Goede voornemens 2012.

Evan
Administrator

Logs: 0 | 1481 uur
Januari 01, 2012, 12:31:54
edit2Rapporteer  
Meer kiten en minder werken? Nieuwe tricks leren? Nieuwe spots verkennen? Minder rotsessies boeken? Nieuwe gear aanschaffen? Je logs beter invullen?

Zo kun je natuurlijk nog eeuwen doorgaan, maar wat zijn jullie goede voornemens op het gebied van kitesurfen voor 2012?

Om maar af te trappen:

- Met een recordjaar aan wind en 114 sessie op de teller lijkt het me niet reëel om daar overheen te willen of kunnen gaan, maar mochten we nog zo'n topjaar (het begin is in ieder geval hoopvol!)krijgen wil ik wel zoveel goede sessies pakken als mogelijk is. Dus niet elk zuchtje wind meepakken maar wel elk zuchtje wind wat een lekkere sessie oplevert!
- 2011 was voor mij het jaar dat ik eindelijk de megaloops helemaal onder controle kreeg, voor 2012 wil ik dat dan ook verder uitbouwen door wat meer te doen dan enkel een loop, dus ook wat rotaties, grabs en barspins.
- Natuurlijk waait het niet altijd hard genoeg om te loopen, dus voor de overige dagen wil ik meer speciale tricks gaan oefenen. Geen handlepasses, want op een of andere manier heb ik het idee dat die me nooit meer gaan lukken. Maar simpele stijlvolle tricks die je vrijwel nooit iemand ziet doen alsmede de huidige tricks met meer stijl proberen uit te voeren.
- Maar vooral: plezier blijven houden in het kitesurfen!
Lauw
Administrator

Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #1 Januari 01, 2012, 12:51:50
edit2Rapporteer  
Amen! Inderdaad:

-Kwalitatief versus kwantiteit
-Nog hoger en harder loopen
-Eindelijk eens een verlate rotatie in een loop durven
-PLEZIER hebben en houden!
Ed.

Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #2 Januari 01, 2012, 19:01:29
edit2Rapporteer  
Dit zouden we elk jaar moeten doen, kitevoornemens ipv gewone goede voornemens Tongue

Ok,
-Kwaliteit altijd voor kwantiteit ja! Maar ook lekker elke dag met zon skimmen in de shorty
-Zo mogelijk nog meer lijnen dan dit jaar scoren
-Een loopkite met nog meer high end en dan ook nog harder loopen
-Wavetussenjebenen kiteloop barspin zoals Mitu
-Robby helpen met die kickers en sliders zodat we proper met de boots aan de slag kunnen!

En dan zien we wel weer verder!
Dutchy112

Logs: 0 | 1669 uur
Antwoord #3 Januari 01, 2012, 19:14:28
edit2Rapporteer  
- Geen blessures oplopen..
- Nieuwe Tricks leren..
- En vooral blijven genieten!!
Marc_87
Moderator

Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #4 Januari 01, 2012, 19:22:32
edit2Rapporteer  
- School afmaken, is misschien toch wel belangrijker als kiten.
- Kiteloops echt op hoogte gaan maken.
- Railey's en andere simpele unhooked stuf onder de knie krijgen.
- Verder fun en plezier blijven houden! Grin
markus

Logs: 0 | 855 uur
Antwoord #5 Januari 01, 2012, 20:14:29
edit2Rapporteer  
board-offs in vele variaties en one-footers ( met de hand  Tongue   )
Ride

Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #6 Januari 01, 2012, 20:17:49
edit2Rapporteer  
Ja sluit ik me bij aan. Zoveel mogelijk old-school. Alle board-offs oefenen, darkslide en jezuswalk. Joepie

En natuurlijk zoveel mogelijk fun hebben op het water en met de mannen aan de kant. ThumpsUp
robbepop

Logs: 0 | 996 uur
Antwoord #7 Maart 07, 2012, 22:21:38
edit2Rapporteer  
He Ed, had dit helemaal nog niet gelezen. Maare! ik zie het wel zitten!
Tim_GTS5

Antwoord #8 Maart 08, 2012, 00:05:42
edit2Rapporteer  
Moet toch maar even wat meer unhooked en dan vooral de hp echt gaan oefenen dit jaar.
Wat meer de golven in, eerst even met twintippie om een beetje feeling te krijgen met kite en golf.
Barspinnetje na loopjes zijn ook al gelukt @ zandmotor dit jaar of het was eind vorig jaar.

Evan probeer eens een dubbele backroll kiteloop das echt een leuke als je die nog niet kon.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.