El Gouna watch out, the NH-kitekings are coming again in 2011 !

kees69

Berichten: 280
Antwoord #350 September 18, 2011, 22:21:29
edit2Rapporteer  
Kitekings ik heb genoten van jullie capriolen in het altijd windzekere El Gouna. Ik heb vernomen dat onze Duitse "vrienden" opgelucht adem halen, nu ze niet meer verrot gescholden worden ListenToMe wegens hun sproradische kamikaze akties.

Namens Flipper moet ik ook nog even aan De Beun doorgeven dat het voor hem ook een onvergetelijke ervaring was....................had nog nooit een man op een deur zich zo elegant over het water zien bewegen.

Mochten jullie in jullie rijkelijke video bestand nog filmpjes hebben waar ik op voorkom (Fuse), zouden jullie die dan svp willen doorsturen ?

Alvast bedankt
Kees

PieNO

Berichten: 1721
Logs: 0 | 28 uur
Antwoord #351 September 19, 2011, 08:53:43
edit2Rapporteer  
Mannen NU BOEKEN.....

Kan niet goeie koper....?????

http://www.flybrazil.nl/golfinho-hotels-en-resorts-cumbuco-brazilie


EDIT..

Was een fout van de organisatie...Jammer.

waaslandwolfke

Geen avatar

Berichten: 5
Antwoord #352 September 19, 2011, 09:42:38
edit2Rapporteer  
oef , goed om weten dat jullie allen thuis geraakt zijt  , want beun heeft toch heel wat van het rif en stenen meegenomen op zijn borstkast , en koraal mag je niet uitvoeren 
Als Belg was ik ook vereerd dat ik op jullie stukje zee mocht varen  Grin
nu ik jullie in levende lijve gezien heb  respect dat jullie al 3 x maal egypte binnen mochten  Joepie

veel groeten   van de rode duivel  ( ben wel geen voetbalfan )    ThumpsUp


kijk uit naar jullie video
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #353 September 19, 2011, 10:06:06
edit2Rapporteer  
NO link=topic=39256.msg579925#msg579925 date=1316415223]
Citaat
Mannen NU BOEKEN.....

Kan niet goeie koper....?????

https://www.flybrazil.nl/golfinho-hotels-en-resorts-cumbuco-brazilie


EDIT..

Was een fout van de organisatie...Jammer
.

699 euri,s  voor 9 dagen is ook niet echt duur, toch
http://www.flybrazil.nl/strandhotel-sunset-beach-cumbuco-brazilie

Boeken maar !!!!!!

Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #354 September 19, 2011, 10:09:07
edit2Rapporteer  
Citaat
want beun heeft toch heel wat van het rif en stenen meegenomen op zijn borstkast , en koraal mag je niet uitvoeren


Citaat
respect dat jullie al 3 x maal egypte binnen mochten 


 schater Grin schater Grin schater schater Grin schater Grin schater Grin  Grin schater Grin schater Grin
PieNO

Berichten: 1721
Logs: 0 | 28 uur
Antwoord #355 September 19, 2011, 10:23:50
edit2Rapporteer  
Gespot in El Gauwna...

Wie is deze man met die duitse helm op zijn kop kitend met een dolfijn.

Er gaan geruchten in Egypte dat het "de Beun" is  Grin

Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #356 September 19, 2011, 10:28:06
edit2Rapporteer  
Gespot in El Gauwna...

Wie is deze man met die duitse helm op zijn kop kitend met een dolfijn.

Er gaan geruchten in Egypte dat het "de Beun" is  Grin

 Grin schater Grin schater schater Grin schater  schater Grin schater Grin


Zooooo,  nu naar het eerste deuntje  op de zuipscharwouder kermis en zuipen tot je nek kraakt  ThumpsUp ThumpsUp Cool Joepie YeSS Joepie Cool YeSS  Cool Joepie YeSS
PieNO

Berichten: 1721
Logs: 0 | 28 uur
Antwoord #357 September 19, 2011, 10:35:21
edit2Rapporteer  
Gespot in El Gauwna...

Wie is deze man met die duitse helm op zijn kop kitend met een dolfijn.

Er gaan geruchten in Egypte dat het "de Beun" is  Grin

 Grin schater Grin schater schater Grin schater  schater Grin schater Grin


Zooooo,  nu naar het eerste deuntje  op de zuipscharwouder kermis en zuipen tot je nek kraakt  ThumpsUp ThumpsUp Cool Joepie YeSS Joepie Cool YeSS  Cool Joepie YeSS

Pas je wel op ouwe. Zuipen is niet goed voor je. Enne dat Brazil. Ik doe mee boek maar. Maar wel minimaal 9 dagen niet minder.
manrot

Berichten: 1161
Logs: 0 | 180 uur
Antwoord #358 September 19, 2011, 10:57:46
edit2Rapporteer  
welke periode waait het in Brazil???  Grin

count me in voor dit soort prijzen  ThumpsUp, nu alleen nog een gunstige periode Joepie
PieNO

