ItsMe.Erik
|
ik heb n probleem voor april . wil gaan tussen 8-15 april. bij Attitude is alleen plek tussen 8-11 april. Tussen 11-15 ben ik dakloos. Misschien voor deze 2e periode naar de overkant varen, t kamp van Rio Aguilla. Seaswell, denk je dat ik bij Aguilla safe kan boeken, ik begreep sommige stukjes uit de thread van spainkiters.com niet helemaal. Kon jij t volgen? (kamp van Nomad, klopt wel dacht ik) Erik, als je net als ik deadsecond boekt, dan betaal je de hoofdprijs. Grap is dat ik helemaal geen hoofdprijs heb betaald bij Hightech, zoals ik al zei, ze hadden mij n jaar eerder al een heel scherpe offerte gemaild. Ze zijn ook beter dan de anderen in staat te matchen qua dagen/uren van je vertrek of overnachting. Ik heb minder betaald dan jij. Sal, vaderland van Mitu Monteira is leuk qua golven, maar ik zou r geen 2e keer heen willen. In Marocco kun je kiezen tussen flat + waves, water is ook veel en veel warmer. Vanwege werk moet ik mijn vakanties helaas plannen en ik vind het wel een risico om deadsecond te gaan. Waarom wil je niet meer naar SAL terug? In SAL kun je toch ook kiezen tussen flat en waves? en ach als je de watertemp van nu gewent bent is alles warm.
|
|
|
|
paul56
Logs: 0 | 299 uur
|
Ik ben oktober 2010 een week naar Dakhla geweest. de reis was georganiseerd door surfreizen.nl i.s.m. Karim Chioua van KiteschoolBest. Overnachtingen, ontbijt en diner in een hotel (prima kwaliteit) in Dakhla en om ca. 10:00 met jeeps naar Rio Aquilla, waar onze kitespullen opgeslagen werden en waar we de lunch iedere dag hadden. Natuurlijk is dit wat duurder dan in een (tenten)kamp zitten. Maar als je de verhalen over diarree hoort, dan heb ik er wel wat meer voor over. Binnenkort wordt er weer een kitetrip georganiseerd door Karim. Wat mij betreft een aanrader.
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Maar als je de verhalen over diarree hoort, dan heb ik er wel wat meer voor over.
dit hoor je bij praktisch iedere bestemming, geloof ten eerste niet alles wat je hoort. ten tweede ligt het vaak aan de mensen zelf, ben zelf wel in veel vreemde oorden geweest en heb nog nooit last gehad van diaree, simpelweg omdat ik let op wat ik eet/drink. Neemt natuurlijk niet weg dat het bij mij ook kan gebeuren maar de kans is wel klein. ook in Dahkla. let gewoon op wat je eet en drinkt en nuttig niet te veel alcohol s' avonds en let op de zon. kun je hoop ellende voorkomen.
|
|
|
|
Ron Rodeo
|
Jazeker wel, in 1993 2 x en in 1994 lang voordat kitesurfen daar bekend was was ik er al 3 keer geweest, namelijk om te biggame vissen op Yellowfin Tuna en sail fish. Heb de hele noordelijke Rode Zee afgestruind naar tonijn en zeilvis. geweldig was dat. Er stonden toen in Hurghada 5 hotels en een kippenhok en 1 verdwaalde kameel. Zat steeds hele week op zee dus alleen last gehad van zeeziekte in het begin maar geen diaree. elke dag super verse vis eten....zo uit de zee de pan in. Trouwens 2 jaar geleden in El GOuna geweest maar toch echt geen last gehad.
|
|
|
|
|
@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
He Arjen hoe is Sal bevallen??
Goed om te horen dat Ron voor de verse vis zorgt als we daar zitten mmm
Helemaal Top!!!!!! 5 van de 7 dagen top wind gehad. Sal is: hagel wit zandstrand, azuur blauwe zee, warm water en hele mooie lange golven! Voor de winter is Sal en een super locatie voor het kiten. Buiten het kiten kan je s'avonds in Santa Maria gezellig wat drinken maar verder is er geen reet te doen. Volgend jaar wil ik zeker weer terug.
|
|
|
Ron Rodeo
|
Klinkt ook goed. ook maar eens keertje buurten daar. Hoeveel centjes was je kwijt ongeveer?
|
|
|
@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
We zatten in een all inclusive hotel voor €1.050,00 maar volgend jaar pak ik gewoon een goedkoop apartementje en ga lekker eten in Santa Maria.
