wereldnieuws!!!!!

Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #100 Januari 03, 2012, 18:04:28
edit2Rapporteer  
Bedankt daarvoor Karel: heb geen editknop, maar zo lukt het ook :-)
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #101 Januari 03, 2012, 18:08:27
edit2Rapporteer  
Zie je nog steeds niks, of valt het simpelweg buiten beeld?

Kun je het plaatje hieronder wel zien, want zo ziet het eruit in een normale browser. Meer kan ik helaas niet doen zonder jou specifieke telefoon in handen te hebben want op het internet is vrijwel niks te vinden:
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #102 Januari 03, 2012, 18:19:41
edit2Rapporteer  
Zie geen plaatje. Heb alleen, als altijd, een klein vierkantje, waar ik in moet typen. Bedankt voor jouw reactie, komende dagen ben ik op Brouwersdam
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #103 Januari 03, 2012, 19:49:51
edit2Rapporteer  
Oh ja, vergeet ik: die sterspoel die genoemd wordt op Niburu, is veel belangrijker. In Arizona rijden al enkele jaren pick-ups met de bak kwartvol oude loodaccus's, en een opgeschaalde sterspoel: goed voor 300 mijl, en 's nachts laad het systeem zichzelf op, niet van het net dus!
jantjuuh

Berichten: 570
Logs: 0 | 586 uur
Antwoord #104 Februari 01, 2012, 15:43:20
edit2Rapporteer  
http://www.geenstijl.tv/2012/02/shokking_tom_staal_test_nulpun.html

Nog een mooi aanvulling op dit topic, GeenStijl praat met zowel de 'wetenschappers' als de 'alternatieve wetenschappers' over energie.

Vind overigens wel mooi wat er wordt verteld over energie. Zoals de meeste die scheikunde hebben gehad op school verliest materie nooit energie, maar kan een molecuul zoals water H2O wel minder energie potentiaal hebben dan O2 en H2. Door O2 en H2 met elkaar te laten reageren krijg je een molecuul met een lager energie potentieel. Waar blijft de energie dan die in het begin wel aanwezig was bij O2 en H2 dan?? Dat is de energie waarmee die auto rijdt.

 2 H2 en 1 O2 wordt H2O + wat energie (warmte).

Maar uit enkel water energie halen zal erg lastig zijn, omdat deze al zo een laag energie potentieel heeft.

Dus ondanks dat de olie maatschappijen uit zijn op geld en macht, zullen ze positieve ontwikkelingen rondom energie niet tegenhouden. Want zij weten net als iedereen, dat elke voorraad op kan.
Karel79

Berichten: 1012
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #105 Februari 01, 2012, 16:17:22
edit2Rapporteer  
Dat is het hele punt.. om H2 en O2 uit H2O te krijgen moet je er energie in stoppen (elektrolyse). En aangezien er dus altijd energie verloren gaat (aan warmte) moet je er dus per definitie meer energie instoppen als dat je kunt winnen bij de omzetting van H2 en O2 naar H2O.

WimT/Niburu durft te beweren dat dit niet zo is doordat ze gebruik maken van iets wat ik niet begrijp (net zoals die sterspoel)
MonkeySandwich

Geen avatar

Berichten: 24
Antwoord #106 Februari 01, 2012, 17:43:31
edit2Rapporteer  
hier nog zo'n wonderapparaat, maar waarom ze dat apparaat zichzelf dan niet laten aandrijven blijft dan weer een raadsel ;-)


http://www.youtube.com/watch?v=yh_-DUKQ4Uw
jantjuuh

Berichten: 570
Logs: 0 | 586 uur
Antwoord #107 Februari 01, 2012, 19:19:18
edit2Rapporteer  
Dat is inderdaad het punt van rijden op 'waterstof'. Je moet eerst H2 maken (kost energie, denk aan olie gas windmolens etc etc) om het vervolgens weer naar H2O om te zetten. Dit zou efficient kunnen zijn als er ergens een bron is met H2. Vooralsnog zijn deze bronnen niet gevonden en is het produceren van H2O inefficiënt omgaan met je energie.

Kan beter direct die benzine in je auto stoppen in plaats van het te gebruiken om waterstof te maken en dat vervolgens weer als brandstof voor je auto te gebruiken. Rendement van de gebruikte energie is volgens dit proces ook een stuk lager.
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #108 Februari 02, 2012, 13:52:15
edit2Rapporteer  
Water, niet waterstof.
Maandje nog, duurt wat langer wegens inrichting andere locatie.

