zachte winter dit jaar

Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #25 November 13, 2011, 20:21:49
edit2Rapporteer  
@robbepop: je klaagt ovrer je rug, geen conditie enz: ons sociale stelsel is nog niet zo erg uitgekleed, er bestaan nog steeds uitkeringen voor invaliden, dus behoef je echt niet, Robbepop, met een rammel-bedel-bakkie aan je plank gesjord te kiten. Wil er best wel een stuiver in gooien , als je daarna maar geen backflip maakt.
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #26 November 13, 2011, 20:30:38
edit2Rapporteer  
Als er sneeuw valt, lijkt het me wel leuk om te sneeuwkiten, maar ik kan me hier in limburg geen enkele keer herinneren, dat het niet ongelovelijk. guur is, of wel mooi weer is, maar geen wimd, of simpelweg net te weinig sneeuw. Heb ik dus liever kwakkel weer met mooi wat wind.
We zullen zien: heb me nu al kaal moeten scheren, en als het zo koud blijft, ben ik gezien de weddenschap, wel doorgaan met scheren tot borsthaar, en jawel schaamhaar: blojft koud j
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #27 November 13, 2011, 22:49:32
edit2Rapporteer  
Ik scheer alvast ook maar mijn reet kaal

Gek, dat ik continu van die schutting taal gebruik. Ik bedoel: als je "niks" zegt, kun je net zo goed "vagina" zeggen, wel zo netjes, kwestie van opvoeding
Snackyman

Berichten: 802
Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #28 November 13, 2011, 22:54:05
edit2Rapporteer  
Zeg ik toch, niet meer twijfelen: IK HEB GELIJK!!
Alle elfstedentochten vonden plaats bij weinig zonnevlekken.
ECHT dit is wetenschap!!
Officieel, de rest is commercieel gelul , dat 50/50% gelijk/ongelijk haalt.
Schaatsen in het vet laten, en gewoon doorkiten. Ik laat me kaal scheren, als ik zelfs maar de ijskrabber moet gebruiken dit jaar!!

Lol morgenochtend mag je je ijskrabber gebruiken. Mits je niet om 11 uur op je werk hoeft te zijn.
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #29 November 13, 2011, 23:24:50
edit2Rapporteer  
Ilk loop de hele week al te krabben op mijn kaalgeschoren hoofd en op mijn voorruit: zo gauw ik met mijn voorspelling kwam, zaten de pegels al aan mijn neus
rdeheld

Berichten: 426
Antwoord #30 November 14, 2011, 11:56:56
edit2Rapporteer  
Toch hoop ik dat het bij Wimt in Maastricht weer lekker gaat vriezen.

https://www.redbull.com/cs/Satellite/en_INT/Video/Life-on-the-Ice-021243015602196

Is er een beetje schaatsend talent hier op Kitehigh? Lijkt me zo ontzettend vet om over zo'n baan heen te denderen, maarja heb geen conditie Grin



Yes zeker!  een beetje stunt schaatsen is mn 2 of 3 derde hobby , Ik heb me net ingeschreven voor de qualifiers  loser
http://www.redbull.nl/cs/Satellite/du_NL/Generic/Red-Bull-Crashed-Ice-Inschrijven-021243120322218?CategoryName=Red+Bull+Crashed+Ice+World+Championship&p=1242807542873

robbepop

Berichten: 944
Logs: 0 | 996 uur
Antwoord #31 November 14, 2011, 21:25:48
edit2Rapporteer  
Vet! Vorig jaar ook de qualifiers gedaan???
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #32 November 14, 2011, 21:35:58
edit2Rapporteer  
Ik ben de enige fries, die niet behoorlijk kan schaatsen, daarom ben ik geemigreerd naa limbo, paspoort bij de grens moeten inleveren (werd terplekke ritueel verbrand), en ik heb me moeten inburgeren in limboland, zodat ik niet terug zou keren. Ik kan echt niet terugkomen, ze hebben mijn dna opgevraagd bij bijna alle blonde friezinnen door hen een uitstrijkje te vragen: was bijna altijd raak.

