KappuhH
|
Sterkte man!
Je moet gewoon kitesurfen en je niet met van die levensgevaarlijke sporten bezig houden!
|
|
|
Jellevw
Logs: 0 | 249 uur
|
Ai! En dat je dan net je nieuwe kites binnen krijgt maakt het extra zuur. Sterkte
|
|
|
kiter.raphael
Logs: 0 | 38 uur
|
sterkte met je herstel nu je het er over hebt heb ik gelijk mijn nog niet gebruikte radiografische bestuurbare helikopter gepakt om morgen mee te nemen op vakantie. oke ik ga uitkijken voor deze gevaarlijke sport. kite spullen zijn ook mee maar als er geen wind is moet je wat. bedankt voor de waarschuwing
|
|
|
KiteOngoing
|
He Taco, Zal Eldoctoro melden dat je hem voorlopig gezelschap kan houden. Beterschap.
|
|
|
bikiniisuit
Gast
|
oooo Pieno......vreselijk, alles met vliegtuigen is gevaarlijk, wat ga je nu doen in de tussentijd????t is zo winter
|
|
|
Dopperd
Geen avatar
|
Hey Taco wat klote man voor je! Sterkte en ik hoop voor jou dat het niet waait...Zit je je ook niet op te vreten als je naar buiten kijkt..Maar 8 weken! Oef!
Zet hem op!
Mazzl
|
|
|
Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
Vandaag ben ik er achter gekomen dat kitesurfen helrmaal niet gevaarlijk is. Met een radiografish vliegtuigje vliegen dat is pas gevaarlijk. Tijdens vliegen met mijn vliegtuigje ben ik op het grasveld met mijn linkervoet in een konijnenhol gestapt. Voet knikte dubbel. Knak ik mijn voet. Au. Shit. Op naar het ziekenhuis. Kreeg daar te horen dat mijn enkelbanden zijn afgescheurd. 8 weken niet kiten. En dat terwijl ik net vandaag mijn 2 nieuwe kites binnen heb gekregen. Ik sta net weer 2 weken op het water na dat ik op Oudorp (wel tijdens het kiten) mijn enkelbandjes heb gescheurd.. Sterkte jongen!! 4 weken en je kan weer rustig aan sporten op de sportschool - fietsen, crosstrainer... ik ben na 6 weken weer gaan kiten, nog wel wat last met onverwachten bewegingen! Sterkte in ieder geval!!1
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Vandaag ben ik er achter gekomen dat kitesurfen helrmaal niet gevaarlijk is. Met een radiografish vliegtuigje vliegen dat is pas gevaarlijk. Daarom ben ik met die levensgevaarlijke hobby gestopt, en me met rustiger zaken bezig gaan houden zoals kiteboarden Maar serieus heel erg vervelend. Hopelijk sta je snel weer op het water.....zal wel ff duren als ik het zo lees. Beterschap!
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Pieno sterkte. wat een pech. die k*t konijnen ook! Die paar weken zijn overigens zo voorbij... later denk je; was dat nu alles? klinkt gek, je vergeet het snel als je weer lekker kan rammen.
dus het glas is halfvol.
|
|
|
[Pepper]
|
Karma is a bitch..... Had je die boom maar niet moeten omzagen!!!
Zonder gekheid: knap balen Taco, had een leuk weekendje kunnen worden met je nieuwe kitezooi!! Zorg maar dat je snel weer opknapt want heb geen zin om steeds alleen naar Workum en Mirns te rijden.
Sterkte!
|
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Ben blij dat dat filmpje niet meer klopt. Heb nu een andere kite met een andere kleur. De kleur is mooier. Maarja dat kan ook snel met die smerige diaree kleur.Maar ik zeg niet welke kleur. Mocht ik je ooit nog eens tegenomen op het water. Hoop over 2 maanden. Dan zal ik kijken of deze kite ook op 12 uur kan blijven hangen. Overigens bedank alle gasten in dit topic voor jullie medeleven. Net terug van het ziekenhuis. Effe voototje laten maken. voor de zekerheid Gelukkig niet ook nog een bot breuk erbij.
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Taco, Taco, taco, wat ben je toch ook een ongelooflijke kluns zeg. Een radiografisch vliegtuigje en een konijnenholletje. Hoor nou eens wat je zegt. Maak er dan een heel gaaf verhaal van. Iets met abseilen of basejumpen of zo, maar nee hoor..........ome Taco is zo eerlijk om ons te gaan vertellen dat hij met een plastic vliegtuigje in een konijnenholletje terecht is gekomen. Hoe haal je het in je hoofd. Dikke kus vriend en sterkte met je herstel. Je doet er ook alles aan om maar niet te hoeven langskomen op Schellie hè.
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Maar gelukkig kan je nog wel met je helicoptertje spelen de komende 8 weken. Of is die ook gecrashed? Sterkte man!!
|
|
|
martimor
|
klote man, sterkte ermee. en dubbelpech als je net je nieuwe gear hebt
|
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
@ kitekings. Wees blij dat ik 8 week niet kan kiten. Kan ik jullie ook niet tot last zijn in El Gouna mocht ik toch nog hebben besloten om naar dat windloze gat te gaan. En Ries eet jij mijn hamburger maar lekker op. Heb je er geen 5 maar 6. Eet smakkelijk. En vergeet niet de beste zanger van Egypte de groeten te doen. Ik zal het missen.
|
|
|
Idefixe
|
Bbbrrrrrr , ik moet er niet aan denken! Sterkte kerel!
|
|
|
|
@LaurenS
|
Ik zie dat je nieuwe kites al in de verkoop staan PieNO ,is dat niet al te rigoureus Beterschap Pik ,spoedig herstel
|
|
|
|
[Pepper]
|
Taco, Taco, taco, wat ben je toch ook een ongelooflijke kluns zeg. Een radiografisch vliegtuigje en een konijnenholletje. Hoor nou eens wat je zegt. Maak er dan een heel gaaf verhaal van. Iets met abseilen of basejumpen of zo, maar nee hoor..........ome Taco is zo eerlijk om ons te gaan vertellen dat hij met een plastic vliegtuigje in een konijnenholletje terecht is gekomen. Hoe haal je het in je hoofd. Dan ken je Taco nog niet goed genoeg: Dit verhaal van het radiografische vliegtuig en het konijnenhol is uiteraard al de aangedikte en spectaculair gemaakt versie.... Ben bang dat het ware verhaal nog veel sneuer is......
|
|
|