Gezond eten is Duur.

Lauw
Administrator

Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #75 Januari 02, 2012, 17:24:56
edit2Rapporteer  
geld drukken ontstaat inflatie, meer geld in omloop dus minder waard, dat is een voorname reden dat er niet snel bijgedrukt gaat worden. Tuurlijk creeren banken geld, maar de uiteindelijke waarde van geld (wisselkoers) wordt gereguleerd door de overheid
wazzaah

Antwoord #76 Januari 02, 2012, 17:54:07
edit2Rapporteer  
Grootste geld uitleners (in NL zeker) zijn de pensioen fondsen, daardoor krijg je een heel vreemde situatie dat het helemaal niet wenselijk wordt geacht de staatschuld af te bouwen omdat de pensioen fondsen dan een stabiele investerings bodem gaan missen.
Rare eraan is dus dat we jaarlijks per inwoner zo'n 1.000 euro rente betalen aan ons eigen pensioen. Het kan echter wel zonder staatsschuld, Noorwegen staat zelfs flink in de plus.

Maar volgens mij gaat t nu beetje offtopic

@Wimt,
je bent ook wazig Grin ik beschouw mezelf niet als alternatief maar wel als iemand die niet zomaar de media hypes overneemt en gelooft. Elk verhaal heeft winnaars en verliezers en allebei denken ze dat ze gelijk hebben.
Ik geloof niet in global warming veroorzaakt door mensen maar ik denk wel dat we zuiniger moeten zijn met onze planeet (we hebben er maar eentje). Geloof ook niet dat Obama een alien is maar wel dat er bij duurzame goedkope energie hele grote belangen meespelen.
feddomw
Gast
Antwoord #77 Januari 02, 2012, 18:50:38
edit2Rapporteer  
Grootste geld uitleners (in NL zeker) zijn de pensioen fondsen, daardoor krijg je een heel vreemde situatie dat het helemaal niet wenselijk wordt geacht de staatschuld af te bouwen omdat de pensioen fondsen dan een stabiele investerings bodem gaan missen.
Rare eraan is dus dat we jaarlijks per inwoner zo'n 1.000 euro rente betalen aan ons eigen pensioen. Het kan echter wel zonder staatsschuld, Noorwegen staat zelfs flink in de plus.

Maar volgens mij gaat t nu beetje offtopic

@Wimt,
je bent ook wazig Grin ik beschouw mezelf niet als alternatief maar wel als iemand die niet zomaar de media hypes overneemt en gelooft. Elk verhaal heeft winnaars en verliezers en allebei denken ze dat ze gelijk hebben.
Ik geloof niet in global warming veroorzaakt door mensen maar ik denk wel dat we zuiniger moeten zijn met onze planeet (we hebben er maar eentje). Geloof ook niet dat Obama een alien is maar wel dat er bij duurzame goedkope energie hele grote belangen meespelen.

Noorwegen verdient gigantisch aan de olie, vergeet dat niet. En de belastingdruk is hoger dan bij ons. Uiteraard zal het land aan de bedelstaf raken als wimt's auto die op water rijdt op de markt komt.
wazzaah

Antwoord #78 Januari 02, 2012, 20:19:58
edit2Rapporteer  
Wat er in Nederland uit de grond gepompt wordt is ook niet misselijk hoor. Als Nederland voor dezelfde constructie had gekozen als Noorwegen, oppotten en investeren ipv uitgeven, hadden we net nu net als de Noren een pensioen potje gehad van 300 miljard (Noren trouwens 500 miljard).

De Noren zijn idd niet blij met WimT, heb gehoord dat ie daar ook nooit mag komen  Grin

Hetzelfde gebeurd nu ook weer met het Waddenfonds (800 miljoen) bijna elke idioot kan daar een aanvraag indienen, meestal op korte termijn gericht.

Aardgas: http://vorige.nrc.nl/achtergrond/article2270065.ece/Feest_50_jaar_boven_onze_stand_geleefd_dankzij_Slochteren

En om even de geschiedenis in te duiken en te laten zien hoe het af kan lopen, kijk maar naar Spanje. Voor de ontdekking van Amerika een zeer welvarend en cultureel erg rijk land. Met de komst van goud en zilver nog rijker, ze konden alles kopen wat ze wilden en deden dit ook maar dit goud werd nooit geinvesteerd in de ontwikkeling van het land. Toen de goudstroom opdroogde hadden ze financieel een probleem maar het land was ook leeg gelopen aan vakmensen.
(Heel kort weer gegeven natuurlijk)
Wimt

Antwoord #79 Januari 02, 2012, 21:22:46
edit2Rapporteer  
Waazige Waazzah toch, ik snap niks van wat ik met die Noren te maken heb.

Ga morgen toch maar niet kiten, laat dat duidelijk zijn
feddomw
Gast
Antwoord #80 Januari 02, 2012, 21:38:15
edit2Rapporteer  
Waazige Waazzah toch, ik snap niks van wat ik met die Noren te maken heb.

Maar je hebt wel wat te maken met de Amerikanen/Obama?
Wimt

Antwoord #81 Januari 02, 2012, 23:16:09
edit2Rapporteer  
Blijft Waazig
Yoram

Antwoord #82 Januari 03, 2012, 00:04:11
edit2Rapporteer  

Geloof ook niet dat Obama een alien is maar wel dat er bij duurzame goedkope energie hele grote belangen meespelen.

Hahaha  schater
Wimt

Antwoord #83 Januari 03, 2012, 21:32:41
edit2Rapporteer  
Yoram is ook al Waazig: als dit zo doorgaat, ben ik straks de enige niet Waazig
Wimt

Antwoord #84 Januari 04, 2012, 20:57:42
edit2Rapporteer  
Ik eet roggebrood ipv brood.
Yogi`s zeggen: water moet je kauwen, voedsel moet je drinken: niet snel eten dus, zodat de amylase in je mond de voorvertering kan doen. Beter  vertering is gezonder: deste minder je eet, desteminder rommel je binnen krijgt. Iemand in India leeft al 20 jaar van de lucht, laatste 10 jaar officieel in de gaten gehouden door staatsziekenhuis aldaar. Er zit nml veel energie in lucht, op die basis werkt ook de sterspoel.
Lees evt. ook:

The knowledge we got to make that watermotor, is based on:
the ancient secret of the flower of life
by Drunvalo Melchizedek

and this book is not technical! You should read this!

Om langzamer te eten, snij ik plakken winterwortel, rauw, door mijn eten.
Pas op met muesli, zit vaak 20%suiker in.
drifter

Antwoord #85 Januari 04, 2012, 23:25:16
edit2Rapporteer  
Veel oude wijsheid wordt bewust onderdrukt. Groenten en fruit bevatten bepaalde patronen die lijken op organen in het menselijk lichaam en die dienen als een signaal of teken.
De moderne wetenschap bevestigt deze patronen, maar waarom blijft deze noodzakelijke kennis verborgen?

http://niburu.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=1882:oude-onderdrukte-wijsheid-over-het-verband-tussen-voedsel-en-organen&catid=17:gezondheid&Itemid=30
[Pepper]

Antwoord #86 Januari 04, 2012, 23:42:29
edit2Rapporteer  

Goh, ze hebben ook een forum op niburu........   Wink
wazzaah

Antwoord #87 Januari 05, 2012, 15:46:54
edit2Rapporteer  
Heb dat ster spoelen s geprobeerd en voel me helemaal leeg, misschien iets verkeerd gedaan of niet goed begrepen?    schater
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.