El Gouna watch out, the NH-kitekings are coming again in 2011 !

kees69

Antwoord #200 Augustus 09, 2011, 13:30:48
edit2Rapporteer  
Zie hier antwoord van Transavia:

Indien u een kite-board wenst mee te nemen op een Transavia vlucht die kleiner is dan 1.65 is het onderdeel van de totale bagagevrijdom van 20 kg. Indien u hier overheen gaat is het overboekingstarief van toepassing.
Deze hoeft niet aangevraagd te worden.

Flexibel als altijd
On the Loose

Logs: 0 | 194 uur
Antwoord #201 Augustus 10, 2011, 07:25:05
edit2Rapporteer  
Egypte filmpje om in de stemming te komen, niet van L Ganouw!!!, maar toch...het zal de ouwe rockers wel aanspreken  Grin

YeSS YeSS Hoeveel nachies nog ? YeSS YeSS

http://vimeo.com/26366117
TBK

Antwoord #202 Augustus 10, 2011, 07:58:20
edit2Rapporteer  
NOG 31 NAGGIES SANDER EN 45 SECONDEN Joepie Joepie
Haring High Richardt

Antwoord #203 Augustus 11, 2011, 09:59:14
edit2Rapporteer  
Egypte filmpje om in de stemming te komen, niet van L Ganouw!!!, maar toch...het zal de ouwe rockers wel aanspreken  Grin

https://vimeo.com/26366117

Topperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rr  ThumpsUp   ThumpsUp 

http://elgouna.kiteboarding-club.com/

Ze hebben een andere website  ThumpDown   ThumpDown  ThumpDown, alleen in het duits en geen webcam ThumpDown   ThumpDown

Wie weet waar de webcam is ???
PieNO

Logs: 0 | 28 uur
Antwoord #204 Augustus 11, 2011, 10:02:47
edit2Rapporteer  

https://vimeo.com/26366117

Topperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rr  ThumpsUp   ThumpsUp 

https://elgouna.kiteboarding-club.com/

Ze hebben een andere website  ThumpDown   ThumpDown  ThumpDown, alleen in het duits en geen webcam ThumpDown   ThumpDown

Wie weet waar de webcam is ???

Die webcam heb je toch niet nodig want wind is er toch niet  Grin
Er is maar een ding belangrijk voor jou in El Gauwna en dat is de hamburger tent. Tongue
Haring High Richardt

Antwoord #205 Augustus 11, 2011, 18:56:00
edit2Rapporteer  
Die webcam heb je toch niet nodig want wind is er toch niet  Grin
Er is maar een ding belangrijk voor jou in El Gauwna en dat is de hamburger tent. Tongue
[/quote]

En zo is dat , maar toch !!! Heb ze ff gemaild de badgasten in El Gouna

Hi Richard,

We will be realeasing an international version of the page very soon, stay tuned. Upon your request I just positioned the webcam prominently on the main page of El Gouna. You can check this here:
http://elgouna.kiteboarding-club.com/de/

By clicking it you will reach the full page of the webcam:
http://elgouna.kiteboarding-club.com/de/das_bietet_dir_die_station/wind_und_wetter/webcam_und_wetter/

Best
Jan
PieNO

Antwoord #206 Augustus 21, 2011, 21:49:17
edit2Rapporteer  
Hoeveel naggies nog kinderen..

kitekings on tour 2012 ?????

Dit lijkt me wel wat.

Helaas voor Harry geen hamburgers maar wel veel schaapvlees.

http://www.alwayswindy.com/thewind.html
TBK

Antwoord #207 Augustus 25, 2011, 18:48:07
edit2Rapporteer  
Taco nog 16 naggies en 2 seconden dan gaan we weer los  Joepie

Ik heb net de tickets opgehaald dus ik ga alvast pakken ! Grin
MEGALOOPBEUN

Antwoord #208 Augustus 26, 2011, 23:08:22
edit2Rapporteer  
lekkel lekkel lekkel
jiha
jiha
jiha
hoera
hoera
elgouna here we come
PieNO

Antwoord #209 Augustus 28, 2011, 12:44:44
edit2Rapporteer  
Het is je weer gelukt Frank..
Vandaag heb je de teller in dit topic op 10.000 views gezet... ThumpsUp
Nu nog hopen op dikke bakken wind. Kan John de hele dag mooi filmen. Grin
Ride

Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #210 Augustus 28, 2011, 17:52:24
edit2Rapporteer  
Wat ben je toch een naar mens Taco. Ik hoop dat je poot echt heeeeeel veel pijn doet. Grin
TBK