Heb al half gelijk met mijn " een maand geen wind"
robbepop

Berichten: 944
Logs: 0 | 996 uur
Antwoord #33 November 14, 2011, 21:37:29
edit2Rapporteer  
Dinsdag Wimt, let maar op!
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #34 November 14, 2011, 22:01:10
edit2Rapporteer  
In december bedoel je?
Zal een ijsbreker op mijn board monteren
rdeheld

Berichten: 426
Antwoord #35 November 15, 2011, 01:15:05
edit2Rapporteer  
Vet! Vorig jaar ook de qualifiers gedaan???
Nee ik was toen net te laat met het ontdekken hiervan, en was ook net in Cumbuco toen. Maar dit jaar ga ik er voor!
robbepop

Berichten: 944
Logs: 0 | 996 uur
Antwoord #36 November 15, 2011, 18:20:59
edit2Rapporteer  
Maar wel schaatsen of soortgelijke sport die je al langer doet? Ben benieuwd wat voor gasten zich ervoor inschrijven Cool
Doen er alleen maar van die beulen mee die al jaren aan ijshocey doen of valt dat wel mee, als je de inschrijvingseisen zo eens doorleest wordt er niet echt veel van je verlangt namelijk.

Welke datum doe je mee??
martimor

Berichten: 1934
Antwoord #37 November 15, 2011, 20:11:33
edit2Rapporteer  
als je zo`n helm past, mag je meedoen  Tongue
rdeheld

Berichten: 426
Antwoord #38 November 16, 2011, 11:11:33
edit2Rapporteer  
als je zo`n helm past, mag je meedoen  Tongue

Maar wel schaatsen of soortgelijke sport die je al langer doet? Ben benieuwd wat voor gasten zich ervoor inschrijven Cool
Doen er alleen maar van die beulen mee die al jaren aan ijshocey doen of valt dat wel mee, als je de inschrijvingseisen zo eens doorleest wordt er niet echt veel van je verlangt namelijk.

Welke datum doe je mee??


Ja ik schaats / skate wel 2 keer per week, in de zomer een beetje stunten/freestyle op straat en in de winter op de ijsbaan. Ik ben geen pro ijshockeyer  maar dat  help wel zeker met betrekking tot conditie want vergis je niet, Het duurt niet zo lang zon afdaling maar je moet wel die 2-3 minuten kunnen vlammen /pieken, kunnen springen is belangrijk!
Ik denk als je wel eens in een skate park en half pipe bent geweest dat dit meer van pas komt dan ijshockey qua ervaring.  Ik heb ingeschreven voor Geleen op (08/01) want eerst naar cumbcuco vanaf volgende week Smiley

Als het je  wat lijkt zou ik het zeker proberen, toen ik het zag dacht ik direct zoooooo dat wil ik ook!
Je kan een ijshockey uitrusting huren voor 15 euro via info@evorsa.nl

Ik kite sinds begin dit jaar maar en ben er helemaal aan, Ik hoop toch op een hele korte maar strenge winter zodat de kralingse plas weer dicht vriest. eens kijken wat de combinatie van mn jekyll  doet in combinatie met ijshockey skates


Ik dacht aan zo iets

http://www.youtube.com/watch?v=4O2Nd5qiWhw&feature=player_detailpage


http://www.youtube.com/watch?v=lNeo5PP7D6c&feature=player_detailpage


heb toevallig nog een paar hele mooie top of the range ijshockey schaatsen liggen, Ik heb deze over omdat mijn eigen skates tijdens de thermo fitting zijn aangebrand en beschadigd in de oven en ik zo een paar nieuwe kreeg.

Voor kiters natuurlijk met extra kite korting ThumpsUp
http://link.marktplaats.nl/500985851

Tja wat voor mensen er mee doen?  wel veel ijshockeyers  denk ik maar zelfs die kan je niet allemaal in een hokje plaatsen
robbepop

Berichten: 944
Logs: 0 | 996 uur
Antwoord #39 November 16, 2011, 19:39:52
edit2Rapporteer  
Gisterenavond samen met Ed. ook ingeschreven, maar dan voor de 18de.
Schaats sins vorig jaar niet meer achter een stoel dus ik zie het ook wel zitten...
Ed.

