El Gouna watch out, the NH-kitekings are coming again in 2011 !

Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #325 September 14, 2011, 19:16:25
edit2Rapporteer  
Citaat
Veel plezier daar ..wou dat ik erbij was

Ik niet 
vanmiddag weer lekker gekite op WIJKKIKI met de 10 jihaaaaaa.

Veul plezier mannen,
en houw die Beun maar een tijdje onder water, wordt ie lekker rustig van. schater
voordat hij een keer tegen de verkeerde aanloopt. Grin
On the Loose

Logs: 0 | 194 uur
Antwoord #326 September 14, 2011, 19:37:23
edit2Rapporteer  
Kan niet Theo, is daar 10 cm diep haalt ie weer adem door ze oren, waar normaal dat stoom uitkomt  Grin

Hoeveel nachies nog voor julie terug zijn?
Haring High Richardt

Antwoord #327 September 15, 2011, 12:48:27
edit2Rapporteer  
Citaat
Hoeveel nachies nog voor julie terug zijn?
Zondag morgen om03.00 uur landt het vliegtuig   

Citaat
Hey boys... ik zit dagelijks even op de webcam mee te kijken daar in El Gouna ziet er dit keer goed uit elke dag staan er kites op het water
Tot nu toe elke dag gevaren  ThumpsUp  ThumpsUp  ThumpsUp

Even een up date uit El Gouwna.

Vanaf gister is het echt losgeslagen. 20 tot 30 knoopjes wind. Varen in het donker en in een kort broekie. Vanmorgen 0m 08.00 gevaren tot 12.00 uur, helegaaar kapotski. Nu even bijkomen en het kanaal voltrappen met hamburgers en spagetti. Vanmiiddag wordt de windt nog harder volgens de verwachtingen  ThumpsUp
 Verwachtingen voor de komende dagen zijn ook toppie. Joepie YeSS
Beun werd vanmorgen misselijk wakker en moest overgeven. Vanmorgen op de kite spot heeft hij een kuil gegraven en moest weer overgeven in die kuil.
Hij ligt nu te snurken op het strand en zijn gesnurk komt boven de windt uit  loser
Kortom het gaat lekkel met de Beun, hij is oververmoeid van al dat varen, hij heeft al meer dan 80 uren op het water gestaan.

Ik ga nu even eten, van een zeeeeeeeer winderig en heet EL GOUWNA de groenten   ThumpsUp Cool Joepie Cool Joepie ThumpsUp Joepie YeSSThumpsUp

PieNO

Logs: 0 | 28 uur
Antwoord #328 September 15, 2011, 13:08:05
edit2Rapporteer  
Toppie mannen, Wou dat ik toch maar was meegegaan dit jaar. Maarja die vervelende enkelbandjes van mijn doen nog veel au. Volgende keer ben ik er weer bij als jullie dat goed vinden. Hier de hele week ook dikke woei maar wel 20 graden kouder.
Flyingtrunkie

Antwoord #329 September 15, 2011, 13:57:15
edit2Rapporteer  
Het lijkt er op dat De Beun de spanning die veroorzaakt is door al die ruzies met de duitsers niet meer aan kan.... Ook nu lijken dus die Duitsers gewonnen te hebben.

Top trouwens dat jullie dikke wind hebben! ThumpsUp
Ride

Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #330 September 15, 2011, 15:26:14
edit2Rapporteer  
Jezus Taco, je mist echt wat man. Echt iedere dag gevaren. Vanmorgen 4 uur op het water gestaan met een constante 26 knopen. Echt heerlijk. Nu is ie effies 20 knopen dus de 11m maar oppompen.  Joepie

Gisteren tot 16 uur gevaren met de 9m. Hele dag dikke wind. Om 16 uur ging de wind uit en werd het 10 knopen om een kwartier later aan te gaan tot 30 knopen. Totdat het pikkedonker was gevaren. Ook de locals gingen helemaal los. Echt geweldig. Iedereen langs de kant en gillen en schreeuwen. ListenToMe ListenToMe

Duitsers hebben we inmiddels verjaagd. Opzouten met die eikels. Ook hier varen ze constant in de weg. Etterlijers.

De mazzel mannen, genoeg voor nu. We gaan weer het water op.
JIIIIIIIIIIIIIIIIIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Joepie Joepie
TBK

Antwoord #331 September 15, 2011, 15:34:01
edit2Rapporteer  
Alle verwachtingen zijn hier overtroffen in E Gauwna, iedereen gaat los. Joepie
we hebben inmiddels allemaal wel schaaf en snijwonden maar dat mag de pret niet drukken.
Vandaag weer een topsessie gedraaid allemaal, alleen de Beun lag schijtend en kotsend op het strand. Het ouwe baassie begint nu weer een beetje op te knappen en praatjes te krijgen.
Ik verwacht binnen een uurtje de brul van de beun weer over de wateren van El gauwna te horen. ThumpsUp
Kitegreetzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz zzz vanuit een zonovergoten en winderig El Gouna !  Joepie
PieNO

Antwoord #332 September 15, 2011, 15:37:32
edit2Rapporteer  
%#$#$$%#$#$%#$#@##$%^$%^#$%@$%^$###$%# 
en nog eens
%$#%^$$%%^#%^&^$%&^%&^$%&^
Ben stront jaloers op jullie maar gun jullie het van harte na die K . T wind van 2010.

