winterstop

Swiftenaar

Antwoord #25 Oktober 25, 2010, 14:30:34
edit2Rapporteer  
Nailed it SanderH!

ik heb zelf vaak dubbel pak aan als t echt koud begint te worden.. belangrijkste is warm omkleden!
marving60

Logs: 0 | 5 uur
Antwoord #26 Oktober 25, 2010, 15:30:14
edit2Rapporteer  
Juist swiftenaar.

Daarom: Red de bever koop een camper
robje104

Logs: 0 | 104 uur
Antwoord #27 Oktober 25, 2010, 15:36:40
edit2Rapporteer  
lekker bezig...
zo te horen kite jullie allemaal fanatiek door
wat hebben jullie dan aan als ik vragen mag, gewoon dik wetsuit met thermo shirtje/handschoenen en schoentjes en muts en eventueel een jackje?

Ik heb dit jaar een semi-droogpak gekocht, geweldig. met schoentjes en handschoenen blijf je gewoon droog. gister brouwersdam alleen schoentjes aan gehad en was goed te doen. Dan heb ik nog een muts en een windstopper voor over mn pak.
Als je aan de kant gaat staan voor en break, koop dan een winddichte jas zodat je niet afkoelt.
chico

Antwoord #28 Oktober 25, 2010, 16:18:00
edit2Rapporteer  
Semi-droogpak 5/3 + thermoshirtje+sprayjack + muts + hand(schoenen) is te doen tot 4 graden (voor mij)
Eagle-Jan

Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #29 Oktober 25, 2010, 16:20:27
edit2Rapporteer  
gewoon een thermoskan in de auto leggen met thee of koffie ( mijn favo hete chocomel met een vleugje tik Tongue) ....warmt na het omkleden de boel lekker van binnen op...start de motor van je auto tijdens omkleden...dan duik je na het omkleden en inpakken tenminste een warme auto in...

Natuurlijk kan je zo dik aan neoprene kleden zo veel als je wilt...
maar koop gewoon een goed pak met goede gesealde naden ( dus niet van mystfixt) 5'4 dik, 6 kan ook maar komt da bewegingsvrijheid vaak niet ten goede, vind ik, zorg dat ie strak aan je lijf past. hoeft niet duur te zijn, ga op zoek naar over jarige modellen voor max 160 ben je klaar. (de betere merken: O'neill, Npx, Ion, Xcell (mijn favo), Cskin, Billabong) ..moet nog net een 1 mm thermos longsleave onder passen... schoentjes 3 tot 5 mm, handschoentjes 3 mm. hoody optioneel (niet mijn favo... ik doe kop, nek, gezicht met vaseline smeren en oordoppen in... en voor langs de kant ,een dikke oude werk of ski jas....mag lekker dik zijn, dikke wolle muts.
jantjuuh

Logs: 0 | 586 uur
Antwoord #30 Oktober 25, 2010, 16:44:19
edit2Rapporteer  
Maar zonder gekkigheid, je kan ook gewoon gaan flyboarden! Ideaal in de winter, bijna niemand op het strand en kneiterhard zand Grin
Meteen van het probleem af dat je nat&koud wordt ThumpsUp
Eagle-Jan

Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #31 Oktober 25, 2010, 16:53:46
edit2Rapporteer  
Maar zonder gekkigheid, je kan ook gewoon gaan flyboarden! Ideaal in de winter, bijna niemand op het strand en kneiterhard zand Grin
Meteen van het probleem af dat je nat&koud wordt ThumpsUp

vergeet je dan de helm en backprotector niet....zand is dan idd HARD... en breek je enkels en polsen niet  Tongue
robje104

Logs: 0 | 104 uur
Antwoord #32 Oktober 25, 2010, 17:35:02
edit2Rapporteer  
idd, ik ben dik 1 1/2 jr verder van beide enkels breken en na 3 uur varen loop ik 2 dgn mank......dus hardboots haha
Dutchy

Logs: 0 | 9 uur
Antwoord #33 Oktober 25, 2010, 17:55:55
edit2Rapporteer  
nog nooit zo,n slecht seizoen gehad qua wind en nu is de herfst aangebroken ...........knalluh met die bende tot de ijspegels aan je zak hangen
Gehaktdag

Antwoord #34 Oktober 25, 2010, 17:59:24
edit2Rapporteer  
Hmmm tja zit zelf ook ff te kijken wat ik ga doen.. met een 5/3 wetsuit, handschoenen en gewone schoenen is het nu toch nog wel te doen tot aan eind november of...?
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.