Voor de duidelijkheid alsnog: wanneer buur zijn tankpas moet trekken, doe ik de tuinslang thuis in mijn benzinevulopening, die ik daarna zal herdopen tot tuinslangvulopening :-).
 Een collega leeft al een maand op prana, getest gezonder dan ooit. Hij drinkt nog wel water. De ' switch' kostte een week door de hel gaan, maar is daarna geen probleem, en lekker goedkoop. Hij mist het ook niet, zegt ie. Zijn omgeving verklaart hem voor gek, ik niet overigens.
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #109 Februari 02, 2012, 15:56:16
edit2Rapporteer  
'Prana', was ik vergeten aan te geven, is de ' vergeten ', brandstof voor mensen.
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #110 Februari 03, 2012, 21:34:42
edit2Rapporteer  
Tuning en race-bedrijf Saker in Etten Leur gaat slijtage en fijntuning in de gaten houden: die lui kunnen echt alles, super hulp!!!! Wij hebben hun ogen dan wel geopend, dat is dan wel onze verdienste!!
Karel79

Berichten: 1012
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #111 Februari 11, 2012, 19:54:56
edit2Rapporteer  
Misschien moet je geenstijl ook eens uitnodigen, want die meneer van Niburu geloven ze niet.
http://www.geenstijl.tv/2012/02/shokking_tom_staal_test_nulpun.html
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #112 Februari 11, 2012, 20:41:45
edit2Rapporteer  
Ze doen hun naam eer aan. Vaak riooljournalistiek, nu ook weer. Willen ze een watermotor, dan moeten ze achter aansluiten
jantjuuh

Berichten: 570
Logs: 0 | 586 uur
Antwoord #113 Februari 12, 2012, 01:01:20
edit2Rapporteer  
@wimt, leg ons nou eens uit hoe die watermotor werkt. Maar dan ook met een technisch onderbouwing erbij en hoe er energie vrij komt uit H2O!
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #114 Februari 12, 2012, 13:54:15
edit2Rapporteer  
Al vaker gezegd: Niburu.nl afdeling vrije energie.
In het kort: bij bepaalde frequenties, valt water bijna automatisch uit elkaar
franco

Berichten: 874
Antwoord #115 Februari 12, 2012, 14:36:02
edit2Rapporteer  
pufffffff
jantjuuh

Berichten: 570
Logs: 0 | 586 uur
Antwoord #116 Februari 12, 2012, 15:52:30
edit2Rapporteer  

http://www.youtube.com/watch?v=MVm_DWsUz64&feature=player_embedded#
!

Hier het filmpje rondom de doorbraak,
Waar het op neerkomt, het enige dat je nodig hebt om deze energie te gebruiken is gewoon een paar accu's die al opgeladen zijn, een sterspoel en de juiste frequentie om energie uit de omgeving op te zuigen!

En owja, deze accu's vullen elkaar aan als ze geen nulpuntsenergie krijgen, maar omdat hierbij hitte kan ontstaan moet er wel een koelblokje bij zitten! Voor de rest gaat er geen energie verloren in dit systeem  YeSS

Nee sorry hoor, maar dit is gewoon om te huilen loser
Hier zit een vent een aantal goedgelovige mensen helemaal gek te maken met 'wereldverbeterend' ideeen. Artikel is totaal niet technisch onderbouwd, allemaal vermoeden etc etc etc.
feddomw
Gast
Antwoord #117 Februari 12, 2012, 19:03:30
edit2Rapporteer  
Don't feed the trolls...

Blijft oplichting, fraude, leugens en in het beste geval tenenkrommend naïef.
Begrijp niet dat jullie blijven happen op wimt's onzin over een werkende watermotor.
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #118 Februari 12, 2012, 19:47:13
edit2Rapporteer  
@ Jantjuhh: die sterspoel gaat over gratis electriciteit, niet over de watermotor.
@Waazzaah: als we het nou eens omdraaien, en jij de technische verklaring geeft, waarom het NIET werkt, want ik heb het zien werken.

Zolang jij dat niet doet, blijft het Waazig ontkennen van iets wat blijkbaar wel werkt. Wil je de complete uitleg van die sterspoel, voor 80 euro een avondvullend prog, en krijg je de werkende sterspoel mee naar huis. Dit deel betreft dus vrije energie, waarvan je de kennis niet vrij  verkrijgt: de energie daarvan is dan wel weer vrij :-). Vandaag de opening van de nieuwe locatie, waren vele hooggeleerden aanwezig, die dit ook allemaal al als hun broekzak kenden, maar het wel interessant vonden om het te zien werken. Film staat volgende week op Niburu
wazzaah

Berichten: 876
Antwoord #119 Februari 15, 2012, 17:41:31
edit2Rapporteer  
Huh? wat heb ik nu weer gedaan?

En moet ik bewijzen dat het niet werkt? Beetje jammer want zoals je het nu brengt riekt het gewoon puur naar oplichting. 80 euro betalen voor een bakkie pleur met WimT en andere professors in de SST (Ster Spoel Technologie).

