Reflex
Logs: 0 | 20 uur
|
Alles ja, behalve de thee en handdoeken. Maar er komt zo nog wat tips en tricks. De meeste antwoorden kan je overigens ook vinden op de website van Wulfener Hals.
|
|
|
wouterb
|
had idd al een en ander gevonden bij de eigenschappen van een willekeurige caravan. Met kids erbij moet je je zoiets afvragen.thnx anyway. heb er zin an!
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Heeft iemand nog een metertje kitelijn liggen ?, wil deze namenlijk gebruiken als veiligheidskoord voor m'n GoPro. Vanmiddag hier langs de shop geweest maar aangezien ze in verbouwing zitten wisten ze niet waar ze dat hadden liggen. Als iemand nog wat heeft liggen en het kan missen, zou die het dan hierheen willen meenemen ?
|
|
|
bitburger
|
@hape ik heb meer dan genoeg kite lijn voor je, ik zal het meenemen voor je
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
@ Hape, ik heb ook altijd van alles bij mij dus dat komt wel goed mocht Karun het vergeten.
|
|
|
|
Reflex
Logs: 0 | 20 uur
|
had idd al een en ander gevonden bij de eigenschappen van een willekeurige caravan. Met kids erbij moet je je zoiets afvragen.thnx anyway. heb er zin an!
Hoor net dat lakens er niet bij zitten, dit was vorige keer wel zo maar nu blijkbaar niet meer. Neem dat dus in ieder geval mee.
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Hoor net dat lakens er niet bij zitten, dit was vorige keer wel zo maar nu blijkbaar niet meer. Neem dat dus in ieder geval mee. Ik zou even een mailtje naar iedereen doen Nick. Zo weet niet iedereen het denk ik.
|
|
|
Marko
|
1 lang nachtje nog!!
|
|
|
Vinni
|
Jongens, naar welke spot gaan we vrijdag?
|
|
|
marving60
Logs: 0 | 5 uur
|
ik naar het werk.... Jij? Ik vind de voorspellingen voor de rest van de week trouwens nog niet zo bar lekker. Maar goed.... zoals we weten zeggen die niets op fehmarn! toch?
|
|
|
bitburger
|
Voorspellingen vallen idd tegen althans vrijdag zaterdag en zondag moet wel goedkomen als ik zo kijk
|
|
|
Vinni
|
ik naar het werk.... Jij? Ik vind de voorspellingen voor de rest van de week trouwens nog niet zo bar lekker. Maar goed.... zoals we weten zeggen die niets op fehmarn! toch? Ik niet :-) Daarvoor hebben ze bij ons de vrij opneembare uren uitgevonden
|
|
|
|
jitze
|
Alles ook klaar voor de start, ik hoop dat we vrijdag nog even kunnen kiten op Gruner Brink. Wij gaan zo rond 8:00 rijden, maar met alle baustellen op de route kon het nog wel eens aansluiten worden in de file's. ik hoop dat we er wel rond een uur of twee zijn. volgens mij is bijna de helft van het stuk bremen en hamburg baustelle. en Na lubeck heb je nog dat stuk Adolf Hitler snelweg...kedeng...kedeng.. Zet de strohrum maar vast koud.
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
@Jitze ik ga om een uur of 7.00 rijden misschien wat eerder maar dan rij ik jullie vast achterop stuur me ff een foto van de camper dan zwaaien we ff of we drinken ff een bakkie onder weg
|
|
|
|
jitze
|
<table style="width:auto;"><tr><td> </td></tr><tr><td style="font-family:arial,sans-serif; font-size:11px; text-align:right">Van Knaus</td></tr></table> Dit is m'n Een knaus met een lelijke kameel op de achterdeurtjes
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Nou nou mensen, het is bijna zover. Ik heb er zin in. Nu hopen dat de wind het ook goed gaat doen want ze voorspellen niet zo heel veel meer. Dit gaat allemaal mee, plus de mount voor op mijn hoofd, in de kite, en op mijn board.
|
|
|
Idefixe
|
Zojuist testmateriaal van de firma Slingshot ontvangen : De 2011 RPM is in de maten 12 en 9m te testen.
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Zojuist testmateriaal van de firma Slingshot ontvangen : De 2011 RPM is in de maten 12 en 9m te testen.
Super vet Tom, ik heb de 10 al eens gevaren. Zou ze graag een keer proberen.
|
|
|
Fly like hell
Logs: 0 | 33 uur
|
Hmmm, zoals de windverwachting er nu uitziet rij ik de heenweg (zondag) via Mirns en ga ik daar een paar uur knallen. Als de verwachting voor maandag en dinsdag niet bijtrekt Maar die RPM en Core wil ik toch eigelijk wel even aan hangen ....
|
|
|
|