En dat Hans weer aan de schijt is komt zeker dat hij weer dozen van die pillen heeft lopen slikken.
On the Loose

Antwoord #333 September 15, 2011, 15:51:02
edit2Rapporteer  
Citaat
Beun werd vanmorgen misselijk wakker en moest overgeven. Vanmorgen op de kite spot heeft hij een kuil gegraven en moest weer overgeven in die kuil.

Hopelijk ligt er nu weer een duitser in...

Nog veel fun he mannen  ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp
Ride

Antwoord #334 September 15, 2011, 20:00:21
edit2Rapporteer  
Beuntje is weer de ouwe. Paar pillen erin en hij loopt alweer ruzie te maken met de Duitsers. De ene pestlijer na de andere pestlijer hoor je over de wateren schreeuwen. Vanmiddag totdat het donker werd nog ruim 2 uur gevaren met 26 tot 28 knopen. Jezus wat gaaf. Morgen weer dezelfde voorspellingen.  YeSS YeSS
We zijn allemaal helemaal kapot. Alles doet zeer, snijwonden over het gehele lijf, moe maar zeker voldaan. Richard vaart gewoon vol gepowered in 26 knopen met zijn 13 meter. 9m is voor mietjes zegt ie. Knettergek die ouwe man. Grin

Volgend jaar gewoon weer mee op trip Taco. We zoeken de wind wel op.
Gaan eten nu en dan de haven in. Kitegreetz guys from Egypt. InLove InLove
MEGALOOPBEUN

Antwoord #335 September 15, 2011, 20:32:02
edit2Rapporteer  
hallo  beste hollanders  hier debeun vanuit  een lekker winderig elgouna  ThumpsUp
wat een topweek ondanks vandaag mijn kleine ongemak wat cola allemaal niet kan doen
geloof er nou niks van wat ze schrijven ach die belg  moet je maar geen duits tegen me spreken
voor de rest doet alles me zeer zoveel hebben we gevaren da;s ook voor de rest
we hebben het toch maar weer lekker hier  ThumpsUp
morgen gaan we weer los vanaf 8 uur tot 12 uur knallen  ListenToMe
als john vandaag zijn 7 meter meehadgenomen had ie zeker kunnen knallen
onze jongste kiteking jeroen gaat als een speer hij begint eindelijk te springen  Joepie Joepie Joepie
nou jongens vaarze zelf en de film word grandioos
gaat ie gaat ie draait ie draait ie
JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Vloot

Antwoord #336 September 15, 2011, 20:59:53
edit2Rapporteer  
Wat zullen jullie afgetraind en voldaan terug komen  ThumpsUp
Nou veel plezier  Smiley
On the Loose

Antwoord #337 September 15, 2011, 22:45:07
edit2Rapporteer  
Topper beun, ach ik weet wel hoe dat gaat...  Tongue

Maar blijft natuurlijk leuk...geniet zoveel julie kunnen hier bijna 2 dagen windstil (lees niet vaarbaar) za en zo kunnen we wel weer(in de regen), en julie zijn op tijd terug en hebben alles bij je... dus ik dacht...  schater schater schater InLove
Teigetje

Antwoord #338 September 16, 2011, 10:54:51
edit2Rapporteer  
Hey mannen, goed te lezen dit, mega wind en mooi weer  ThumpsUp
Wat doen jullie allemaal dat je onder de snij en schaafwonden zit.  Undecided
PieNO

Antwoord #339 September 16, 2011, 13:18:54
edit2Rapporteer  
Hey mannen, goed te lezen dit, mega wind en mooi weer  ThumpsUp
Wat doen jullie allemaal dat je onder de snij en schaafwonden zit.  Undecided

Het glas van de skibril van die Hongaarse is kapot en er liggen nu overal stukjes glas op de bodem.  Grin
Teigetje

Antwoord #340 September 16, 2011, 14:17:47
edit2Rapporteer  
Oke dat zal het zijn.  Cheesy

Geniet er nog maar effe van, morgenavond weer back to Hollanda  Wink
PeeWee

Antwoord #341 September 17, 2011, 15:20:10
edit2Rapporteer  
 (wendy_kitesmiley)Lekker hoor Kite Kings YeSS YeSS het is/ was jullie gegund.

Zal wel een klap worden met het hollandse weer en dito watertemperatuur.