Ik ben namelijk zo klaar met dat all inclusive!
|
|
|
bikiniisuit
Gast
|
8 dagen Dakhla zonder overnachting in Casablanca kan je als volgt boeken : - vertrek op vrijdagavond vanuit Brussel op 29 april --> aankomst in Dakhla om 22:45. - terugvlucht vanuit Dakhla op zaterdag 7 mei om 07:30 --> aankomst in Brussel om 16:00 Seaswell, deze escape route WAS r = niet meer. Marokkaanse Overheid doet r alles aan om toeristen in Agadir, Marakech, Casablanca te laten overnachten. Afgelopen 2 nachten geprobeerd met JET4you tussen de E 60 en E 200 retour boeken tussen Orly en Agadir. Gaat prima. RAM verhindert een goede aansluiting tussen Agadir en Dakhla. Je kunt objectief makkelijk < E 450 in Dakhla komen, maar met overnachting ben je keihard meer geld + tijd kwijt. Opstanden in N Afrika? begin ze beter te begrijpen. Seaswell/wie helpt ff bij vinden route zonder overnachting (bijv midden april, hoe ga je te werk?). Weet iemand n permanente link met overzichten v vliegschemas RAM. Moet nu iedere keer die teller intypen, schiet niet op. Seaswell je hebt een pm. E 1050 Euro voor Sal? = voor 2 personen toch?
|
|
|
|
|
|
bikiniisuit
Gast
|
...al die kleuren
|
|
|
|
bikiniisuit
Gast
|
Hey bikini, Het kamp zit volledig vol vanaf 11 april ook in de tenten .. Groetjes C ______________________________ Bikini: ok ik probeer t over een paar dagen weer, ook niks dus bij de fransman aan de overkant ______________________________ Hey bikini, tenzij er annulaties komen vrees ik dat er geen plaats is Niet bij Dakhla Attitude en niet bij Ocean Vagabond Groetjes c ______________________________ (mmm bikini is persona non grata (dont call us we call you): daarom> http://surfforum.oase.com/showthread.php?p=866140#post866140
|
|
|
|
bikiniisuit
Gast
|
Crisis, die clip, ai straks krijg ik ook de volle laag. Windkind snap je waarom ik dead second boek. Ons gezamenlijk reisburo kan mij wel @#$$%&. Ik zet wel n echt kitesurf reisburo op, je geeft 750 pesos, geen idee waar je terecht komt, enige garantie : wind 4 Bft en warm water 24C (geen Egypte). Check Cabo Verde, shark bay voor volgende week : 0 Bft Egypte : Rasdr : 0 Bft Coche : ook niks Margarita : 16 zielige knoopjes Ijmuiden : -3 knopen Autoplaya : -6 knopen Hawaii : 0 knopen Shit……wacht ! Mauretanie : dus nog geen 100 km van Dakhla verwijderd: de HELE week 20 – 25 knopen (met n 4x4 ?) , kijk daar moet je n vent voor zijn http://www.desair.mr/
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Wat ben je toch een lekkertje he Rudo!! Wie heeft dit trouwens stiekem geschoten op de Slufter vorig jaar??
Keep me informed zou ik zeggen Bikini !!! Me nu niet meer storen want de focus ligt op winddansen en het oproepen van onze windgoden.....want het zou je maar overkomen...........
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Wat ben je toch een lekkertje he Rudo!! Wie heeft dit trouwens stiekem geschoten op de Slufter vorig jaar??
nou ik niet, ik was die linker!
|
|
|
bikiniisuit
Gast
|
mijn interesse is gewekt....ik wil heeeeeel graag die video zien die jullie daar gaan maken, Ron Rodeo is de camera man niet...ook die moet in beeld
|
|
|
cagiva
Logs: 0 | 80 uur
|
Net geboekt 20 mei, 400 euri vlucht en 300 voor de tent in Attitude, lijkt me top, wie gaat er nog meer die kant op?
|
|
|