NKV Ledenactie

Reflex

Logs: 0 | 20 uur
November 21, 2010, 19:00:07
edit2Rapporteer  
Lid worden van de NKV doe je natuurlijk omdat de NKV opkomt voor de belangen van alle kitesurfers in Nederland. Haar belangrijkste doelstellingen zijn onder andere het behouden van toegang voor kitesurfers op de Nederlandse wateren en het promoten en vergroten van de veiligheid op bestaande kitesurfspots.

De  NKV biedt haar leden een aanvullende aansprakelijkheidsverzekering aan, onderhoudt  actief contacten met  overheids- en natuurorganisaties en geeft voorlichting over veiligheid.

Om dit alles nog wat extra kracht bij te zetten hebben wij nu een speciale lidmaatschapsactie. Als je nu lid word van de Nederlandse Kitesurf Vereniging krijg je een Underwave Sultan Harnas, ter waarde van 195 euro voor 100 euro. Of een Underwave Seat Harnas met Helm ter waarde van 175 euro voor 100 euro. Dit alles inclusief verzendkosten en BTW.

Uiteraard is het nog steeds mogelijk om gewoon lid te worden voor 35 euro per jaar voor diegene die al een Trapeze hebben. Wil je wel gebruik maken van deze actie, dan kun je dit aangeven op het aanmeldformulier.

markus

Logs: 0 | 855 uur
Antwoord #1 November 21, 2010, 19:27:46
edit2Rapporteer  
zo`n sultan me wel wat. hoor er goeie dingen over.
Reflex

Antwoord #2 November 21, 2010, 19:45:53
edit2Rapporteer  
Heb hem zelf ook en ik vind het inderdaad een lekkere trapeze. Maar een trapeze is erg persoonlijk.
Marko

Antwoord #3 November 21, 2010, 20:23:34
edit2Rapporteer  
Is er een mogelijkheid om hem eerst te passen welke maat voor jou geschikt is?
stefanatix
Gast
Antwoord #4 November 21, 2010, 20:59:38
edit2Rapporteer  
Deze aanbieding is zeker interessant
Ik heb laatst  de Sultan getest ik vind hem beter als mijn Warrior .
Rugsteun is beter  kruipt ook niet omhoog en de binnenkant is zacht dat is in de zomer wel zo lekker Smiley
En wat Reflex zegt trapeze is echt persoonlijk !!

Retard

Antwoord #5 November 21, 2010, 23:26:02
edit2Rapporteer  
Deze aanbieding is zeker interessant
Ik heb laatst  de Sultan getest ik vind hem beter als mijn Warrior .
Rugsteun is beter  kruipt ook niet omhoog en de binnenkant is zacht dat is in de zomer wel zo lekker Smiley

Drama altijd die schaafwonden ...

dr511

Antwoord #6 November 22, 2010, 10:52:25
edit2Rapporteer  
ik snap niet dat de NKV zich laat misbruiken voor financieel gewin van een commerciële partij.
Een trapeze kost de importeur rond de 40 dollar. Als dit een echte actie zou zijn dan zou je een gratis lidmaatschap moeten krijgen bij deze aanbieding.
Al helemaal omdat 100,- zo'n beetje de normale verkoop prijs van deze trapeze is. Er is niemand in Nederland die er de advies prijs voor heeft betaald.
De WA verzekering is bv een echt goed initiatief.
Maar deze uitbuiting kan echt niet.
Reflex

Antwoord #7 November 22, 2010, 11:27:55
edit2Rapporteer  
Dr511 dat jij sinds de NKV weg is gegaan bij het watersportverbond anti NKV bent weet heel KH en HL. Maar probeer het eens met een andere bril op te zien.

Stel je bent een nieuwe kiter en wilt aanvullend verzekerd worden en je kitespot houden. Je word dus lid van de NKV, en kan dan ook nog eens voor een sterk gereduceerd tarief een nieuwe trapeze met helm kopen. Dat is dan toch prima?