Berichten: 1721
Logs: 0 | 28 uur
Antwoord #359 September 19, 2011, 11:16:52
edit2Rapporteer  
welke periode waait het in Brazil???  Grin

count me in voor dit soort prijzen  ThumpsUp, nu alleen nog een gunstige periode Joepie

Woei in brazil aug tot de kerstdagen.
Sept zijn de prijzen laag. Wanneer wordt er geboekt? Wie boekt er?. Wanneer gaan we? Wie gaat er mee? Zet mij maar vast op de lijst.  Heb nu al een bobbel in mijn onderbroek bij de gedachte dat ik daar volgend jaar zit..
@LaurenS

Berichten: 6454
Antwoord #360 September 19, 2011, 11:17:11
edit2Rapporteer  
Meeste wind  augustus , september. Seizoen loopt van juli t/m december
Ride

Berichten: 4775
Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #361 September 19, 2011, 17:57:21
edit2Rapporteer  
We zijn al volop aan het kijken voor Brasil. Als we wat moois zien, boeken we gewoon.  ThumpsUp

oef , goed om weten dat jullie allen thuis geraakt zijt  , want beun heeft toch heel wat van het rif en stenen meegenomen op zijn borstkast , en koraal mag je niet uitvoeren 
Als Belg was ik ook vereerd dat ik op jullie stukje zee mocht varen  Grin
nu ik jullie in levende lijve gezien heb  respect dat jullie al 3 x maal egypte binnen mochten  Joepie

veel groeten   van de rode duivel  ( ben wel geen voetbalfan )    ThumpsUp


kijk uit naar jullie video


Hé ouwe rooie duivel. De man die alles into the blind landde. Jiiiiihhhhaaaaaaaaaaaaaa. Volgend jaar mee naar Brasil??????
El Beuno houdt maar niet op over die tonijn die over zijn boardje sprong. We laten hem maar in de waan dat het een dolfijn was. Weet hij veel. Grin

Gouwe foto trouwens Taco. Beun lijkt wel op die vent. Ook een Duitser. schater

@LaurenS

Berichten: 6454
Antwoord #362 September 19, 2011, 19:05:04
edit2Rapporteer  
Dat is een wel heel positief tabelletje Pieno.....  schater zeker nov/dec ,daar zitten toch wel een paar windloze dagen tussen   Cool
PieNO

Berichten: 1721
Logs: 0 | 28 uur
Antwoord #363 September 19, 2011, 19:17:55
edit2Rapporteer  
Dat is een wel heel positief tabelletje Pieno.....  schater zeker nov/dec ,daar zitten toch wel een paar windloze dagen tussen   Cool

Daarom gaan we ook in september... loser
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #364 September 20, 2011, 18:15:04
edit2Rapporteer  
Vandaag voor et eerst sinds el gouwna weer gevaren op schel met de 13. Ik had het wel ijskoud i.v.m. de temperatuurswisseliing van 35 naar 14 graden. Stond te klappertanden in het water  ThumpDown
Vond het jammer dat ik mijn droogpak had thuis gelaten  loser  loser

Zag op een gegeven moment iemand met een windmeter lopen en jawel hooor, hij was er weer de Flevo kiter.   Cool
Ride

Berichten: 4775
Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #365 September 21, 2011, 15:29:11
edit2Rapporteer  
Kan het droogpakkie weer an Ries. Heb vandaag met het werk op het wad gelopen. Ook leuk om te doen, maar ik bestierf het bijna, zo koud was het in het water. Jezus, ik denk echt dat ik mijn droogpakkie maar weer uit de kast ga halen. Eerst maar wachten dat die Switch Nitro binnen komt, aangezien ik alleen nog maar een 7m hier thuis heb liggen. Is er wind, kan ik niet varen, omdat ik geen grote vliegers heb........lekker weer. Sad
manrot

Berichten: 1161
Logs: 0 | 180 uur
Antwoord #366 September 21, 2011, 17:22:46
edit2Rapporteer  
ja john je hebt het slecht.... loser
Ride

Berichten: 4775
Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #367 September 21, 2011, 18:08:41
edit2Rapporteer  
Nou dat ik daar zo even over nadenk, heb je geloof ik wel gelijk Manfred. Cool
MEGALOOPBEUN

Berichten: 3656
Antwoord #368 September 21, 2011, 18:28:09
edit2Rapporteer  
hey john goed dat je ze al verkocht hebt en weet je al ongeveer wanneer die nieuwe komen ?
als je wilt varen kan je altijd mijn kites effe lenen dat weet je
zit alweer vol in het werk maar ben ons lekkere chil weekie nog nie vergeten
JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAA

hey pieno bedankt voor de ontzettend leuke foto van mij en flipper
dit komt wel op een negatief reisadvies te staan
laatste waarschuwing dus
Ride

