ash
![](/forum/avs/avatar_5902.png)
Logs: 0 | 33 uur
|
Ja dat is goed. ik heb jou ook een Pb gestuurd met mij tel. dan spreken we elkaar morgenvroeg nog even.
|
|
|
BdB
![](/forum/avs/avatar_12811.png)
|
Zo jullie hebben toch even een topdaggie gemist hoor zondag :-) morgen z z/o moet eerst naar Scheveningen boardje ophalen en dan door naar de zandmotor maar is aflandig dus denk weer naar schellinkhout
|
|
|
alvere
Geen avatar
Logs: 0 | 16 uur
|
hey BdB, ben je zondag alleen geweest? Ik heb vandaag maar even alle wind van zaterdag op gemaakt!!! ![Joepie](http://www.kitehigh.nl/forum/Smileys/classic/pbjslayer.gif) Faceplant, Jumps en backroll. Helaas moest ik vanavond nog even werken anders had ik ook nog de 6 even uitgelaten. Heerlijk 4 uur gevaren. Jammer genoeg morgen weer werken. Groet
|
|
|
BdB
|
Ja zondag was ik alleen, maar wat een topdag. Waar ben je vandaag geweest? Morgen maybee toch maar playa.
|
|
|
|
BdB
|
Ps slufter is toch wel verboden, nouwja weet het ook niet neem morgen niet de gok. Van het weekend ziet er niet goed uit :-(
|
|
|
alvere
Geen avatar
|
Dacht dat je tot november er mocht varen. lees net in het rotterdam gedeelte dat de eerste boetes al uitgedeeld zijn ![Embarrassed](http://www.kitehigh.nl/forum/Smileys/classic/embarrassed.gif) Heb je nog gevaren vandaag?
|
|
|
BdB
|
ja op de zandmotor was licht aflanding tot aflanding maar moest dat boardje even testen vandaar. vrijdag weer gehehe
|
|
|
|
BdB
|
Morgenavond kan ik hopelijk oordelen over me nieuwe plank, was woensdag ook niet veel, 5 rakjes gevaren op de zandmotor
Nu hopen op morgen heb er zin in
|
|
|
ash
|
mogelijk gaan wij het ook proberen morgen. Moeilijk , maar mogelijk gaan we naar Ouddorp. Waar willen jullie heen.
|
|
|
BdB
|
oudorp moet je er vroeg bij zijn denk ik, ik pak het ijsselmeer Muidenberg of hoger en daarna familie visit haha
|
|
|
ash
|
Het laat te wensen over, morgenvroeg nog maar eens kijken of en waar er wind is. alvast veel plezier
|
|
|
BdB
|
haha de windsites zijn tegenwoordig niet meer te vertrouwen :-) have fun
|
|
|
BdB
|
weet niet hoe ouddorp was maar op medemblik heerlijk gevaren, eerst nog even met de 9 maar dat was al snel te klein dus even de good old 12m opgepompt en heerlijk een paar uurtjes gevaren
maar wat was het koud brrr tijd om me droogpakkie in orde te maken
|
|
|
alvere
Geen avatar
|
Mooie foto's voorbij zien komen. Heb helaas niet gevaren het weekend. Als de voorspellingen er goed uit gaan zien zeker het weekend weer kiten. @BdB koud? hoe moet het over 2 maanden met je?
|
|
|
BdB
|
kan je vertellen het ijssselmeer is koud bah. aankomend ziet er nog goed uit ja
|
|
|
ash
|
Hoe veel uren is Medemblik rijden. Is dat een fijne spot en de moeite waard.
Wij waren Zondag met zijn drieën rond 11 uur op Ouddorp aan de Noordweg. Aanvankelijk was het met de 12m redelijk varen en zoals vaak heeft Ouddorp mooie golven. Rond de middag nam de wind snel af en was varen met de 12 niet meer mogelijk. Ik vond het overigens niet koud. Daarna een grote surfburger bij Iloon gegeten, lekker. Ondanks de geringe wind toch een fijne dag gehad.
Aankomend weekend natuurlijk weer kiten als er wind is.
|
|
|
BdB
|
morgen mensen nog plannen als ik surfabc mag geloven waait het van de planeet!!
|
|
|
|
|
BdB
|
we zouden zelfs naar horst kunnen gaan? zie jullie morgen heb er zin!!
|
|
|
BdB
|
zo ziet er weeer goed uit voor het weekend zin!! wie nog meer
|
|
|
|