Misschien een ouderwetse boobytrap of hoe zon ding ook heet. Gaat er iemand met je tas vandoor knalt je tas uitelkaar net genoeg zodat de dief zijn handje goed wordt beschadigd voor een tijdje.
Niet voor altijd natuurlijk, want dan gaat ie weer in de wao en dat moet natuurlijk ook weer niet want dan kan hij zijn taakstraf niet doen.
nee joh gewoon zoals die serviërs met die bosniërs deden en v.v. (no offence) ipv onder een lijk of zwaargwonde... je kite op een mijn leggen... ok kite kaputt... dader heb je ook geen omkijken meer naar... en de volgende denkt wel 2x na...
strafbaar? sowiezo... jatten toch ook?
Ik heb laatst wat spullen op het strand verplaats van kiters die niet door hadden dat er iets van eb en vloed bestaat. Vond het niet netjes om toe te kijken hoe spullen nat werden door de vloed.
Ben nu wel blij het niet de spullen van Teigetje waren. Had anders geen handen meer
ik had toegekeken en gelachen... in NL heb je potentieel last van eb en vloed... ja idd weer wat geleerd
oooh jongens waar heb ik vandaag last van... zal wel aan't weer liggen. echt slecht gewoon...