|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
aaah PieNo mag mee zonder klokkies vermouth kibbeling boottochten of jeroen tis niet eerlijk
|
|
|
Haring High Richardt
|
aaah PieNo mag mee zonder klokkies vermouth kibbeling boottochten of jeroen tis niet eerlijk Want zij zijn groot en ik ben klein (calimero) Connecties ofte wel de 3CsManfred daar draait het allemaal om in het leven maar het blijft niet eerlijk, van mij mag je mee hoor, De 3 Cs en je wor alles in je leven wat je maar wil 1e C = van Connecties 2e C = van Chantage 3e C = van Corruptie Beheers je deze 3 Cs dan ligt de wereld voor je open,
|
|
|
|
|
TBK
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Als die Hongaarse er is, wil ik wel aan de kant zitten hoor. Volgende week wordt het helemaal top qua wind. En als er geen wind is, gaan we gewoon weer snorkelen en duiken. Vorig jaar was er iemand bij die het water niet in durfde vanwege de vissen die er zwommen, zodat we niet naar het tweede rif gingen. Diegene is er gelukkig niet bij dit jaar. Iets met een vliegtuigongelukje of zo. In ieder geval iets spannends wat verkeerd afliep.
|
|
|
|
|
Ride
|
Tis trouwens wel erg rustig de laatse dagen in dit topic. Hebben we er soms geen zin in mannen. O nee, natuurlijk niet, jullie zijn al de hele week aan het varen en hebben geen tijd om iets te posten. Doen we trouwens de T-shirtjes aan of gaan we dit keer gewoon fatsoenlijk op reis. Moeten nog wel wat reisies op gedrukt worden van het afgelopen jaar.
|
|
|
Haring High Richardt
|
O nee, natuurlijk niet, jullie zijn al de hele week aan het varen en hebben geen tijd om iets te posten Top week gehad John , blij dat ik kan uitrusten in El Gouwna. Als ik guru zo bekijk kunne we alleen zondag middag een uurtje varen. tis nog slechter dan vorig jaar toen had ik 2 uurtjes. Leesmap maar meenemen
|
|
|
|
TBK
|
Het is toch niet te geloven, ik denk dat we beter in NL kunnen blijven Je hoeft alleen je 11, 12, 13 of kabeuna mee te nemen want meer als 14 knopen gaat het de hele week niet worden. Krijg de pl--rus !
|
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Heey stelletje homoos. Wil jullie alvast een hele fijne vakantie wensen. Leipe Luna heeft me gebeld en gaat voor jullie een spectaculair optreden geven. En slechter ala afgelopen jaar gaat het echt niet worden. Dit jaar krijgen jullie 100% meer wind als in 2010. Dus maak je borst maar nat. 4 uur kiten in een hele week. Het moet niet gekker worden. Heb trouwens op het duitse forum gelezen dat Beun zijn grote vriend ook weer van de partij is. En die Hongaarse komt dit jaar met de niuwe collectie skibrillen jullie de kop gek maken. Nogmaals veel fun en niet te veel klokkies kopen
En volgend jaar boek maar vast. Gokova lijkt me wel top.
|
|
|
franco
|
hee gappies dan ga je tog kameel rijden. maak er wat van en een fijne vakantie voor jullie allen. groeten franco
|
|
|
Ride
|
Nou, dat Gokova lijkt me ook gaaf. Ook goed, als we maar in ons broekie kunnen varen en er wind is. Het is toch niet te geloven, ik denk dat we beter in NL kunnen blijven Je hoeft alleen je 11, 12, 13 of kabeuna mee te nemen want meer als 14 knopen gaat het de hele week niet worden. Krijg de pl--rus !
Neem maar wat pillen mee Frank voor de bootreis, want we gaan net zolang varen totdat we wind vinden of allemaal enge vissen zodat we kunnen duiken. Waterpijpie mee aan boord en slurpen met die hap. Jiiiiihhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaa Echt wel dat we varen de aankomende week. Klopt niks van die voorspellingen.
|
|
|
Giertje
|
mannen veel fun! Het zal best wel goed komen met de wind en anders compenseer je het maar met heel veel bier en hamburgers.
|
|
|
|
|
TBK
|
Heey stelletje homoos. Wil jullie alvast een hele fijne vakantie wensen. Leipe Luna heeft me gebeld en gaat voor jullie een spectaculair optreden geven. En slechter ala afgelopen jaar gaat het echt niet worden. Dit jaar krijgen jullie 100% meer wind als in 2010. Dus maak je borst maar nat. 4 uur kiten in een hele week. Het moet niet gekker worden. Heb trouwens op het duitse forum gelezen dat Beun zijn grote vriend ook weer van de partij is. En die Hongaarse komt dit jaar met de niuwe collectie skibrillen jullie de kop gek maken. Nogmaals veel fun en niet te veel klokkies kopen
4 uur kiten tja. het lukt Haring Hai vast wel middels duistere technieken daar 40 uur film van te maken !
|
|
|
TBK
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
jongens jongens jongens positief positief die wind die is er wel en we kunnen gewoon varen guru en finder geven wel eens meer op 12 knopen en dan kun je gewoon met je 7 meter het water op ik geloof het pas als ik er ben dat is het nadeel van deze klote maatschappij je Kan alles vooruit zien
ALLEEN NIET WANNEER JE DOOD GAAT DUS LEEF MET DE DAG EN CHIL EN NEEM HET ERVAN ZOLANG JE NOG LEEFT EN ZOALS DE BEUN ALTIJD ZEGT
JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Beun, ben je bij Ratelband in de leer geweest? Het is trouwens wel zo dat: hoe minder wind jullie hebben, hoe meer ik heb over een paar weken, statistisch gezien! Maar ik help jullie hopen hoor!
|
|
|