Antwoord #211 Augustus 28, 2011, 18:15:21
edit2Rapporteer  
Zeker weer een druk bezochte Topic Taco  ThumpsUp
Eigenljk te gek voor woorden, we zijn nog niet eens in El Gouna
geweest, de onzin ervoor is bijna net zo leuk !  Grin

We ziiten trouwens nog met een probleem, we stonden vandaag met bijna alle El Gauwna
gangers op Schel (grote afwezige Sisha, zat waarschijnlijk ff een waterpijpie te roken(slopen Lips Sealed))
Richard wil graag al om 7 uur op schiphol verzamelen om te sjoppen(vertektijd  s'middags 13.55 uur) we weten niet of we hier  in mee moeten gaan. Hij is niet meer te houden, slikt al
diverse anti-depressiva om zijn sjopverslaving te onderdrukken. schater
Graag advies, Ride, De Beun, Sisha en ik zijn namelijk niet van die SJOPPERS ! Undecided

Haring High Richardt

Antwoord #212 Augustus 28, 2011, 18:31:10
edit2Rapporteer  
Ja ja over 2 weken heb ik al 6 hamburgers in mijn giegel en 6 trippeltjes op, was het al vast maar zo ver   ThumpsUp ListenToMe Cool Joepie YeSS Joepie Cool YeSS Joepie YeSS

Wil eigenlijk al zaterdagavond naar schiphol en lekker sjoppen in the dark ThumpsUp Cool Joepie (wendy

Over 3 weken zijn we weer lekkel thuis en kan ik aftanken op de[/

ZUIPSCHARWOUDER KERMIS[/size]  ThumpsUp ListenToMe Cool Joepie YeSS
Ride

Antwoord #213 Augustus 28, 2011, 19:17:30
edit2Rapporteer  
Wellicht dat je iets aan de volgende tips hebt Richard.
Vooral tip 8 zou ik nog eens goed doorlezen. Grin Grin Grin

Begrijp waarom we 'over-shoppen'
Het moderne leven zorgt voor extra druk: we krijgen minder steun van onze families en vrienden. We zijn veel te druk bezig met teveel dingen tegelijk en vergeten wie we zijn en wat ons echt gelukkig maakt. Veel van ons proberen die leegte 'op te vullen' en daarbij is er altijd de druk van de maatschappij om er op je best uit te zien.

Winkelen kun je geen hobby noemen, dus zoek een andere
Zoveel onder ons, en ik zelf ook, noemen shoppen 'een hobby', maar dat moeten we dus eigenlijk helemaal niet doen. Zoek iets waar je jezelf mee verreikt: leer iets, probeer iets te bereiken of verbeter jezelf in de tijd die je normaal spendeert aan winkelen. Bijvoorbeeld lezen, hardlopen, koken, golfen of andere sporten. Ook hip: zelf kleding maken!

Indentificeer je eigen manier van winkelen
Begrijpen waarom je iets doet zal je helpen om ermee te stoppen. Koop je dingen voor jezelf of voor je partner, kinderen of vrienden? En wat koop je dan zoal? Hou bij wat je koopt en wanneer je het koopt. Bijvoorbeeld: koop je in één keer heel veel of vliegt je geld meer mondjesmaat uit je portemonnee. Ga sowieso na wat je er toedeed om de aankopen te doen en hoe je dan meer controle kunt houden. Vaak zijn de redenen dat je je verveelt of dat je emotioneel bent. Let op wanneer je die momenten weer hebt en weerhou jezelf ervan om naar je pinpas of creditcard te grijpen.

Heb je een creditcard? Dumpen!
In Nederland gebruiken we het meeste onze pinpas, maar mocht je een creditcard op afbetaling hebben: gooi die dan weg! Creditcards zijn niet uit liefdadigheid uitgevonden: ze kosten je altijd geld. Er zijn dan ook maar weinig klanten die elke maand hun schulden afbetalen. Zoals mijn vader altijd riep: "je kunt niet uitgeven wat je niet hebt". En helaas heeft hij nog gelijk ook.

Keihard afkicken!
Stop met winkelen en schrijf op wanneer je zin krijgt om naar het winkelcentrum te gaan. Natuurljk heb je de eerste levenbehoeften zoals eten enzovoorts nodig, maar stop ook dat boodschappenkarretje niet te vol met dingen die je eigenlijk niet nodig hebt. Hou jezelf aan een budget!

Verander je winkelgewoonten
Als je echt iets nodig hebt, zoek dan op internet op waar het het goedkoopste is en ga dan naar die winkel. Koop het artikel en hou jezelf eraan dat je de winkel verlaat zonder verder te zoeken. Dit helpt: neem alleen het geld mee wat je echt nodig hebt voor die ene aankoop.