Commercieel of niet, het is een leuk extratje voor iemand die lid wil worden. Vind hij het te duur (winkelverkoopprijs is veel meer) dan doet hij het toch niet? Onthou dat we geen lidmaatschapsgeld weggeven maar enkel de optie geven om goedkoop een nieuwe trapeze te krijgen.
jesse.

Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #8 November 22, 2010, 11:31:58
edit2Rapporteer  
@dr511 Iedereen heeft zijn zicht op dit soort dingen...

persoonlijk vind ik het top...
Wat heb je anders voor 100eu?
Nu een top trapeze (beter dan mystic's zijn vast mensen die dit mooi kunnen uitleggen)
En nog eens een jaar NKV lidmaatschap!

Dus eigenlijk 35-100 = 65 eu een nieuwe trapeze.

En tuurlijk hebben zij er marge op, maar vind toch behoorlijk strakke deal omdat je niet een jaar NKV voor goedkoper dan 35 kan krijgen. en je ze gewoon steunt! ThumpsUp
Ik moet er bij zeggen dat ik nog geen lid ben, maar dit ziet er goed uit. Vond de trapeze errg lekker zitten!

spijker

Antwoord #9 November 22, 2010, 11:33:53
edit2Rapporteer  
Inderdaad lekker boeie als de NKV een leuk dealtje kan sluiten is het toch prima, commercieel of niet. Moet het natuurlijk ook echt een leuk dealtje zijn en niet 2 euro onder de winkelprijs. zag em laats voor 175 euro in de winkel, stel dat je er eens 10% of 20% af weet te lullen kom je nog lang niet op €100,-. dus wat dat betreft lijkt het een redelijke deal toch?
dr511

Antwoord #10 November 22, 2010, 11:51:14
edit2Rapporteer  
ik ben van mening dat je als Nederlandse vereniging je jezelf als onafhankelijk op moet stellen.
En dat de NKV moet gaan nadenken of het een leuk cluppie moet zijn of een overkoepelende organisatie.
Als je dan toch jezelf als non profit organisatie jezelf op  wil opstellen eis dan ook van je sponsoren dat dit op een non profit basis geschiet.
En dat kunnen ze zelf heel leuk inkleuren door het lidmaatschap in de prijs te verwerken.
Houden ze hun winkels ook gelukkig.
Er moet vind ik  beter nagedacht worden en niet in ieder hapje bijten wat voor gehouden word.
Je kunt met het leden bestand van de NKV bij iedere shop of merk wel een deal loskrijgen.
Reflex

Antwoord #11 November 22, 2010, 11:59:55
edit2Rapporteer  
We zullen de volgende keer nadenken om het nog goedkoper te krijgen sorry  Grin

Natuurlijk hebben wij het liefst gratis trapezes voor iedereen maar dit is toch al een mooie stap lijkt me.
dr511

Antwoord #12 November 22, 2010, 12:14:54
edit2Rapporteer  
ik snap dat je het zelf niet ziet anders had je het waarschijnlijk niet gedaan.
Als je jezelf als vereniging aan merken wil verbinden zorg dan tenminste dat de vereniging er sterker van word.
Want hoe goed het ook is bedoelt vanuit jullie zelf.
Je bent nu een reclame bord en houd er nog niks aan over ook.
Geen financiële bijdrage die je kunt aanwenden voor spot verbetering.
Geen sponsoring in materialen zoals boeien of borden.
Het enige dat er word bereikt is reclame en dat er word verdient aan je leden.
Dat is volgens mij niet zoals een vereniging normaal te werk gaat.
Reflex

Antwoord #13 November 22, 2010, 12:20:48
edit2Rapporteer  
Beste Dr511 nu is je punt wel duidelijk heb je meer info over hoe wij onze vereniging moeten runnen dan kan je altijd mailen naar info(at)kitesurfvereniging.nl. Wij worden sterker door meer leden, maar dat had je vast wel al door.
dr511

