Info Fuerteventura Mei-Juni graag

(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #25 Mei 04, 2012, 09:24:57
edit2Rapporteer  
Thx... ik zal uiteraard even laten weten hoe KOS was ;-)
kiterunner

Berichten: 74
Antwoord #26 Mei 10, 2012, 21:26:25
edit2Rapporteer  
Ik ben inmiddels terug van een weekje fuerteventura. Ik zat vorige week in het  RIU Oliva beach Hotel en ging 's middags lopend langs het strand naar Flagbeach dat op ca. 800 meter vanaf het hotel ligt. Met het  zonnetje boven je en het prachtige uitzicht is het best te doen.
Met de taxi vanaf het hotel naar flagbeach kost 3 euro, is lekker relaxt.
Ik heb van de 7 dagen 5 dagen kunnen varen met mijn 12 m2
Gedurende 4 dagen was er relatief weinig wind, dus ik heb kunnen werken aan mijn low-end. Regelmatig viel de wind weg waardoor je de kitesurfers zag terugwandelen over het strand.
Met name de kitesurfers met een directional boardje kunnen bij de relatief lage windsterkte langer doorvaren.
Ik was blij met mijn nieuw aangeschafte zomerschoentjes want bij laag water is het best wel glijden en glibberen over de scherpe rotsbodem als je terug naar het strand wilt lopen

Je kunt ook een kite en boardje huren bij de surfshop voor 50 euro per dag, dan heb je ook de beschikking over kites van 9 tot 14 m2, dus best wel aan te raden..
Het leukste van flagbeach is dat je in mei in je shortie over het glasheldere azuurblauwe water kan varen
Volgend jaar ga ik weer op zoek naar een andere bestemming ik denk aan Aruba.;-)
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #27 Mei 17, 2012, 19:24:09
edit2Rapporteer  
Bedankt voor je korte review.
Ik ga dus aankomende dinsdag voor twee weken naar KOS.
Ik zal mijn bevindingen bij terugkomst ff posten.

Aruba maar zeker Bonaire zijn aanrader ;-)
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.