Je kunt geen zelfvertrouwen of geluk kopen
Een designerhandtas zal er uiteindelijk echt niet voor zorgen dat je je beter voelt: sterker nog, als je 600 euro lichter bent, wordt je daar dan echt gelukkiger van?

Sla de winkels op de vliegvelden over
De zogenaamde 'duty-free' shops op het vliegveld zijn gevaarlijk. Je bent natuurlijk al opgewonden omdat je op vakantie gaat en dan heb je extra veel zin om een 'leuk' aankoopje te doen.

Koop geen kleding voor een speciale avond
Ja, dit is een moeilijke. Iedereen heeft zo nu en dan een feest waarop je wil schitteren, stralen en op een positieve manier opvallen. Je struint de winkels af naar die ene perfecte broek en... STOP! Behoorlijk onnodig. Bedenk je namelijk dat iedereen op het feest zo bezig is geweest en om die reden alleen maar belangrijk vinden wat ze zelf aanhebben. Ze kijken niet eens naar anderen! Shocking? Bedenk dan eens goed hoe vaak jij naar andermans kleding kijkt. In plaats van een nieuwe outfit is het beter om in je kast te kijken wat je al hebt hangen. Maak het voor jezelf leuk: zet je lievelings feestmuziek aan en bedenk leuke combinaties met accessoires.

Geduld is belangrijk
Het lijkt suf, maar het is wel zo. Wacht met een aankoop als je iets leuks hebt gezien. Grote kans dat je het pas achteraf inziet het eigenlijk niet nodig te hebben of misschien ben je het zelfs al vergeten. Mocht je het niet uit je hoofd kunnen zetten, spaar er dan voor. Zet een grote pot op tafel en stop daar de muntjes en briefjes in die je kunt missen. Je zult je ook een stuk vrolijker voelen als je met deze methode eindelijk het geld bij elkaar hebt: dan heb je echt iets bereikt!

Maak een happy-lijstje
Schrijf twintig dingen op wat je leuk vindt om te doen en hou deze in je tas. Pak 'm er weer eens bij als je gestresst, verveeld of verdrietig bent, normaliter de momenten waarop je aan het winkelen slaat.

Ik ben om 7 uur op Schiphol. Klokkies kopen. Grin Grin Grin
Haring High Richardt

Antwoord #214 Augustus 29, 2011, 21:42:27
edit2Rapporteer  
Citaat
Sla de winkels op de vliegvelden over
De zogenaamde 'duty-free' shops op het vliegveld zijn gevaarlijk. Je bent natuurlijk al opgewonden omdat je op vakantie gaat en dan heb je extra veel zin om een 'leuk' aankoopje te

Zit al lekkel te soppen (sjoppe) achtere  de compu   ThumpsUp  ThumpsUp  Grin schater
Ride

Antwoord #215 Augustus 29, 2011, 22:02:03
edit2Rapporteer  
Ja ik ook. Zit steeds op die site van die Switch kites te kijken van Peter. Wil steeds klikken op 'kopen', maar ik kan mezelf nog beheersen. Eerst maar eens een keer mee varen.
En dan natuurlijk op het knopje 'kopen' klikken. Grin
PieNO

Antwoord #216 Augustus 31, 2011, 07:56:25
edit2Rapporteer  
Ik zat op de webcam van El-Gouna te kijken. Geen wind. Wel veel badgasten.

TBK

Antwoord #217 Augustus 31, 2011, 08:01:53
edit2Rapporteer  
Als je dat ziet Taco, zou je meteen weer willen boeken zeker ! Grin
Er zijn nog een plaatsen vrij ! ThumpsUp
Ook Haring Hai is door dit soort beelden over de streep getrokken en gaat nu toch maar mee !
Haring High Richardt

Antwoord #218 Augustus 31, 2011, 08:40:31
edit2Rapporteer  
Ik zat op de webcam El-Gouna te kijken. Geen wind. Wel veel badgasten.

schater schater schater schater schater schater schater schater schater  Grin schater Grin schater Grin

Eigenlijk heeft Kim van zoover mij over de streep getrokken  loser  ThumpsUp , ja ik heb er weeeeer veeeel zin in !!!!!!  Sad Cool Joepie YeSS

http://www.zoover.nl/egypte/egypte/el-gouna/three-corners-rihana-inn-resort/hotel

Truttigheid en vreselijke omgeving    Kim

Waardering
2,0
Ligging
2,0
Service
2,0
Prijs / kwaliteit
1,0
Eten
2,0
Kamers
1,0

27-7-2011 Egypte viel enorm tegen. In de omgeving van het resort is niets te doen. het is een grote zandbak eromheen met veel halfgebouwde hotels in de omgeving. Hotel voelde niet aan als 4*. Eten was ok maar weinig variatie. ontbijt wel goed.
Animatie savonds vreselijk, ouwbollig en truttig. Er zaten alleen maar 50+ers in het hotel en vooral duitsers. Ben je iets jonger dan verveel je je savonds het ongans. Er draait muziek bij de zwembaden wat nogal irritant is.

