Nicole. Het kitecamp op Fehmarn is een echte aanrader. Allemaal kiteverslaafden en ca. 10 fantastische kitesurf spots met "ondiep" en kraakhelder water in een straal van 8 kilometer rondom de camping. Ben je het kiten zat dan staat er wel een BBQ of een avondje stappen op het programma.
Hey hoi, thanks voor de reactie! Voorstellen? .. meest belangrijke is om te gaan kiten toch ;-p ;-p. Maar inderdaad, heb me pas kort geleden hier aangemeld. Ben nog in begin stadium van kiten, kan upwind varen maar moet nog het nodige bijleren ;-). Ik heb mijn eigen spullen, en heb de hele maand mei vrij. Wil daarom graag in die periode ergens paar weken naar toe gaan, maar liefst niet alleen! Suggestie klinkt goed, maar is het daar niet koud?? Had meer tropische temperaturen in gedachten voor een spot....? Ik zag overigens dat je niet eigen tent etc mee hoeft te nemen, handig. Hoe te bereiken?? --kom vanuit Zwitserland namelijk.
Overigens ga ik zelf ook eind mei op pad (hopelijk), weet ook nog niet waarheen. Ik ga met familie (2 jonge kids) en zoek dus een stek AAN HET WATER ergens. Ik wil kiten, maar als er geen wind is kan ik in ieder geval met de kids chillen op het strand.
Movenpick El Gouna blijft trekken maar de verhalen zijn zo wisselvallig....
Vanaf maastricht vlieg je voor 38 euro retour naar tenerife, daar zoek je een appartement in el medano en je hebt genoeg te doen als er geen wind is, prima strand en redelijke temperaturen. Ik vlieg zelf midden mei die kant op.