See joes weer op de spots.

pappachris

Antwoord #342 September 18, 2011, 10:31:31
edit2Rapporteer  
Denk ik een relaxte kite vakantie in el Gouna te hebben , wie kom ik daar tegen, jawel de kite kings wereldberoemd in heel Belgie en buzza beach ondertussen.Ik herkende ze natuurlijk meteen van de spectaculaire videos. Gevraagd  hoe dat nou moet dat kiten en ik mocht vervolgens de hele week naar ze kijken. Een hele eer natuurlijk.
Na de russen op Hurghada ontweken te hebben toch nog een goede reis terug gehad.
Hoop dat de Beun hersteld is van de barbeque en zijn verwondingen en nee ik heb die Spleene rip niet gekocht, teveel zout water in mijn smoel.Wl jammer van die barbie stickers. Ben nu jammer genoeg boardloos omdat ik niet weet wat ik dan wel moet kopen, ja een drysuit.

Bedankt voor de fun en tot ziens op schellinkhout of wijk.

Greetz Chriss Joepie Joepie Joepie Joepie Joepie
TBK

Antwoord #343 September 18, 2011, 12:19:58
edit2Rapporteer  
Wat een takketering weer hier, droogpak kan alweer uit de kast !
FF omschakelen na een weekie El Gauwna
met een paar toffe badgasten.
Weer vreselijk gelachen om alle uitspraken, capriolen en
liefde voor onze onze oosterburen, met name Hans die nu zelf
ook al voor een Duitser wordt aangezien.
Foto's en filmpies volgen zo spoedig mogelijk.
We zijn nu op zoek naar een aantal sponsoren voor onze volgende trip naar Brasil in 2012. Pieno zal dan ook weer van de partij zijn.
Staat garant voor wederom vele verhalen, foto's,filmpies en GIGA topic met
meer dan 10.000 reacties.
Watch out !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

@LaurenS

Antwoord #344 September 18, 2011, 12:50:33
edit2Rapporteer  
Welkom thuis,kanjers   InLove ,ja helaas de herfst is hier volledig ingetreden,zover dat nog niet gebeurd was  Grin .Een voordeel het geeft ook wind  ThumpsUp .
MEGALOOPBEUN

Antwoord #345 September 18, 2011, 16:52:58
edit2Rapporteer  
hallo hollandgangers were back
totaal verrot van al dat varen en de hele dag het zonnetje heeeeeeeeerlijk
vanaf vanacht en t/m vanmiddag alweer genoeg regen gehad stopt u maar
we hebben het heerlijk gehad en heeeeeeeeeeeeeeeeeeel gezellig
het grote verslag komt eraan en foto's en video is onderweg
ZOALS VANOUDS
JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ride

Antwoord #346 September 18, 2011, 18:51:57
edit2Rapporteer  
Pestdepestpestk#$le%%r, wat heb ik het koud zeg. Zit al de hele dag met de kachel en een vest aan. Wat een klimaat hebben we toch. Maar jongens, jongens, jongens............wat een topweek hebben we weer gehad. Heel veel gelachen, gegiert en gebrult met de mannen. Uitspraken als 'You make nice turns, doe maar een biertje in het vliegtuig, de elegantie van Claudia Schiffer, Hallo met Jeroen, Silly Sandra, Beun die voor een Duitser wordt aangezien, opa in het kamp, wereldoorlog, maar ik pik het niet vuile pestlijer,' enz enz enz, do not disturb bordjes aan de deur, flessies water, schone handdoeken, dolfijnen en schildpadden, met z'n zessen in de tuktuk, Jeroen zijn eerste sprongen en frontrolls zonder board en noem maar op, Jezus wat een gave dingen hebben we weer uitgehaald. schater schater schater

Foto's en video's en natuurlijk de Trailer moeten worden gemonteerd en zullen zo snel mogelijk in cinema's near you worden vertoond. ListenToMe

Het was echt helemaal top, geen andere woorden voor. Op naar volgend jaar. YeSS

NOG 360 NAGGIES EN DAN GAAN WE WEER LOS
MEGALOOPBEUN

Antwoord #347 September 18, 2011, 20:48:40
edit2Rapporteer  
effe een kleine mededeling over de verandering oftewel toevoeging aan mijn kitehighnaam
door een kleine encounter met een DOLFIJN heet ik vanaf nu

DEBEUN DOLFIJNMAN

JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAA

p.s john en jeroen nog bedankt voor die kleine
was super geweldig deze week bedankt
Ride

Antwoord #348 September 18, 2011, 21:08:34
edit2Rapporteer  
Die dolfijn was volgens mij gewoon een snoekie of zo.  Grin Grin
Maar ja, laten we je voor de verandering maar een keer geloven. Cool
Je kan je naam ook gewoon veranderen in Flipper. 'Daar heb je Flipper, Flipper...........Beuntje de Flipper.' Wink
Die kleine gaat wel de bus in he, kan je altijd terugdenken aan je encounter met je dolfijn. ThumpsUp
Haring High Richardt

Antwoord #349 September 18, 2011, 21:56:28
edit2Rapporteer  
Manne bedank allegaar voor een een top weekie  ALGouwna  ThumpsUp gelijk weer boeke voor volgend jaar maaar !!!!
Voor volgend jaaar, Brazil here we come !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Maaaaar eerst morge zuipe bij de zuip scharwoeder Kermis, tot je nekt begint te kraken !! ThumpsUp ThumpsUp Cool Joepie YeSS
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.