FlyingHigh
|
Aan de deelnemers te zien, denk ik juist dat het een heel beschaafd, saai, suf, duf weekie gaat worden. Mss maar beter....
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Aan de deelnemers te zien, denk ik juist dat het een heel beschaafd, saai, suf, duf weekie gaat worden. heheheh... begrijp nu waarom DEZE week geboekt is.... beschaafd, saai, duf??? Pieno zal wel weer uitnodigingen voor zijn boot meegeven
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Kitesurf Workshop only for Girls.Gelukkig ben ik een verwijfd type en ga lekker naar deze workshop Wil wel eens kennis maken met de dames .
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Echt iets voor John, die vindt iedere vrouw die hij tegenkomt tegenwoordig een lekkerding
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Echt niet!!!! Al heeft de lerares toch wel hele lekkere billen en benen. En laten wij nou net altijd bij Buzzha Beach zitten. Heeeeeeeeeel vervelend. Heb het er trouwens nog nooit zo druk meegemaakt als op de laatste foto. Meestal nog niet eens de helft van de mensen die je hierop ziet.
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
.... foto is van afgelopen week, mss... storm voor de luwte Duz lekkkkkkkker rustig met een groepi wijvies komende week met daartussen een verwijfde vogel
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ja, Taco zal de 26ste wel weer de hele dag zoek zijn. Tis en blijft een gefrustreerde blauwe vogel. Was 2 jaar geleden ook al zo met die Hongaarse. Geef mij de 26ste je fototoestel maar weer even Beuntje. Zal ik even een paar mooie fotootjes schieten van die dames. Kun je ze weer aan Nans laten zien. Net zoals toen met die Hongaarse.
|
|
|
FlyingHigh
|
Noemt hij jou nou een verwijfde vogel John?? Zit trouwens net filmpje van Cadzand te bekijken....leuk filmpie. Daar moeten we voor eind oktober ook nog maar ff een weekendje naartoe met een paar Ff kijken of er woei is in een weekend en gaan , maar eerst ff knalluh bij de chickies in el Gouna
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Bijna op dezelfde plek, als waar die gasten zitten in dat filmpie. Jij hoeft je niet in te schrijven hoor
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Noemt hij jou nou een verwijfde vogel John?? Tiz goed dat Jasper er is en jij duzz de Sesamstraat leert kenne ...maar Sjon zal ook zeeeekerz met kwijl uit s'n mond r achteraan huppelen Grappig is dat soon Super Forecast er altiet net ff anderz uit ziet dan de gewone Forecast...
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Yep ik heb geen tijd om naar chickies te kijken. John doet elke dag niks anders. Beroepsdeformatie??
|
|
|
|
|
|
|
PieNO
|
Dank je Ries. Hoop dat ik dit jaar minimaal 3 uur kan varen waarvan 2 uur de kite op 12 uur. Jij veel fun in Tarifa. Hoop dat er veel hamburgers en grote schalen met patat te koop zijn voor je.
|
|
|
|
PieNO
|
CHICK WEEK???????????????
Ik zie mogelijkheden voor vinni!!!!!
Daar heeft Vinni geen tijd voor. Die heeft het veel te druk om 8 man les te geven.
|
|
|
FlyingHigh
|
Precies!!! Ik zal oogkleppen voor hem meenemen. Tsss wat zijn dat voor opmerkingen joh?!
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
As di h'burgers neh so laecker druut sien als die patattekes... noooooh.... daaan zou 'k t wel weute Eeeeh Ries... kun je die wiefkes uit jouw goodmorning video ook voorbij stuure voor de KB4 chickwiek (= all for free) Dan smaakt alles nog beutr...
|
|
|