On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Kan niet Theo, is daar 10 cm diep haalt ie weer adem door ze oren, waar normaal dat stoom uitkomt Hoeveel nachies nog voor julie terug zijn?
|
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Toppie mannen, Wou dat ik toch maar was meegegaan dit jaar. Maarja die vervelende enkelbandjes van mijn doen nog veel au. Volgende keer ben ik er weer bij als jullie dat goed vinden. Hier de hele week ook dikke woei maar wel 20 graden kouder.
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Het lijkt er op dat De Beun de spanning die veroorzaakt is door al die ruzies met de duitsers niet meer aan kan.... Ook nu lijken dus die Duitsers gewonnen te hebben. Top trouwens dat jullie dikke wind hebben!
|
|
|
|
TBK
|
Alle verwachtingen zijn hier overtroffen in E Gauwna, iedereen gaat los. we hebben inmiddels allemaal wel schaaf en snijwonden maar dat mag de pret niet drukken. Vandaag weer een topsessie gedraaid allemaal, alleen de Beun lag schijtend en kotsend op het strand. Het ouwe baassie begint nu weer een beetje op te knappen en praatjes te krijgen. Ik verwacht binnen een uurtje de brul van de beun weer over de wateren van El gauwna te horen. Kitegreetzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz zzz vanuit een zonovergoten en winderig El Gouna !
|
|
|
PieNO
|
%#$#$$%#$#$%#$#@##$%^$%^#$%@$%^$###$%# en nog eens %$#%^$$%%^#%^&^$%&^%&^$%&^ Ben stront jaloers op jullie maar gun jullie het van harte na die K . T wind van 2010.
En dat Hans weer aan de schijt is komt zeker dat hij weer dozen van die pillen heeft lopen slikken.
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Beun werd vanmorgen misselijk wakker en moest overgeven. Vanmorgen op de kite spot heeft hij een kuil gegraven en moest weer overgeven in die kuil.
Hopelijk ligt er nu weer een duitser in... Nog veel fun he mannen
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Beuntje is weer de ouwe. Paar pillen erin en hij loopt alweer ruzie te maken met de Duitsers. De ene pestlijer na de andere pestlijer hoor je over de wateren schreeuwen. Vanmiddag totdat het donker werd nog ruim 2 uur gevaren met 26 tot 28 knopen. Jezus wat gaaf. Morgen weer dezelfde voorspellingen. We zijn allemaal helemaal kapot. Alles doet zeer, snijwonden over het gehele lijf, moe maar zeker voldaan. Richard vaart gewoon vol gepowered in 26 knopen met zijn 13 meter. 9m is voor mietjes zegt ie. Knettergek die ouwe man. Volgend jaar gewoon weer mee op trip Taco. We zoeken de wind wel op. Gaan eten nu en dan de haven in. Kitegreetz guys from Egypt.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hallo beste hollanders hier debeun vanuit een lekker winderig elgouna wat een topweek ondanks vandaag mijn kleine ongemak wat cola allemaal niet kan doen geloof er nou niks van wat ze schrijven ach die belg moet je maar geen duits tegen me spreken voor de rest doet alles me zeer zoveel hebben we gevaren da;s ook voor de rest we hebben het toch maar weer lekker hier morgen gaan we weer los vanaf 8 uur tot 12 uur knallen als john vandaag zijn 7 meter meehadgenomen had ie zeker kunnen knallen onze jongste kiteking jeroen gaat als een speer hij begint eindelijk te springen nou jongens vaarze zelf en de film word grandioos gaat ie gaat ie draait ie draait ie JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
Vloot
|
Wat zullen jullie afgetraind en voldaan terug komen Nou veel plezier
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Hey mannen, goed te lezen dit, mega wind en mooi weer Wat doen jullie allemaal dat je onder de snij en schaafwonden zit.
|
|
|
PieNO
|
Hey mannen, goed te lezen dit, mega wind en mooi weer Wat doen jullie allemaal dat je onder de snij en schaafwonden zit. Het glas van de skibril van die Hongaarse is kapot en er liggen nu overal stukjes glas op de bodem.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Oke dat zal het zijn. Geniet er nog maar effe van, morgenavond weer back to Hollanda
|
|
|
PeeWee
|
(wendy_kitesmiley)Lekker hoor Kite Kings het is/ was jullie gegund. Zal wel een klap worden met het hollandse weer en dito watertemperatuur. See joes weer op de spots.