Het strand viel ook tegen. Niet in de buurt en er gaat een busje van het hotel heen maar die rijdt niet zo vaak. Dus we hebben vaak taxi terug genomen. Strand lag aan de rand van een bouwgebied waar hotels uit de grond gestampt werd. Niet echt romantisch dus. Water is heel ondiep, je moet gigantisch ver lopen om te kunnen zwemmen.

Bevolking egypte is niet aardig ze proberen je overal te belazeren. Leuke winkels en markten niet gevonden in de buurt.

Tip. ga niet naar Egypte

Ride

Antwoord #219 Augustus 31, 2011, 08:49:34
edit2Rapporteer  
Eigenlijk klopt het allemaal wel wat Kimmie zegt, behalve dan dat stukkie over Duitsers en ouwe mannen. Vorig jaar zaten er echt geen ouwe mannen in het hotel en zeker al geen irritante Duitsers. Toch Beun schater schater schater

Waren we nou maar naar Tarifa gegaan Grin
Ride

Antwoord #220 Augustus 31, 2011, 08:53:13
edit2Rapporteer  
YeSS YeSS YeSS NOG 10 NAGGIES MANNEN EN DAN GAAN WE LOS  YeSS YeSS YeSS
MEGALOOPBEUN

Antwoord #221 Augustus 31, 2011, 09:24:15
edit2Rapporteer  
ooooooooooooooooh wat lekker nog effe
en dan lekker chillen en varen en chillen en shoppen
ach kim tis maar wat je van het leven verwacht
wij niet veel als we maar kunnen chillen en varen
JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
TBK

Antwoord #222 Augustus 31, 2011, 19:59:13
edit2Rapporteer  
Ik zat op de webcam El-Gouna te kijken. Geen wind. Wel veel badgasten.

schater schater schater schater schater schater schater schater schater  Grin schater Grin schater Grin

Eigenlijk heeft Kim van zoover mij over de streep getrokken  loser  ThumpsUp , ja ik heb er weeeeer veeeel zin in !!!!!!  Sad Cool Joepie YeSS

http://www.zoover.nl/egypte/egypte/el-gouna/three-corners-rihana-inn-resort/hotel

Truttigheid en vreselijke omgeving    Kim

Waardering
2,0
Ligging
2,0
Service
2,0
Prijs / kwaliteit
1,0
Eten
2,0
Kamers
1,0

27-7-2011 Egypte viel enorm tegen. In de omgeving van het resort is niets te doen. het is een grote zandbak eromheen met veel halfgebouwde hotels in de omgeving. Hotel voelde niet aan als 4*. Eten was ok maar weinig variatie. ontbijt wel goed.
Animatie savonds vreselijk, ouwbollig en truttig. Er zaten alleen maar 50+ers in het hotel en vooral duitsers. Ben je iets jonger dan verveel je je savonds het ongans. Er draait muziek bij de zwembaden wat nogal irritant is.

Het strand viel ook tegen. Niet in de buurt en er gaat een busje van het hotel heen maar die rijdt niet zo vaak. Dus we hebben vaak taxi terug genomen. Strand lag aan de rand van een bouwgebied waar hotels uit de grond gestampt werd. Niet echt romantisch dus. Water is heel ondiep, je moet gigantisch ver lopen om te kunnen zwemmen.

Bevolking egypte is niet aardig ze proberen je overal te belazeren. Leuke winkels en markten niet gevonden in de buurt.

Tip. ga niet naar Egypte

Je begint al een echte azijnzeiker te worden.
Haring High Richardt

Antwoord #223 Augustus 31, 2011, 22:15:13
edit2Rapporteer  
Waar je mee om ga wor je mee besmet, heb gehoord trouwens dat Kim ook weer mee gaat  ThumpsUp  Cool Joepie YeSS Joepie  Grin Grin Joepie Cool YeSS
hehuis

Antwoord #224 Augustus 31, 2011, 22:41:28
edit2Rapporteer  
Ja, lachuh,

2 weken El Gouda, 2 dagen wind en 7 dagen kreupel van de schijterij in je nest.
Gezellig.
Wij  gaan 3 weken met de camper naar Leucate.

Maar veel plezier toegewenst.

Pascal & Pascale.

PS:  Kan niet zeggen dat Kim niet de waarheid spreekt. Wel vreemd dat ze niet over die harde wind klaagt? Vind je niet.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.