 eu te lappen