KiteActive geeft reis naar Tarifa weg!

KiteActive

Geen avatar

September 15, 2011, 08:42:28
edit2Rapporteer  
Lemmer, maandag 12 september 2011

Kite Active – De 2 lemsters Jelle Hak en Felix Maks die al enige tijd actief zijn op wedstrijden en evenementen in Nederland. Deze zomer zijn ze druk bezig geweest om dat wat kitend Nederland nog mist, waar te maken! Een reisbureau dat zich speciaal toelegt op het kitesurfen en actieve groepsreizen! Kitesurf les op unieke locaties met een goede windzekerheid voor een scherpe prijs!

Als openings actie geven wij een gratis kitesurfreis t.w.v. €299,- weg naar Tarifa! Inclusief: Kitesurfles, Trickclinics, 6 overnachtingen in een villa, vervoer, materiaal, ontbijt. Tag KiteActive op Facebook  In jouw leukste kite foto op vakantie en maak kans op deze reis naar Tarifa!

Neem ook een kijkje op onze site, www.kiteactive.com voor meer informatie over alle vette trips die er deze winter aankomen!

Check de actie hier: http://www.facebook.com/ohohtravel
KiteActive

Geen avatar

Antwoord #1 September 15, 2011, 08:44:17
edit2Rapporteer  
http://www.facebook.com/media/set/?set=o.111658765589947&type=1

Op deze link kun je alle leuke inzendingen bekijken!
Yurup

Geen avatar

Logs: 0 | 11 uur
Antwoord #2 September 15, 2011, 10:32:30
edit2Rapporteer  
Ben niet zo erg bekend met facebook, moet ik gewoon 1 foto uit mijn eigen album taggen met kiteactive of moet ik iets bij julie uploaden?
KiteActive

Geen avatar

Antwoord #3 September 15, 2011, 11:56:04
edit2Rapporteer  
het beste is dat je een vette foto bij ons upload en dan in het bijschrift @kiteactive tagt (daarvoor moet je ons wel weer liken) Klinkt heel ingewikkeld.. Maar het is zo gepiept! Succes!
Evan
Administrator

Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #4 September 15, 2011, 19:57:24
edit2Rapporteer  
En eerst een facebook-account aanmaken.....
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.