vraagje en voorstellen

raf

Geen avatar

Berichten: 36
Maart 11, 2011, 22:22:01
edit2Rapporteer  
he mensen,

mijn naam is raf, 24 jaar, woon in zeist, van beroep valkenier, hobbys/intresse's zijn valkerij, reptielen, muziek, snowboarden en aan klooien met vliegers. verder ben ik nog vrijwilliger bij de peppel in zeist (kroeg).

eigenlijk wil ik al een paar jaar gaan kitesurfen maar tot nu toe kwam het er niet van. maar sinds vorig jaar zomer heb ik een baan in muiden met uitzicht op muiderberg en heb de hele zomer zitten kijken hoe andere bezig waren op het water.

dus dit jaar moet het er echt van komen. maar nu vroeg ik me af of iemand een  goeie kite school kent die lessen geeft in muiderberg?

begin april begin ik weer met werken in muiden dus het lijkt me super als ik voor die tijd heb kunnen lessen etc. zodat ik vanaf april  uit m'n werk het water op kan.

groeten raf
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #1 Maart 12, 2011, 09:16:54
edit2Rapporteer  
Raf welkom in kitesurfwereld!

Beginnen met kitesurfen door het nemen van les is het beste wat je kunt doen.
Er zijn in Muiderberg verschillende kitesurfscholen actief. D'r zullen vast wel wat scholen in dit topic gaan reageren  Tongue . Je kunt ook even Googlelen op kitesurfschool muiderberg en dan krijg je verschillende mogelijkheden voorgeschoteld. De meeste scholen beginnen eind april als de temp van water weer een beetje hoger is. Als beginner lig je nu eenmaal veel in het water......
Veel plezier en we zien je op het water!  ThumpsUp
TIASOF

Berichten: 362
Logs: 0 | 105 uur
Antwoord #2 Maart 12, 2011, 11:24:02
edit2Rapporteer  
Welkom bij het clubje met de mooiste sport op deze wereld....


heel veel plezier met leren en we zien elkaar vast keer op muiderberg (woon in almere dus muiderberg is voor mij lekker om de hoek)

jurputje

Geen avatar

Berichten: 35
Antwoord #3 Maart 12, 2011, 11:35:18
edit2Rapporteer  
kiboco.com is een hele goede leuke school om het kitesurfen te leren op muiderberg. hier heb ik het ook bij geleerd, en ik k on het vrij snel bij hun. ik kan je deze school echt aanraden
Ron Rodeo

Berichten: 4486
Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #4 Maart 12, 2011, 18:02:32
edit2Rapporteer  
je hebt in ieder gevalal een passende avatarnaam R.A.F.   royal air force. Grin

als je wat meer ervaring krijgt en kan varen in 7 bft snap je wat ik bedoel.

veel plezier met lessen  ThumpsUp  gewoon doen.
raf

Geen avatar

Berichten: 36
Antwoord #5 Maart 12, 2011, 21:27:45
edit2Rapporteer  
hahahaha! nee man, 't is REAL AIR FORCE!!!

heb vandaag een aantal scholen afgebeld maar alleen kiboco was bereid om voor april al les te geven. dus vrijdag hebben we contact over het  weer van volgend weekend.

nou hopen dat het weer goed is!

bedankt allemaal en hou jullie op de hoogte.

later
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.