chico
|
Als Rdammer krijg in een warm gevoel
|
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ik woon bij geen een topic in de buurt maar aangezien ik overal heen rijd post ik toch vaak in de topics van Mirns en Rotterdam.
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Daar moet er dan toch één bijkomen, Marc. Eenmaal Noord-Holland en je wilt nooooooooit meer anders.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
De regio's slaan ook eigenlijk meer op de spots in de buurt. Denk dat de meerderheid bij Rotterdam trefpunt daar niet woont, slechts in de buurt
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Daar moet er dan toch één bijkomen, Marc. Eenmaal Noord-Holland en je wilt nooooooooit meer anders. Daar wil ook nog wel wat spots gaan uitproberen hoor. Ik ben al op Wijk aan Zee en Medemblik geweest. Wat zijn de andere toppers daar dan?
|
|
|
Ocean-Limbo
|
wacht maar af ...... over 50 jaar, .....als de zeespiegel 6m is gestegen .....en Sittard omgedoopt is naar Sittard aan Zee .....en wij dus nog maar 15 minuutjes hoeven te rijden naar onze homespot ....dan .....
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Daar moet er dan toch één bijkomen, Marc. Eenmaal Noord-Holland en je wilt nooooooooit meer anders. Daar wil ook nog wel wat spots gaan uitproberen hoor. Ik ben al op Wijk aan Zee en Medemblik geweest. Wat zijn de andere toppers daar dan? IJmuiden, Schellinkhout en Enkhuizen zijn, buiten de door jouw genoemde spots, toch wel de mooiste spots vind ik. Gewoon langskomen.
|
|
|
|
|
chico
|
Heel af en toe, ga ik weleens naar Enkhuizen. Heeft iets met windrichting te maken. Verder heb ik eens een vriendin in Castricum gehad en.......wat denk je...de prototypische NH-er bestaat. Daarom kom ik er niet vaak
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
ik denk dat ik trefpunt ook maar weer ga spammen... dan komen die gasten uit 020 en omgeving nooit in de buurt
|
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Hoe kan er een winnaar zijn als het doel niet duidelijk is?
|
|
|
|