Antwoord #14 November 22, 2010, 13:13:28
edit2Rapporteer  
Het is niet jullie vereniging het is een vereniging van de leden.
Waar ik er ook eentje van ben.
Geronimo79

Antwoord #15 November 22, 2010, 13:17:57
edit2Rapporteer  
Los van het feit dat het gewoon een leuke actie is waar vast wat mensen van willen profiteren, snap ik wel een beetje waar dr511 op doelt.
Ik vind et ook wat raar dat NKV dus kennelijk nu aan Underwave gelinkt is. Gaan ze dan straks ook allemaal met Ozone of Advanced varen?

Of ga je dan juist een aantal shops krijgen waar je met een NKV pasje wat extra korting kan krijgen op diverse merken? Wat ik persoonlijk logischer zou vinden. NKV als organisatie is in theory "onpartijdig/merkloos"   de mensen die dr werken mogen wel gesponsord zijn maar als NKV geheel lijt het me raar dat ze dus een merk promoten. En ja ik weet dat ik et eigenlijk andersom moet zien, meer leden voor NKV door ze iets extra's te bieden.

Tuurlijk als merk zijnde is dit prachtig. Zou ook wel willen zeggen van gooi epic dr maar naast krijg je daar ook korting op bij een NKV lidmaatschap. Of dr511 met zn core speeltjes bv.

Zoals het nu overkomt en hoe fel je reageert vooral, komt het op mij over als dat jij zelf door underwave gesponsort word voor/met hun een goede deal gemaakt hebt en het nu via NKV promoot.

Maar goed nogmaals. De actie op zichzelf is natuurlijk harstikke leuk. En tof dat het geregeld kan worden.

En wat betefd de underwave speeltjes, schijnt idd dat ze erg goed zijn. Underwave is het nieuwe mystic lijkt het wel. Echt iedereen heeft ineens zo'n ding.
Ron Rodeo

Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #16 November 22, 2010, 14:01:32
edit2Rapporteer  
ik zeg:

Weet je nog niet wat je voor Sinterklaas of Kerst wil vragen?

Vraag eens een NKV Lidmaatschap!  Smiley
rocket man

Antwoord #17 November 22, 2010, 14:17:23
edit2Rapporteer  
Niet zeuren, lid worden, en als je een trapeze nodig hebt is dit mooi meegenomen. Bespaart je de tijd om in de winkel de prijs naar beneden te lullen.
KappuhH

Antwoord #18 November 22, 2010, 15:04:55
edit2Rapporteer  
Kan me wel vinden in de reactie van Dr511.

Vanuit de consument gezien is dit misschien een leuke manier om aan een Underwave trapeze te krijgen. Maar vanuit zakelijk oogpunt en zeker voor de toekomst weet ik niet of we dit op deze manier moeten willen. NKV is een non-profit organisatie die op deze manier een organisatie met een duidelijk winstoogmerk helpt. Iedereen weet ook hoe de Underwave trapezes aangeboden worden, namelijk hoofdzakelijk via de kofferbakhandel dus het kenmerkt het merk wel weer om op deze manier hun spullen te verkopen. Graag zou ik willen weten wat het de NKV per aangebracht lid opbrengt.
DennisG

Antwoord #19 November 22, 2010, 15:49:50
edit2Rapporteer  
Het doel van de vereniging is: het promoten van veilig en verantwoord kitesurfen en voor het behouden van toegang voor kitesurfers op de Nederlandse wateren, alsmede het creëren van een goed publiek imago.

Ik zou niet weten waarom een leverancier daar geen bijdrage aan kan leveren. Sterker nog. Van mij mogen de leveranciers best een flinke gift geven om de spots open te houden of om een marketingcampagne op te zetten die het imago verbetert. En met deze aktie hebben de nieuwe leden er ook nog wat aan.

