|
BdB
|
Gehehe wie weet, voorspellingen zijn wel pittig voor je 9.5 op ouddorp
|
|
|
ash
Logs: 0 | 33 uur
|
ben terug van vakantie en wil Donderdag en/of vrijdag kiten. Gaan er meer mee dan kunnen we samen rijden.
|
|
|
DNA
|
Hi Ash,
Zit er aan te denken om vrijdag naar strand Horst te gaan.
Greetz
|
|
|
ash
|
Hallo DNA, Horst geeft nu te weinig wind op. Zoals het ernaar uitziet wordt het ergens op zee varen.
|
|
|
BdB
|
vrijdag ook maar is vrij regelen ziet er wel goed uit. Kijk ook een op surfabc.nl. Als ik vrijdag kan naar ouddorp ofzo
zaterdagochtend is nog even afwachten maar dan ga ik ook op pad denk ik
|
|
|
ash
|
ben morgen en vrijdag in omgeving van Ouddorp of Maasvlakte aan het kiten. blijf daar ergens overnachten, dus rij alleen. Misschien zie ik jullie daar wel of je kan me bellen als je in die omgeving samen wilt kiten. Altijd gezelliger dan alleen.
|
|
|
BdB
|
dacht vrijdag wel even vrij te regelen maar helaas, dus nog maar even kijken of ik tijd kan vinden vrijdag
have fun
|
|
|
|
|
ash
|
Halo Alvera Dat is goed, Dan zie ik je vandaag op de Maasvlakte wel verschijnen. Vaar denk ik met een geel/witte naish torch. ben er vanaf 10 uur tot dat de wind wegvalt.
|
|
|
bluebit
|
poeh, vrijdag ziet er inderdaad wel erg goed uit, ook voor strand horst... eens kijken of we vrij kunnen regelen.
|
|
|
DNA
|
Hi Bleubit,
Wacht nog even op de bevestiging of ik vrij kan krijgen maar denk wel dat ik morgen op strand Horst ben.
Greetz
|
|
|
BdB
|
ga morgenochtend eerst werken en hoop om 1100 op strand horst te zijn. dus vanuit het werk meteen door
's middags weer een afspraak dus helaas niet naar de kust maar de wind ziet er goed uit. Vaar met zwart/roze gaastra.
Hoe was het alvere?? dik balen dat ik zondag te lang heb getwijfeld niet meer op het water gestaan dus morgen maar even goed maken
|
|
|
alvere
Geen avatar
Logs: 0 | 16 uur
|
vandaag op Scheveningen geweest. was te doen met de 17. Was te laat om naar de slufter te gaan. Helaas morgen werken Veel plezier morgen allemaal
|
|
|
|
BdB
|
we hebben niet allemaal een 17 heb helaas om 1700 een afspraak
|
|
|
|
BdB
|
haha inderdaad doe maar snel 20 knp kan ik mijn airush razor is ff testen, vrijdag even een chill sessie op mirns denk ik
|
|
|
|
BdB
|
Hoe was vandaag dan?? Was het de moeite...
|
|
|
|
BdB
|
Vrijdag van de partij, maybee schellinkhout anders mirns waarschijnlijk meer dan oostvoorne
|
|
|
BdB
|
Niet kunnen gaan thuis verplichtingen. Vrijdag nog iemand? Heb vakantie is de wind ver te zoeken uh even een weekje geduld dan waait het van de planeet ik ben bang dat ik moet passen, razor is binnen nu nog wachten op de 5th line voor op me gaastra barretje en een 10m is echt te groot denk ik voor aankomend weekend
|
|
|