hey frank ga er alles mee doen wat je ermee kan doen varen en dat is veel te lang geleden laatste keer was 7 januari niet normaal voor debeun aankomende week krijg ik weer mijn beunmobiel terug van de reparatie met kites en toebehoren dus kan ik eindelijk weer varen hij stond in de reparatie en spuitruimte en ik mocht er niet bij om het te pakken dus effe geduld maar ik kom wel weer langs op het water leon ik bel je morgen hr hans JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
ja ja leon heeft et em weer geflikt hij heeft een heerlijk skimboard gemaakt afgelopen nkv daggie heerlijk in de golven gevaren terwijl dit de eerste keer was vaarde ik zo weg en ging snel door de golven dus conclusie mooi board strak design en supersterk door een mooie constructie en heel heeeeeeeeeeeeeeeeeel veel liefde voor het bouwen van een goed product
nog bedankt leon see you on the water
JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA met de skim natuurlijk
vandaag ook weer lekker daggie gehad op schell en toen de wind wat minder werd DEBEUNSKIM gepakt en effe lekker gevaren scheelt wel als ie minder word toch nog effe lekker spelevaren top boardje en design leon see you on the water