Berichten: 2732
Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #40 November 16, 2011, 20:07:51
edit2Rapporteer  
gezellie, lekker stunten met die noren
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #41 November 16, 2011, 21:02:31
edit2Rapporteer  
kiten op schaatsen is heel leuk maar het kan best lastig zijn. doordat je nul weerstand hebt heb je weinig spanning op je lijnen. je gaat dus heel hard, je kite gaat steeds dieper het windvenster in vanwege valse wind en je lijnen staan slap dus sturen gaat heel traag. Zeker als het ijs bobbelig is wordt remmen moeilijk, je hebt dan tientallen meters nodig om te remmen.
En als er sneeuw op het ijs ligt schaatst Jan en Alleman er over heen en heb je hele dure spaghetti. Daar weet Ed alles van! schater nog nooit iemand zo snel z'n safety zien trekken!
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #42 November 16, 2011, 21:17:29
edit2Rapporteer  
Hoe moet dat kiten ook al weer: eerst linker of toch het rechter been. Met gekruiste armen of juist niet: is echt zo lang geleden...
rdeheld

Berichten: 426
Antwoord #43 November 17, 2011, 16:04:37
edit2Rapporteer  
Gisterenavond samen met Ed. ook ingeschreven, maar dan voor de 18de.
Schaats sins vorig jaar niet meer achter een stoel dus ik zie het ook wel zitten...


Begin maar met oefenen, Ik ga vanavond even in breda oefenen

Dit word van je verwacht tijdens qualificatie

http://www.youtube.com/watch?v=FVztlOiaGKA



Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #44 November 18, 2011, 09:41:47
edit2Rapporteer  
Ik krijg gelijk met geen wind 1 maand lang. Lijk die " oant morn" kerel wel, alleen heb ik dan wel gelijk. Zijn naam zegt het al: tot morgen, oftewel: manjana: heb ik morgen ongelijk, dat zien we morgen dan wel weer.
Hij gaat om 8 uur knmi kijken, zet er 1 beaufort bovenop, en 2 graden extra, en dan verder snurken: alleen advocaten en notarissen verdienen het makkelijker
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #45 November 18, 2011, 19:08:52
edit2Rapporteer  
Over het weer gesproken: ik verwacht ruw weer, als ons team, na de test op a.s. maandag, het rijden op alleen water gaat promoten. Maandag dus de test op een auto motor met vrij simpele aanpassingen. Spannend!!!!!!!!!
EddyC

Geen avatar

Berichten: 1073
Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #46 November 18, 2011, 22:45:23
edit2Rapporteer  
Volgende vrijdag best aardig teveel wind > 40knopen
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #47 November 18, 2011, 23:39:43
edit2Rapporteer  
Echt ongelooflijk: produceer ik hier DE REVOLUTIE VAN DE WERELD, gaat er zo een verstokte kiter in hart en nieren, over het weer zitten lullen.

Als ik hem vertel , dat zijn auto in een ufo is veranderd, gaat ie lullen dat het volgende week zaterdag ook wel 40+ zal zijn
Ed.

Berichten: 2732
Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #48 November 19, 2011, 14:14:18
edit2Rapporteer  
kiten op schaatsen is heel leuk maar het kan best lastig zijn. doordat je nul weerstand hebt heb je weinig spanning op je lijnen. je gaat dus heel hard, je kite gaat steeds dieper het windvenster in vanwege valse wind en je lijnen staan slap dus sturen gaat heel traag. Zeker als het ijs bobbelig is wordt remmen moeilijk, je hebt dan tientallen meters nodig om te remmen.
En als er sneeuw op het ijs ligt schaatst Jan en Alleman er over heen en heb je hele dure spaghetti. Daar weet Ed alles van! schater nog nooit iemand zo snel z'n safety zien trekken!


Dat was mooi ja!

@rdeheld, waren die gasten door de kwalificatie gekomen?
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #49 November 19, 2011, 14:22:28
edit2Rapporteer  
Net wat ik dacht: gaan ze weer over dat schaatsen mekkeren, en met dit weer nog wel!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.