matje75
Geen avatar
Logs: 0 | 35 uur
|
Lijkt me leuk, kom zelf uit regio venlo dus dat is niet te ver weg. ben ook net (afgelopen jaar) begonnen, maar eigenlijk meer in het "warmere" seizoen. wat heb ik nodig aan gear voor in het koudere seizoen?
laat maar wat horen:
|
|
|
BdB
|
Lijkt me leuk, kom zelf uit regio venlo dus dat is niet te ver weg. ben ook net (afgelopen jaar) begonnen, maar eigenlijk meer in het "warmere" seizoen. wat heb ik nodig aan gear voor in het koudere seizoen?
Welkom, leuk om een keer te carpoolen.. Vaar zelf met een droogpak, maar overweeg een neopreen pak 5/4 of 5/3 is goed tedoen. Voor de rest een muts en handschoenen. Dan ben je gereed :-)
|
|
|
|
DNA
|
Hallo Nijmegenaar,
Kom zelf uit Nijmegen en ben in 2011 samen met mijn zoon begonnen met kiten, zou het leuk vinden om met enkele kiters uit de omgeving Nijmegen e.e.a. af te spreken en te car poolen.
Natuurlijk iedereen op dit forum een goed en veilig kite jaar gewenst.
Groeten,
Dick
|
|
|
helium
|
Ik ga vandaag vanuit Tilburg naar Oostvoorne, misschien meeten op de A15?
|
|
|
BdB
|
@helium ik rij over 15 weg, heb afgesproken om 11:00 op de playa te zijn. Let me know
Dick welkom, lijkt mijn ook leuk wat medekiters uit de omgeving te ontmoeten. Kom zelf uit Cuijk.
|
|
|
helium
|
OK, dan zie ik je daar ik vaar een blauwe C4
|
|
|
BdB
|
Zie je daar, vaar met Gaastra nouwja vaar poging tot See you
|
|
|
helium
|
Er staat alleen pas 5,6m/s dus ik wacht nog even wat de wind doet.
Wellicht tot straks!
|
|
|
Karel79
Logs: 0 | 2 uur
|
ik zou lekker overslaan vandaag, tenzij je een 14m kite of groter hebt ofzo.. pas tegen 16:00 komt ie boven de 15 knopen, en dan is het al zowat donker
|
|
|
helium
|
Ben er ook bang voor ja, gisteren stond er wat meer voorspeld voor vandaag.
|
|
|
BdB
|
Rij net weg uit Oostvoorne, hij was top!!! Om elf uur nog een beetje zwak ging net met me 10,5m. Begin van de middag trok het aan.
Was Top!!! Allleen me droogpak is overleden damm.
|
|
|
|
BdB
|
uhm had ik inderdaad ook al gezien, heb nu 2 maandjes in een tweedehands droogpakkie gevaren. en het is het toch niet helemaal morgen maar even kijken voor een winterneopreen pakkie. is toch wat makkelijker zwemmen en meer bewegingsvrijheid mijn vakantie zit erop en nu resteren voorlopig alleen de weekenden dus mocht je een keer die kant op rijden laat het me weten. Ben wel in voor een potje te knallen
|
|
|
BdB
|
zijn er nog mensen die morgen wil varen, ga zelf richting horst Is nog plek over in de auto
|
|
|
|
BdB
|
Beste Kiters,
Ik kom uit wijchen en ben benieuwd waar jullie vaak/graag kiten?
Groeten
Welkom, zoveel mogelijk aan de kust Oostvoorne, wijk maar ook Horst en rond het ijselmeer. mensen voor zondag nog plannen??
|
|
|
tgroot
|
Ik rij zondag vanuit arnhem naar kijkduin
het is noord oost dus horst is ook prima te doen.
|
|
|
BdB
|
Ja twijfel nog het wordt Horst of brouwersdam
|
|
|
|
|
BdB
|
Ik hoop vanmiddag nog wat uurtjes naar horst te gaan.
Waar vaar je mee? Vaar zelf met gaastra jeckyll 10,5
|
|
|
|
BdB
|
jammer, was toch wel goed tedoen, alleen die duitsers wordt je niet goed van
|
|
|