|
|
marving60
Logs: 0 | 5 uur
|
Joost! T zou wel tof zijn als je pa en je broertjes ook mee gaan man.! Dan is de kitecamp v1 groep weer zo goed als compleet!
Ik heb er echt zoooo veel zin in! Het word echt weer lache giere brulle en barbequen!
|
|
|
Reflex
Logs: 0 | 20 uur
|
Hier een update van de inschrijvingen tot nu toe: Let op, dit is onder voorbehoud
|
|
|
jitze
|
Dat word weer een ouderwets gezellige invasie.
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Zozo er gaan een mooie aantal mensen mee. Maar Nick zet je eigen naam voortaan niet als eerste neer.
|
|
|
Reflex
|
Zozo er gaan een mooie aantal mensen mee. Maar Nick zet je eigen naam voortaan niet als eerste neer. Staat op volgorde van inschrijven he
|
|
|
|
wouterb
|
Ha, Ruud heeft ook vrouw en kids mee zo te zien. Wat zijn de leeftijden van de kids?
Marika =6 Tane =3
Ik ken bijna niemand van de lijst persoonlijk (en vice versa neem ik aan). Ben wel benieuwd wat voor bont gezelschap we daar aantreffen
enne....ken het verhaal achter de strohrum niet...maar het is toch niet zo dat er pas om 11u pas wat levende lijken uit de caravan rollen, h`e??
|
|
|
jitze
|
Nee, de levende lijken zitten om 7:00 al voor de tent/caravan.
Teiltje bestuderen.
|
|
|
wouterb
|
'al' of 'nog'
'iemand een uitsmuiter spek/kaas??'
optie 1: slachtoffer rent bij de vraag al boerend naar z'n teiltje. optie 2: slachtoffer zegt je en rent bij de geur van gebakken spek al boerend naar z'n teiltje. optie 3: slachtoffer rent na 2 happen boerend naar z'n teiltje. optie 4: de handel blijft (met moeite) binnen en we gaan op zoek naar een windmeter.
per saldo weten we na de eieren wie er mee gaan kiten. lol
|
|
|
Reflex
|
Bij Rob en Jitze is het optie 5: Slachtoffer zegt ja en rent snel naar de camper en haalt daar eieren en spek/kaas boven en begint te bakken Om vervolgens met de hele handel richting de kitespot te karren. Iedereen is redelijk vroeg op over het algemeen.
|
|
|
marving60
|
Teiltje bestuderen.
Dankje jitze
|
|
|
bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
Teiltje bestuderen.
om daarna weer terug de tent in te gaan en pas in de middag te laten weten dat ie leeft
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
@Wouterb Janna is 5 half Jesper is 1 half De meesten ken ik wel want ik heb het eerste kitecamp mee gemaakt was wel heel kort maar toch en het strohrum verhaal hoor je wel als wel met ons allen onder de NKV tent zitten haha
|
|
|
marving60
|
HALLOOTJES!! Kim hier,heb nog steeds geen eigen account aangemaakt..slecht! Dus dan maar even op marvin zijn naam een berichtje! Ik moet komend kite kamp zeker mee als ik de lijst zo zie! Dit jaar weer het koude water trotseren of toch ma lekker koffie zetten? Ben benieuwd! Heb echt zin om jullie allemaal weer te zien en om t 1e jaar eens flink over te doen.
Bij deze zijn jullie ook op 3 mei uitgenodigd voor mijn verjaardag. Adres: camping wulfener hals bij de vetste camper die er te vinden is! Voor bier wordt gezorgd,ook voor tom zal er een lekker schultenbrau/euroshopper biertje klaarstaan;)
TOT dan allemaal! Ps. Rob gaan je liefje en je broertje ook mee?
|
|
|
Strohrum Robby
|
@Nick, Je bent mijn vriendin vergeten,ik zie haar naam nergens op de lijst staan nl!!! Naam:Sandra Middendorp. @Marving, Ik heb Bart ook gevraagd maar hij moet nog ff zien of hij daar tijd voor vrij kan krijgen,en hij heeft ook een vriendin tegenwoordig dus zie hem zelf ook al niet zo veel meer Ga hem maar ff stalken dat hij mee moet @Jitze, We mogen deze keer wel een extra gasfles mee nemen voor al die eitjes met spek als ik het zo hoor!!!!! hahahahaaaaa @Ruud, Moet ik nog ergens anders voor zorgen,om bijv te mixen ofzo!!! ;-) hihihii @Tom, Gaat de NKV tent weer mee,vond die paal in het midden wel lekker om tegen aan te leunnen naar wat strohrummetjes hahahahahaaaa
|
|
|
Reflex
|
Rob, sorry zie het nu pas. Mijn vriendin gaat misschien ook weer mee dus dan zijn ze met zijn 3en De NKV tent gaat mee en als het goed is ook een dichte legertent waar we 's avonds kunnen zitten.
|
|
|
marving60
|
jouw auto gaat het zwaar krijgen nick! Wie had de eerste keer die nkv tent ook al weer mee? Gaat je vriendin ook kiten ? Vond ze het leuk vorige keer?
Grtz
|
|
|
Reflex
|
Ik neem enkel de legertent mee, de NKV tent zal vermoedelijk weer met Tom mee gaan. Mijn vriendin kite absoluut niet. De vorige keer vond ze het wel leuk ja enkel waren er toen wat weinig vrouwen.
|
|
|
Idefixe
|
de Denen hebben al een mooie naam voor de nieuwe brug vanaf Fehmarn naar Denemarken gevonden:
Denen willen tunnel Der Untergang noemen
KOPENHAGEN - De Denen vinden De Ondergang wel een geschikte naam voor een nieuwe tunnel tussen Duitsland en het grote Deense eiland Lolland. De naam eindigde vrijdag op de eerste plaats bij een stemming onder lezers van de Deense krant Politiken.
De titel is kennelijk een knipoog naar de film Der Untergang, over het einde van de Duitse nazileider Adolf Hitler. Maar het woord kan als Undergang ook duiden op 'onderaardse doorgang'. Voor het enorme bouwwerk is officieel nog geen naam. De geplande tunnel tussen het Deense Rodby en het Duitse Puttgarden moet 17,6 kilometer lang worden en vanaf 2014 worden gebouwd.
Denen suggereerden ook de naam bierblikjestunnel. Veel Denen halen in Duitsland bier, omdat dat daar goedkoper is.
|
|
|
bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
Rob, sorry zie het nu pas. Mijn vriendin gaat misschien ook weer mee dus dan zijn ze met zijn 3en en als het goed is ook een dichte legertent waar we 's avonds kunnen zitten.
Denen willen tunnel Der Untergang noemen
Ik zeg doen!!!!!
|
|
|
jitze
|
@Rob, ze kunnen aan het gas, want ik heb tegenwoordig een lpg-tank onder de auto hangen.
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
@Rob gewoon cola of 7-up dat vindt ik het lekkerste @Nick gaat helemaal goed komen met de vrouwtjes want er gaan wel een stuk of 4 a 5 mee!!!!!!!!
|
|
|