|
Lude

|
Heerlijk! Lekker soepeltjes! Hoop dat ik hier ooit lichtjes aan kan tippen 
|
|
|
der Torch

|
lekkerr hoor... waar is je fueltje ;-)
|
|
|
Idefixe

|
Ik zit 1000 x liever naar dit soort Old school filmpjes ( en life kitewerk) te kijken dan naar de meest spectaculaire draai, pass, switch, weet ik veel trick movie uit Brasil! En dat Mr Troost dit Old school gebeuren goed beheerst laat dit filmpie maar weer eens overduidelijk zien. 
|
|
|
Lex

|
vinniee!!! dit is kiten! 100% eens met Tom 
|
|
|
Jellevw

Logs: 0 | 249 uur
|
Mee eens! Hier zie je tenminste wat er gebeurd in plaats van één waas aan snelachtereenvolgende moves.
|
|
|
|
PieNO

Logs: 0 | 28 uur
|
Helmeaal mee eens Tom . Dit soort filmpjes kan ik tig keer bekijken . Filmpjes met al dat gedraai en geswitch klik al vaak halverwege weg. Oldskool dat is het. Knap wek Vincent. En die Jezuswalk gaat er steeds beter uitzien. Nog effe en je loopt van Mirns naar Stavoren.
|
|
|
TIASOF

Logs: 0 | 105 uur
|
oeh... dat is lekker wegkijken....
zie je dan alleen opeens op de achtergrond jezelf varen... heeeeel apart!
|
|
|
Vinni

|
Bedankt voor de reacties! Ik vind dat Dimitur een groot applaus verdiend voor zijn film kwaliteiten 
|
|
|
|
Vinni

|
Ja dit was afgelopen zondag!
|
|
|
|
|
|
Vinni

|
Hahahaha schaf maar vast een stevige ketting aan want dit blok is zwaaaaar aan je been 
|
|
|
martimor

|
idd zeer lekker filpje. ik vind die darkslide dik, je houdt m lekker lang vol 
|
|
|
Ride

Logs: 0 | 234 uur
|
Jezus Vinni, wat een topfilmpie zeg. Ik ben godv&€rdeg&d al een half jaar bezig met een goeie board-off te landen, laat jij toch effies zien hoe het echt moet. Echt heel veel respect man met hoeveel stijl jij kite. Vond ik al de laatste keer al dat we in Fehmarn waren, maar wat een progressie heb jij geboekt zeg. Echt te gek hoe jij het echte werk, old school dus, even tentoonstelt. Old school blijft toch het allermooiste van het kitesurfen en jij hebt echt old school bloed.  Vooral doorgaan. Ik zie dat ik nog heeeeeeeel veel te leren heb.
|
|
|
KiteOngoing

|
Was erbij en keek ernaar. Het lijkt zo gemakkelijk, maar we weten wel beter. Zeer goede beheerste jumps met smooth landings. Vinnie ga door, ik ga bij je in de leer. 
|
|
|
|
hijo del viento

Logs: 0 | 777 uur
|
Dan zal ik je ook nog maar even bevlekken Vinni......
Ziet er allemaal retestrak uit zeg en is idd ook meer mijn ding dan 234 passes binnen 5 tellen.
|
|
|
|
ItsMe.Erik

|
dit kijkt lekker weg. idd veel lekkerder kijken dan al die snelle trix, wat natuurlijk niets af doet aan de moeilijkheid daarvan.
misschien moeten ze de trix eens helemaal filmen ipv die snelle montages. maakt het een stuk prettiger kijken en leer je er nog eens iets van.
|
|
|
|