Beste dagen 2 daagse cursus help!

dangersun

Geen avatar

Juli 25, 2011, 10:23:40
edit2Rapporteer  
Hallo daar,
Ik zou graag aankomende Vrijdag\zondag of maandag t/m woensdag een Kitecursus (2daagse) willen gaan volgen. Kan eventueel uit die dagen kiezen.
Is het al te zeggen welke van die dagen het beste is, qua weer\wind omstandigheden en de meeste kans op zekerheid heeft. Aangezien ik zit met beperkt vrije dagen van werk.
Mijn dank is groot,
Wesley

wimbers

Logs: 0 | 24 uur
Antwoord #1 Juli 25, 2011, 10:33:48
edit2Rapporteer  
zelfde dilemma,
probeer nu al 4 weken mijn cursus af te maken, door de week is geen optie voor me, en de weekends zijn te hard, te zacht, of te aan - aflandig...
wat een feest..
dangersun

Geen avatar

Antwoord #2 Juli 25, 2011, 10:36:29
edit2Rapporteer  
Dus bij deze help welke van deze dage gaat het beste voor deze beginnenr zijn?
En vraag aan jou waar volg je jouw cursus ?
brian

Logs: 0 | 8 uur
Antwoord #3 Juli 25, 2011, 10:40:27
edit2Rapporteer  
kijk hier maar is op windfinder.com . Weet niet waar je les wilt nemen dus ik kan niet weten of er daar dan wind is. Op brouwersdam komt wss geen goede wind deze week.
dangersun

Geen avatar

Antwoord #4 Juli 25, 2011, 10:46:42
edit2Rapporteer  
Natural high Noordzeestrand bij portzeelande
Eagle-Jan

Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #5 Juli 25, 2011, 10:51:39
edit2Rapporteer  
De wind is niet dagen van tevoren voorspelbaar... Het komt vaak op de dag er voor aan en eenmaal op de dag zelf aangekomen, wil het vaak ook nog drastisch veranderen. Dan waait het te hard en dan is het wind stil. Dus ben je niet bereid om daar je dagen er voor in te zetten dan wens ik je veel succes. Maar mocht je eenmaal gaan dan is er geen weg terug...  Relaties gaan naar de maan, je werkgever gaat het ook niet waarderen ( behalve de mijne), vrienden ach, je maakt zo nieuwe ( op het strand). Duuusssss... Denk jij die stap te willen maken? Thats the question only you can awnser!

Brouwersdam dus....
Evan
Administrator

Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #6 Juli 25, 2011, 10:54:07
edit2Rapporteer  
Welkom in de wondere wereld van het kitesurfen en de onvoorspelbare Nederlandse wind Wink
dangersun

Geen avatar

Antwoord #7 Juli 25, 2011, 10:57:31
edit2Rapporteer  
Dank je wel voor je stukje, mijn relatie is gisteren stuk gegaan.. 1 van de redenen waarom ik me nu eindelijk eens op kitesurfen wil focussen en ervoor wil gaan.. En ik begrijp je volkomen dat het weer onvoorspelbaar is.. Maar dacht ik pols toch even onder de ervaren mensen, misschien dat via apps konden zeggen dat er ergens een goed vooruitzicht is Smiley Toch harstikke bedankt!
Evan
Administrator

Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #8 Juli 25, 2011, 11:38:51
edit2Rapporteer  
Houd de voorpagina in de gaten, maar vergeet niet dat zelfs morgen of overmorgen nog heel lastig te voorspellen is wat betreft de wind.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.