|
|
|
pappachris
|
Denk ik een relaxte kite vakantie in el Gouna te hebben , wie kom ik daar tegen, jawel de kite kings wereldberoemd in heel Belgie en buzza beach ondertussen.Ik herkende ze natuurlijk meteen van de spectaculaire videos. Gevraagd hoe dat nou moet dat kiten en ik mocht vervolgens de hele week naar ze kijken. Een hele eer natuurlijk. Na de russen op Hurghada ontweken te hebben toch nog een goede reis terug gehad. Hoop dat de Beun hersteld is van de barbeque en zijn verwondingen en nee ik heb die Spleene rip niet gekocht, teveel zout water in mijn smoel.Wl jammer van die barbie stickers. Ben nu jammer genoeg boardloos omdat ik niet weet wat ik dan wel moet kopen, ja een drysuit. Bedankt voor de fun en tot ziens op schellinkhout of wijk. Greetz Chriss
|
|
|
TBK
|
Wat een takketering weer hier, droogpak kan alweer uit de kast ! FF omschakelen na een weekie El Gauwna met een paar toffe badgasten. Weer vreselijk gelachen om alle uitspraken, capriolen en liefde voor onze onze oosterburen, met name Hans die nu zelf ook al voor een Duitser wordt aangezien. Foto's en filmpies volgen zo spoedig mogelijk. We zijn nu op zoek naar een aantal sponsoren voor onze volgende trip naar Brasil in 2012. Pieno zal dan ook weer van de partij zijn. Staat garant voor wederom vele verhalen, foto's,filmpies en GIGA topic met meer dan 10.000 reacties. Watch out !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
@LaurenS
|
Welkom thuis,kanjers ,ja helaas de herfst is hier volledig ingetreden,zover dat nog niet gebeurd was .Een voordeel het geeft ook wind .
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hallo hollandgangers were back totaal verrot van al dat varen en de hele dag het zonnetje heeeeeeeeerlijk vanaf vanacht en t/m vanmiddag alweer genoeg regen gehad stopt u maar we hebben het heerlijk gehad en heeeeeeeeeeeeeeeeeeel gezellig het grote verslag komt eraan en foto's en video is onderweg ZOALS VANOUDS JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
Ride
|
Pestdepestpestk#$le%%r, wat heb ik het koud zeg. Zit al de hele dag met de kachel en een vest aan. Wat een klimaat hebben we toch. Maar jongens, jongens, jongens............wat een topweek hebben we weer gehad. Heel veel gelachen, gegiert en gebrult met de mannen. Uitspraken als 'You make nice turns, doe maar een biertje in het vliegtuig, de elegantie van Claudia Schiffer, Hallo met Jeroen, Silly Sandra, Beun die voor een Duitser wordt aangezien, opa in het kamp, wereldoorlog, maar ik pik het niet vuile pestlijer,' enz enz enz, do not disturb bordjes aan de deur, flessies water, schone handdoeken, dolfijnen en schildpadden, met z'n zessen in de tuktuk, Jeroen zijn eerste sprongen en frontrolls zonder board en noem maar op, Jezus wat een gave dingen hebben we weer uitgehaald. Foto's en video's en natuurlijk de Trailer moeten worden gemonteerd en zullen zo snel mogelijk in cinema's near you worden vertoond. Het was echt helemaal top, geen andere woorden voor. Op naar volgend jaar. NOG 360 NAGGIES EN DAN GAAN WE WEER LOS
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
effe een kleine mededeling over de verandering oftewel toevoeging aan mijn kitehighnaam door een kleine encounter met een DOLFIJN heet ik vanaf nu
DEBEUN DOLFIJNMAN
JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAA
p.s john en jeroen nog bedankt voor die kleine was super geweldig deze week bedankt
|
|
|
Ride
|
Die dolfijn was volgens mij gewoon een snoekie of zo. Maar ja, laten we je voor de verandering maar een keer geloven. Je kan je naam ook gewoon veranderen in Flipper. 'Daar heb je Flipper, Flipper...........Beuntje de Flipper.' Die kleine gaat wel de bus in he, kan je altijd terugdenken aan je encounter met je dolfijn.
|
|
|
|