Vind t jammer want sta best open voor "nieuwe"energie technologie. Ook bekend met de E-cat? je eigen energie centrale in je tuin toevallig
jantjuuh

Berichten: 570
Logs: 0 | 586 uur
Antwoord #120 Februari 15, 2012, 22:20:47
edit2Rapporteer  
@wimt @wazzaah

Dat van dat water is heel simpel,
een H atoom heeft 1 vrij proton een O atoom heeft 2 elektronen vrij dus 2H+1O geeft een zeer stabiel molecuul H2O. Dit houdt dus in dat er verschrikkelijk veel energie in moet om het 'instabiel' (denk aan elektrolyse, het toevoegen van elektronen) te krijgen dat de + en - weer vrij komen om te reageren met andere moleculen. (bij reacties komt warmte vrij en warmte is een energie).

Rede dat 'brandstof' zoals benzine veel energie vrij geeft komt door zijn structuur. Benzine heeft een structuur van CxHxNx atomen, daarbij is deze structuur niet erg stabiel. Ontbrand deze, met bijvoorbeeld een bougie, dan wordt het molecuul instabiel en gaat het naar een vorm toe met een veel lager energie potentiaal en meer stabiliteit, zoals H2O en CO2 en NO. Hierbij verliest het molecuul veel energie potentiaal, deze energie blijft dus achter in de vorm van warmte. Voorwaarde voor de bovengenoemde reactie is wel dat er  een overvloed van O2 moleculen is.

Maar genoeg blablabla scheikunde,
Aan jou de vraag Wimt waarin H2O wordt omgezet dat je het kunt gebruiken als brandstof?

PS, vind het gewoon een leuke 'trollcussie'
[Pepper]

Berichten: 1015
Antwoord #121 Februari 15, 2012, 23:07:44
edit2Rapporteer  
Stelletje ongelovigen! Denken jullie echt dat alle Niburu uitvindingen fake zijn?? Kijk dan maar eens naar dit filmpje in hetzelfde genre:


http://www.youtube.com/watch?v=7ZzcEVeP_pc&feature=related


Onverklaarbaar wat deze man doet en toch lijkt het te werken! De machine is echter nog niet vrij verkrijgbaar omdat dit wordt tegengehouden door de grote machtige bankiers die deze wereld regeren!!! Fuck de recessie: ga gewoon je eigen geld drukken! Gratis geld is echt veel handiger dan gratis elektriciteit!!
Mich@el

Berichten: 383
Logs: 0 | 461 uur
Antwoord #122 Februari 15, 2012, 23:35:32
edit2Rapporteer  
Stelletje ongelovigen! Denken jullie echt dat alle Niburu uitvindingen fake zijn?? Kijk dan maar eens naar dit filmpje in hetzelfde genre

Onverklaarbaar wat deze man doet en toch lijkt het te werken! De machine is echter nog niet vrij verkrijgbaar omdat dit wordt tegengehouden door de grote machtige bankiers die deze wereld regeren!!! Fuck de recessie: ga gewoon je eigen geld drukken! Gratis geld is echt veel handiger dan gratis elektriciteit!!



hij is geweldig.
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #123 Februari 17, 2012, 17:10:28
edit2Rapporteer  



Geld kun je niet eten, straks gaan we weer terug naar ruilhandel, zijn nu al vele varianten van actief op de wereld



Lezen Jantjuuh: ik zei al een paar keer, dat die electrolyse bij die bepaalde frequentie, bijna geen energie kost.
Dat leer je inderdaad niet op school nee, vandaar dat het inovatie heet: niets staat vast
Geronimo79

Berichten: 2552
Antwoord #124 Februari 17, 2012, 18:43:07
edit2Rapporteer  
Laten we hopen dat ze dan binnenkort met een goede ECHTE en te gecontrolleerde demonstratie kunnen showen dat het allemaal anders kan.  Ik verwacht persoonlijk niet dat er ook maar iets echt klopt van hun beweringen. Misschien dat het wel wat effectiever is als bijvoorbeeld een bluemotion van vw. Maar meer als dat zal et denk ik niet worden. Maar ik laat me graag ongelijk bewijzen.

Niburu komt tot nu toe beetje fake over. maar wie weet dr is maar 1 gek nodig om een nieuwe richting techniek in gang te zetten. En wat dat betrefd heeft Wimt ook gelijk. niets staat vast. Over 200 jaar kijken ze waarschijnlijk ook terug op ons en denken dat we een soort middeleeuwen leefden.

Ik leerde vroeger dat er 3 fasen van een materie waren. vast, vloeibaar en gas. Tegenwoordig hebben we er 4 ook plasma schijnt te kunnen. We leren altijd bij en nieuwe wegen zullen gevonden worden.

Verwacht dat dit echt helemaal nergens naar toe zal gaan. komt over als fake en een stelletje idialistische hippys. En jah die staan nou niet echt bekend om hun besef van realiteit. Maar goed laat ze maar komen met een echte demonstratie dat gecontrolleerd kan worden.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.