Wimt
|
Karl Marx voorspeldde het al: democratie (=kapitalisme op dit moment, commercie), is een eindig systeem en gaf het een levensduur can 50 jaar: dat klopt dus
|
|
|
Wimt
|
antibioticum misbruik in de intensieve veehouderij kreeg precies dezelfde verwachting en komt ook uit: alle niet natuurlijke systemen lijken nu inmekaar te klappen:we krijgen nu de bijbelse 7 plagen: wegens onbalans in de natuur: bijen gaan dood door pesticiden, een kwart vd nederlands heeft copd wegens giftige stoffen in de lucht: de ziektkosten premies rijzen niet voor niets de pan uit: de rek is eruit: de mens zit te ver van de natuur af: 70% vd werknemers slikt pilletjes vanwege werkomstandigheden, en de jeugd houdt er naast alcoholisme nog wel 3 verslavingen op na: verslavingen zijn ook tekenen van onbalans
|
|
|
Wimt
|
Oh ja, dit vergat ik nog over democrarie:
80 % VAN HET AARDSE BEZIT IS IN HANDEN VAN SLECHTS 2% VAN DE WERELDBEVOLKING.
Hoe kan dit, waarom geen volksopstand?
Ik had gehoord dat er 15 oktober een demonstratie is in Brussel
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
antibioticum misbruik in de intensieve veehouderij kreeg precies dezelfde verwachting en komt ook uit: alle niet natuurlijke systemen lijken nu inmekaar te klappen:we krijgen nu de bijbelse 7 plagen: wegens onbalans in de natuur: bijen gaan dood door pesticiden, een kwart vd nederlands heeft copd wegens giftige stoffen in de lucht: de ziektkosten premies rijzen niet voor niets de pan uit: de rek is eruit: de mens zit te ver van de natuur af: 70% vd werknemers slikt pilletjes vanwege werkomstandigheden, en de jeugd houdt er naast alcoholisme nog wel 3 verslavingen op na: verslavingen zijn ook tekenen van onbalans
wij hebben allemaal tekenen van onbalans... wij hier, hebben een gemeenschappelijke verslaving!: KITESURFEN
|
|
|
Wimt
|
Komt er nog een verslaving: Kwam ik laatst een blonde groen tegen met een groen pruim en 2 onbespoten appeltjes die ik wilde bespuiten. Mocht wel, zei dat scharrelkipppetjes, als je 'm daarna maar schilt of wast. Dar eerste begreep ik niet in dit verband, dus heb ik ze maar gewassen, mocht ze daarna wel opeten, maar heb het ook maar bij likken gelaten
|
|
|
EddyC
Geen avatar
Logs: 0 | 4 uur
|
@wimt Stop dan maar meteen met kiten want al die plastiek is gemaakt door een vervuilend chemisch process met aardolie. Dus ga lekker thuis zitten (geen tv kijken) of wandelen want dat vervuilt niet. En opstaan bij zonsopgang en gaan slapen bij zons ondergang want dan vervuil je minder.
|
|
|
Wimt
|
kijk naar de titel
Was trouwens een blond groentje. Fusies hebben nog nooit wat opgeleverd. In mijn overtuiging vanuit evolutie bekeken, is het grootste verband 400 mensen. Grote verbanden leggen actie lam, zoals nu met de EU. In ec. euforie gestart, niet regels opgesteld of nageleefd wanneer het slechter gaat, dus zie nu Griekenland, de rest volgt
|
|
|
Wimt
|
Om benzine te besparen, heb ik gisteren in de auto weer geslapen, vanmorgen maar een uurtje gekite met mijn superpinda en natte Flysurfer. Dus ja, wel fanatiek
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Let je een beetje op je pc, stond in de bijstand... Probeer is een motorcross forum of iets dergelijks! (had eigenlijk niet moeten reageren, weet het...) Stuur jezelf een e-mail misschien helpt dat... Kan je lekker reageren hoe je wil...
|
|
|
Wimt
|
Reageer maar niet inderdaad: grappigheids gehalte nog geen 2 op schaal van 10.
Kortom: ik ben een ervaren KH- forum- wandelaar, dus wil je me monddood hebben, dan moeten de laatste 2 heren zich wel met mijn veel hogere nivo leren meten
|
|
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Wat een topic, hoop dat ze dit snel sluiten.. Beter ga je naar een klaag of eco forum.. Waarom? Het staat in de Lounge en is van Wimt... Je word niet verplicht het te lezen of zo.
|
|
|
Wimt
|
Ook niet grappig, nivo nul deze keer, en dat is precies wat je bent. Wees eerlijk: als er een sexy 2ling was, en obv humor moesten kiezen, dan kun jij in het park alleen je rukkie doen, en maak ik het karwei af: volg je eigen advies en verdwijn, of zet jezelf nog een keer voor gek en reageer, maar dan kun je VOORTAAN je eigen rukkie doen, pak alvast maar het teiltje
|
|
|
Wimt
|
was een reactie op On the Loose btw
|
|
|
Wimt
|
Dat teiltje btw was om de rukkievocht op te vangen
|
|
|
Wimt
|
Kiest eieren voor zijn geld: volgens mij heeft deze looser beide niet, maar zo heb ik hem wel voldoende monddood gemaakt denk ik
|
|
|
Wimt
|
Als ie nou kritiek had op mijn vele typfouten, had ik het wel begrepen. Was nog geen lijkauto nodig om hem af te voeren
|
|
|
Morres
|
pv-stroom is nog niet concurerend met reguliere netstroom, in de landen waar netstroom relatief duur is (NL bv) wordt dat wel in enkele jaren verwacht. In NL is het zakelijk wel concurerend door gebruik van enkele regelingen.
|
|
|