Berichten: 4775
Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #369 September 21, 2011, 19:41:04
edit2Rapporteer  
Heb vandaag een mail gehad dat de Nitro binnen is bij de leverancier. Denk dat ie morgen verstuurd wordt en dat ik hem nog voor het weekend heb. Hoop ik wel in ieder geval. Mocht het toch nog gaan woeien, wil ik wel even gebruik maken van jouw vliegertjes, tenzij natuurlijk boven de 20 knopen. Dan heb ik de 7m nog. Jeroentje heeft trouwens mijn kites gekocht. Hij is er helemaal blij mee. Nou moet ie blijven volhouden om te gaan varen. ListenToMe ListenToMe
Raymond.V

Berichten: 261
Antwoord #370 September 21, 2011, 20:10:13
edit2Rapporteer  
Ej Kitekings!!! Wij zijn ook weer terug in het koude natte Nederland vanuit El Gouna! Poehhh wat een topweekje was dit zeg..... Wij (ik en Silly Sandra) hebben echt genoten, we vonden het ook erg gezellig met jullie!! Aardig wat topsessies gehad en veel gelachen Joepie. Morgen gaan we waarschijnlijk ook weer in het koude water spelen dus ben benieuwd of we dat nog trekken na zulke tropische temperaturen. Shocked
Ride

Berichten: 4775
Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #371 September 21, 2011, 20:19:02
edit2Rapporteer  
Hé Robbert en Silly Sandra, eeeeehhhhh sorry, Raymond V en Bianca S (lachen, niemand snapt er nu nog iets van). Goed dat jullie terug zijn. Jezus, wat is het koud hier hè. Draaaaaamaaaaaaaa. ThumpDown
Hebben jullie nog een beetje kunnen varen nadat wij zijn weggegaan. Meestal is het.........Kings weg, wind weg. Maar we hebben speciaal voor jullie de egyptische weergoden aangeroepen vanuit het vliegtuig of die pestlijers nog wat wind voor jullie overhadden. Hopen dat het gelukt is.

Was tof jullie te ontmoeten. We komen wel een keer naar jullie toe op Mirns om al die Duitsers daar te verjagen. Mochten jullie in de buurt zijn, vooral naar Schellie komen of een keer naar de kust.

Ging het springen nog een beetje en heeft Silly Sandra haar rakkies nog kunnen verlengen. Jullie gingen echt goed man. Top hoor.  ThumpsUp

Geniet maar weer van die kou hier. Lekker hooooeeeeeeer, droogpakkie aan en knallen met die banaan. Joepie Joepie Joepie
Kit-E S. (Silly Sandra)

Berichten: 2
Antwoord #372 September 21, 2011, 20:25:37
edit2Rapporteer  
heeey

ja ook ik heb me rakkies nog kunnen verlengen! Het heeft geholpen dat jullie de weergoden nog ff hebben aangeroepen want maandag hebben we nog lekker ff kunnen varen!! Dit ging best mooi! Morgen word het het tepelafvriesend koud denk ik als we weer het wetsuit aantrekken en het ijselige meertje in moeten. Heb er wel zinin!!! YeSS

Raymond.V

Berichten: 261
Antwoord #373 September 21, 2011, 20:39:52
edit2Rapporteer  
hahahaha..... Ja dat zal morgen wel afzien worden.... kheb de kachel op 22 graden en zit nog met mijn winterjas aan op de bank Cool. Kben blij dat jullie de weergoden aan hebben gesproken want we hebben toch nog 1,5 dag kunnen varen ThumpsUp!! Vooral maandag stond de ventilator weer goed te draaien!
Het werd alleen nog drukker op het water, vooral met 12 uur kiters.... En van die halve braadworsten die niet ff de moeite nemen om rond te kijken of er iemand aan komt  Angry

Kheb inderdaad nog ff wat kunnen oefenen met mijn sprongetjes.... er zaten wel een paar goede tussen maar het landen (met of zonder board) ging nog niet altijd zoals het eigenlijk zou moeten loser.

Lijkt me lachen als jullie eens die duitsers komen verjagen..... En het is inderdaad ook wel een keer leuk als wij ook eens op een andere spot gaan kijken (of aan zee). Maar dan moeten we eerst nog maar ff verder oefenen.

Maar je hebt de Switch dus besteld, gaaf man!! khoop dat je er veel plezier van hebt!!
Ride

Berichten: 4775
Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #374 September 21, 2011, 20:44:38
edit2Rapporteer  
Hé Bianca. Goeie nickname hoooooooooor ThumpsUp
Welkom op het forum. Tepeltjes goed inpakken morgen, want het is echt koud. Ongeveer 25 graden kouder als in Egypte. Mijn god. Het water is helemaal freezing, verschrikkelijk. Maar ja, gewoon doorvaren hè, ook in de winter. Droogpakkie kopen en varen met die handel.
Veel fun morgen op het water. Geniet ervan. YeSS

Switch gaat deze week binnenkomen. Lijkt me ook een gave kite. Nou al zin in.
Hebben jullie nog problemen gehad met de douane op Hurghada of hebben jullie die gasten ook omgekocht met een tientje, zoals wij gedaan hebben. Lachen hoor, toen wij de kitetassen op de weegschaal moesten leggen, deed de weegschaal het opeens niet meer. Scheelde weer een hoop geld. ThumpsUp
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.