NKV. Keep up the good work!!

KappuhH

Antwoord #20 November 22, 2010, 15:58:34
edit2Rapporteer  
Van mij mogen de leveranciers best een flinke gift geven om de spots open te houden of om een marketingcampagne op te zetten die het imago verbetert.
Deze actie lijkt er op dat vooral Underwave er beter van wordt, namelijk door meer trapezes op het water te hebben.
dr511

Antwoord #21 November 22, 2010, 19:58:28
edit2Rapporteer  
Het doel van de vereniging is: het promoten van veilig en verantwoord kitesurfen en voor het behouden van toegang voor kitesurfers op de Nederlandse wateren, alsmede het creëren van een goed publiek imago.

Ik zou niet weten waarom een leverancier daar geen bijdrage aan kan leveren. Sterker nog. Van mij mogen de leveranciers best een flinke gift geven om de spots open te houden of om een marketingcampagne op te zetten die het imago verbetert. En met deze aktie hebben de nieuwe leden er ook nog wat aan.

NKV. Keep up the good work!!

En zoals je in de reactie van Reflexx leest heeft de NKV er dus niks aan. Het is alleen een kortings actie van Underwave.
Als het een actie is die ten goede komt aan de vereniging dan zou het een goed ding zijn.
Hier word niemand beter van. Ja behalve diegene die wat plek nodig is in zijn achterbak.
Als je nou kijkt naar bv het bord op mirns daar heeft ook een commerciele partij aan meegewerkt. Er is een bord geplaatst en betaald. Zulk soort initiatieven helpen de kitesport en de spots.
Als het doel is meer leden te verwerven dan zou ik eens kijken waar kiters onstaan en ze bij de bron lid maken.
iets in de trend van Bij het afronden van je kite opleiding een jaar gratis lid
Je laat dit de scholen betalen zodat die meteen iets terug doen voor het recreatief behoud van de spot.
Een grote school pakt ongeveer 1000 lessen op jaarbasis waarvan 50% unieke klanten( meeste mensen nemen 2 of meer lessen)  dat betekend dus 500 nieuw leden.
er zijn er 2 in het noorden 2 in zeeland en eentje in Zuidholland die aan die criteria voeldoen ( en veilig en verantwoord les geven)
nou das 2500 nieuw leden op jaar basis.
Dat is een betere actie dan die 2 personen die je met een kortings actie binnen gaat halen.
wouterb

Antwoord #22 November 23, 2010, 09:41:02
edit2Rapporteer  

......
Of ga je dan juist een aantal shops krijgen waar je met een NKV pasje wat extra korting kan krijgen op diverse merken?
......

Hier zit wat mij betreft de crux.
Het is nu een aanbieding voor nieuwe leden. Dat is een redelijk beperkte vijver.
Stel dat je de ze actie voor alle NKV-leden laat gelden:
Dat maakt  het voor de comerciele partij veel interessanter, want meer potentiele klanten.
En de verkoper beloond NKV lidmaatschap, steunt hiermee het NKV en niet andersom. (of in ieder geval de schijn hiervan)

Tevens 'lidmaatschap bij gevolgde lessen' goed initiatief!

Dit zou je ook in shops kunnen doen:
vb.: 'Dij aanschaf van €500 of meer aan materiaal NKV-lidmaatschap gratis'
Ook hier: De verkoper  steunt hiermee het NKV en niet andersom.

Maar los hiervan is schieten op andermans plannen altijd makkelijk.
Zijn allemaal vrijwilligers daar dus alle hulp is welkom.
Goed dat er werk gemaakt wordt van ledenwerving.
Marko

Antwoord #23 November 23, 2010, 10:56:55
edit2Rapporteer  
Houd dit nou in dat je voor 100 euro lid word en dat je een trapeze krijgt?
Geronimo79

Antwoord #24 November 23, 2010, 11:52:49
edit2Rapporteer  
ja
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.