KappuhH
|
Ik heb zo'n vermoeden dat de gemiddelde gezonde kiter uit de buurt van Enkhuizen je wel wil helpen Een 12m is voor jou eigenlijk veel te groot, een 9m is meestal groot genoeg.
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
beter had je idd een 10-7 of 9-6 combi gekocht, met een 12m en jou gewicht kan je waarschijnlijk al varen zodra je kite in de lucht blijft
|
|
|
martimor
|
Idd, gewoon hier kijken waar er gekite wordt, daar heen gaan, en een paar x knipogen. Krijg je vast wel hulp. Hier (hoge noorden) krijgt ook iedere beginner wel hulp en tips. Mits ze les hebben gehad, dus dat zit bij jouw wel snor.
|
|
|
Idefixe
|
Hi Tessa, welkom op Kitehigh Heel veel enthousiaste kitesurfers uit Noordholland zijn op deze site actief. Per regio / gebied / locatie worden er hier veel afspraken gemaakt. In jouw geval kun je het beste terecht op het topic van de Noordhollanders en dat vind je HIER
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
12 dumpen en een 6 kopen! Ik weeg 80kg en mijn grootste kite is een 10m...kijk uit!
|
|
|
Langbeest
|
Ga nu niet allemaal haar kites afzeiken. Dat vraagt ze toch niet?
|
|
|
franco
|
vraag nu eerst eens naar gewicht?
|
|
|
franco
|
ja sorry dan kan je kite maat beslissen, kijk het is net als een broek die niet goed past!
|
|
|
franco
|
en welkom natuurlijk voor tessa, ik kom vaak in schellinkhout en enkhuizen hangt natuurlijk wel van de wind richting af! maar schiet iedereen aan en ze zullen je wel advies en hulp willen geven. en zorg zelf dat je niet wil winnen van de natuur elementen, dan zul je nog veel fun hebben met deze sport. groeten franco.
|
|
|
tessakoopen1992
|
Bedankt voor jullie reacties, De combi van 8-12 heb ik overgenomen van een vriend voor een lachertje, ik wil de 12 eigenlijk inruilen tegen een 5 of een 6je maar heb nog niemand gevonden die dat wil.. De 12 is idd. veel te groot voor mij maar dat is dus de rede.. Want die 12 is idd. veel te groot dan kan ik al kiten als er zowat geen wind staat! haha
|
|
|
martijnc
|
Hoi Tessa! bevalt je wetsuit ? zoals ik al gezegd had wil ik/ en genoeg andere kiters op schel je best helpen. gewoon naar schel komen en er is vast wel iemand die je opweg helpt
|
|
|
darky001
|
okey tessa tot zover ben je al goed bezig. als je die kite es tekoop zet hierzo. en dan van dat geld weer een 2de hands te kopen die wel bij je past dan ben je al een stuk op de goede weg. verder als je op je spot komt en je kijkt om je heeb zul je alle hulpverleners bijna van je af moeten slaan. dus daar kan het niet aan liggen. op onze spot helpen we beginners graag om veilig het water op te krigen met informatie en tips. ik wens je erg veel plezier toe met het kiten en het vinden van een kite buddy.
|
|
|
lolbroek3
Logs: 0 | 312 uur
|
Ik ben morgenmiddag op schelli, dus mocht je dr ook zijn kan ik je wel even opweg helpen Ben te herkennen aan een fel groene naish helix of een paarse naish cult
|
|
|
Nazar
|
Hahaha iedereen wilt Tessa wel helpen....hahaha, als ik het zou vragen dan zou niemand reageren ;x
|
|
|
@LaurenS
|
Hahaha iedereen wilt Tessa wel helpen....hahaha, als ik het zou vragen dan zou niemand reageren ;x
Ja typisch en het merendeel is boven de 40
|
|
|
|
darky001
|
mannen helpen de dames graag, zonder bij bedoelingen kuch!!
|
|
|