|
Swiftenaar
|
je moet er snel bij zijn! xD
|
|
|
jitze
|
Volgens mij heb ik nergens gelezen wat de kosten zijn. Is het nog steeds 15 euro/dag per persoon?
|
|
|
Idefixe
|
De exacte gegevens komen zsm online. In principe komt het er op neer dat we nu een prijs van € 15,- per persoon per dag inclusief ontbijtbuffet hebben. Nieuw is dat je voor deze prijs geen tentje hoeft mee te nemen, je gaat voor deze prijs lekker in een caravan slapen. ( incl gebruik van sauna, jacuzzi en sanitair)
|
|
|
bitburger
|
topic is al 1835 keer bekeken,, volgens mij hebben we er zin in
|
|
|
|
bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
topic is al 1835 keer bekeken,, volgens mij hebben we er zin in haha karun, het zal vast weer gezellig gaan worden mischien komen we die 2 hoertjes nog wel tegen
|
|
|
bitburger
|
haha karun, het zal vast weer gezellig gaan worden mischien komen we die 2 hoertjes nog wel tegen Ik hoop het niet
|
|
|
Swiftenaar
|
hahaha en dan weer die pimps achter je aan krijgen whaha
Party Caravan El Fehmarno meld zich bij deze aan als de plek voor Drinks en muziekjes net als de vorige editie! xD
Oja Jesse, ditkeer als je rohan in actie ziet die Go-Pro van marc jatten hea!
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ghehe ik wil kijken of ik een HD camcorder kan kopen voor dat we naar Fehmarn gaan. Dan kan ik gewoon inzoomen. Is iets makkelijker.
|
|
|
|
jesse.
Logs: 0 | 6 uur
|
Sterker nog ik ga zelf zo ding aan schaffen! Wel een neppe GoPro, vind de egte maar te duur rond de 400eu compleet met wat rommel er bij zijn die dingen?!! Oja Jesse, ditkeer als je rohan in actie ziet die Go-Pro van marc jatten hea!
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Sterker nog ik ga zelf zo ding aan schaffen! Wel een neppe GoPro, vind de egte maar te duur rond de 400eu compleet met wat rommel er bij zijn die dingen?!! Oja Jesse, ditkeer als je rohan in actie ziet die Go-Pro van marc jatten hea!
Je kan de GoPro HD als in de aanbieding krijgen voor 300 euro als je een beetje kijkt. Ik zou er gewoon voor doorsparen.
|
|
|
wouterb
|
De exacte gegevens komen zsm online. In principe komt het er op neer dat we nu een prijs van € 15,- per persoon per dag inclusief ontbijtbuffet hebben. Nieuw is dat je voor deze prijs geen tentje hoeft mee te nemen, je gaat voor deze prijs lekker in een caravan slapen. ( incl gebruik van sauna, jacuzzi en sanitair)
mja, da's dus 60eu per nacht (ik, meissie en 2 koters) met vouwwagen kom ik op 25 per nacht, da's dan zonder ontbijt. nemen er buiten mij en 'gebruikersnaam' meer mensen kinderen mee?
|
|
|
bitburger
|
Ik zie net dat caravans verdeeld worden met 4 man dus wie komt er bij mij in de caravan?
|
|
|
Reflex
Logs: 0 | 20 uur
|
mja, da's dus 60eu per nacht (ik, meissie en 2 koters) met vouwwagen kom ik op 25 per nacht, da's dan zonder ontbijt.
nemen er buiten mij en 'gebruikersnaam' meer mensen kinderen mee?
Dat is echt een fortuin voor een caravan voor 4 personen met 4 keer ontbijtbuffet en gebruik van alles.
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
@ Reflex: als je een weekje gaat, wel. Voor gezinnen zou een eigen 'verblijf' meebrengen best voordeliger kunnen zijn. Bovendien is maar afwachten of er uberhaupt genoeg caravans zijn. Er is veel belangstelling! Ik twijfel zelf ook nog hoe ik zal gaan.
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Ik vind het een prima prijs, eerst was het 13 euro per persoon per nacht en dan had je alleen een tentplaats. En al het sanitair en ontbijt zit erbij mensen, vergeet dat ook niet.
|
|
|
|
Marko
|
Vannavond lid worden van nkv dan kan ik me ook inschrijven.. hoe lang duurd dat lid worden???
|
|
|
bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
Vannavond lid worden van nkv dan kan ik me ook inschrijven.. hoe lang duurd dat lid worden???
moet ik ook doen jah, hoop niet dat het te lang duurt.
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Ik zie net dat caravans verdeeld worden met 4 man dus wie komt er bij mij in de caravan? Of jij komt bij mij erbij? Ik heb nog een plaats over. Ronald en Adriaan zitten er ook al bij. Kijk maar wat je doet. Ik ben al weer een tijdje lid van het NKV, ik weet niet hoelang het heeft geduurd eigenlijk.
|
|
|
Marko
|
je moet wa verzekerd zijn voor kitesurfen, als ik het goed lees.. een normale wa verzekering denkt kitesurfen niet.
Of is een normale wa verzekering ook goed??
Dan word ik na het kamp lid en ga ik mijn nu opgeven??
|
|
|