Die smerige bruine poepkleur kite hept ik niet meer Ries. Heb dat ding samen met Frank op Cabarete in een palmboom geparkeerd. Dwars doormidden. Maarre wie moet er nu nu filmen nu jij in Tarifa zit.
Die smerige bruine poepkleur kite hept ik niet meer Ries. Heb dat ding samen met Frank op Cabarete in een palmboom geparkeerd. Dwars doormidden. Maarre wie moet er nu nu filmen nu jij in Tarifa zit.
De kites zijn weer droog en in het tassie. Komen er niet meer uit voor el Gouna. Komende dagen toch k#t weer. Kunnen we niet wat eerder vertrekken?? Het jeukt....
Paspoortje vanmiddag opgehaald, stond een grote rode streep op met de letters ILLEGAAL? Nieuw design? Inentingen gehaald tegen waterpokken, ouderdom, pestpleuris, aids, armoede en Harlequin Ichthyosis. Daar kan dus ook helemaal niks meer misgaan dacht ik zo.
Ik ga in de onderbroek, broekies koop ik daar wel.. En op de valreep nog een nieuw 2ehands barretje op de kop gescharreld met van die mooie 20m lijntjes. Als hij op tijd binnenkomt in ieder geval.
Morgen zal ik eens even met Egypte om de tafel gaan zitten om die conflictjes eens op te lossen daar in het midden oosten. Moet maar eens afgelopen zijn met dat rare gedoe..
hallo hallo nog effe en dan eerst shoppen en dan lekker chillen zijn dat die sletjes die meegaan goed geregeld van frank JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Thanks Stefan. En die katepults hebben we niet nodig, wij hebben Beun. Die lost alle problemen altijd op zeer subtiele wijze op met onze vrienden de Duitsers.
ich mache die alle kaput verdamt nog mal nicht uber die beun und seine freunde kiten so ich habe gesprochen JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAD GRUSSE VON MEIN OPA
duits gaat steeds beter ook voor het geval als ze weer eens binnevallen zonde van klaasie hopen dat het niks ernstig is zonde hij mist de mooiste tijd van z'n leven op stap met de one and only kitekings rest is ook lekker geregeld herman he heb er heeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeel zin in JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
ich mache die alle kaput verdamt nog mal nicht uber die beun und seine freunde kiten so ich habe gesprochen JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAD GRUSSE VON MEIN OPA
Hans, weet je dat die ouwe duitser met die vastgezette knieën en die Best kites dit ook allemaal weer leest ! Dat worden weer verhelderende gesprekken in ABN Amsterdams Duits met onze oosterbuuren ! Één ding is zeker jullie begrijpen elkaar.
Tis bijna zover mannen . Kan er al bijna niet van slapen. Oja dat deed ik toch al niet Gaat gezellig worden met een hoop slap geouwehoer, flauwe grappen, borreltje en een hele hoop gekite