Vinni
|
CHICK WEEK???????????????
Ik zie mogelijkheden voor vinni!!!!!
Haha ik hoop dat ze een beetje snel leren willen zodat ik nog wat tijd over houd voor mijzelf
|
|
|
FlyingHigh
|
Tuurlijk Vinni!! Wij zijn allemaal snelle studenten.....alleen willen we zooooo veeeelll tricks leren Mag je 1 daggie voor jezelf houden deze trip
|
|
|
@LaurenS
|
Wil dat wel zien,al die gastuh met de tong op hun knieën,en Vinni loopt ermee weg
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Wil dat wel zien,al die gastuh met de tong op hun knieën,en Vinni loopt ermee weg Gelukkig is onze grootste chameur in Tarifa. Dus dit jaar hebben wij ook een kans. Andere jaren ging die Haringhapper er van door met al dat lekkers. Nu maar hopen dat die Hongaarse er dit jaar ook weer is.
|
|
|
|
|
TBK
|
Ik heb de kamers ff ingedeeld wat vinden jullie ervan ? Kamer 1: De Beun, Vinni, Jeroen, Pieno, (dat wordt lekker slapen, bereid jullie maar op je ergste nachtmerrie het duurt 2 jaar voordat je over het "Beunsyndroom"heen bent. Kamer 2: Ride (komt voor ze rust) Kamer 3: Sisha (lekker alleen een waterpijpie roken en demonteren) Kamer 3: Flyinghigh (moet zijn vliegangst nog verwerken, heeft nl nog nooit gevlogen) Kamer 4: TBK (gunt Beuntje zijn rust) Kamer 5: Blijft natuurlijk vrij voor Klaas, ik vindt het heel jammer dat iemand die zo enthousiast is wat betreft de kitesurf sport door omstandigheden niet mee kan gaan. Klaas je bent en blijft een Kiteking Slaap lekker allemaal !
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
frankie dat kan je vinnie toch nie aan doen en pieno al helemaal nie maar moet jullie gerust stellen het snurken is alleen maar erger geworden en het slaapwandelen is al helemaal erger geworden al met al word het heel gezellig op onze verdieping vooral in de nacht JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA zo net effe tassie ingepakt kom dit jaar op 15 kg komt zeker door de switch kite die is veel lichter en natuurlijk de zittrapeze batterijtje opgeladen en kaartjes zijn helemaal leeg genoeg voor ongeveer 10 uur kitekings on tour dus
BINNENKORT THE MOVIE
NOORD HOLLAND KITE KINGS THE AFTERPARTY
|
|
|
TBK
|
Vergeet je pillen niet Hans, die wegen nog het meeste, 2kg oxazepam 3kg van die blauwe, hoe heten ze ook alweer 5kg anti sch@tpillen 4kg Betadine voor rifwonden Je ontkomt dus toch weer niet aan die 32kg bagage !
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey frank die rustig wordende pillen neem ik wel mee alleen voor de eerste 2 dagen die blauwe heb ik nie meer nodig komt alleen nog maar poeder uit de strontpillen neem ik zaterdag meteen in verwondingen hoop ik dit jaar niet meer te krijgen doe het rustig aan hoop wel wat meer dolfijnen te zien als we die boortrip gaan maken naar het onbewoonde eiland ja toch frankie met al die lekkere sletjes die ik afgelopen week heb zien voorbij komen ben ook weer toe aan een lekkere massage en een heerlijke waterpijp op het terras aan de rode zee vlak nadat we hebben geshopt in alle winkels dus het word heel gezellig neem wel mijn tab mee kunnen we skypen met het thuisfront is goedkoper dan bellen en van dat bespaarde geld kunnen we meer shoppen he lekker vooruitzicht met alle gabbers effe lekker uitwaaien niks doen lekker chillen in een zitzak in de zon temperatuutje 38 gr en een knoopie of 20 heerlijk nou alleen morgen nog een beetje stressen wel laat thuis maar dan ben ik ook lekker vrij nou genoeg gelult ik ga slapen toch geen sex vanavond nancy slaapt al en ik ook al bijna JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
FlyingHigh
|
Vergeet je pillen niet Hans, die wegen nog het meeste, 2kg oxazepam 3kg van die blauwe, hoe heten ze ook alweer 5kg anti sch@tpillen 4kg Betadine voor rifwonden Je ontkomt dus toch weer niet aan die 32kg bagage ! En vergeet de 10 liter martini niet, anders kan hij niet funcioneren!M
|
|
|
|
TBK
|
hey frank die rustig wordende pillen neem ik wel mee alleen voor de eerste 2 dagen die blauwe heb ik nie meer nodig komt alleen nog maar poeder uit de strontpillen neem ik zaterdag meteen in verwondingen hoop ik dit jaar niet meer te krijgen doe het rustig aan hoop wel wat meer dolfijnen te zien als we die boortrip gaan maken naar het onbewoonde eiland ja toch frankie met al die lekkere sletjes die ik afgelopen week heb zien voorbij komen ben ook weer toe aan een lekkere massage en een heerlijke waterpijp op het terras aan de rode zee vlak nadat we hebben geshopt in alle winkels dus het word heel gezellig neem wel mijn tab mee kunnen we skypen met het thuisfront is goedkoper dan bellen en van dat bespaarde geld kunnen we meer shoppen he lekker vooruitzicht met alle gabbers effe lekker uitwaaien niks doen lekker chillen in een zitzak in de zon temperatuutje 38 gr en een knoopie of 20 heerlijk nou alleen morgen nog een beetje stressen wel laat thuis maar dan ben ik ook lekker vrij nou genoeg gelult ik ga slapen toch geen sex vanavond nancy slaapt al en ik ook al bijna JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Waarom haal je toch altijd weer mijn trauma naar boven van die TAKKETER@NGBOTEN ! Heb ik weer een slechte nacht en dan weer die droom : UBOOT UBOOT UBOOT, woh hab ich die gesehen ! Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhh hhhhhhhhhhhhhhhhh, ik wil alleen maar wind geen boottoggies !
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Nou succes met Beuntje en zijn slaapwandelmanouvres. Ben je klaar mee.
|
|
|
FlyingHigh
|
Voor de gasten bij Beun op de kamer.....neem ff een karate-lesje. Kan zomaar zijn, dat hij met gebalde vuisten naast je bed staat....kom maar op pestlijerssssssss
|
|
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Ga je nu wel of niet mee Klaas ???
Wat denkje?? Mee natuurlijk, .... rwaz ff n obstakel, maar met een bazooka kun je een hoop oplosse... Same toejoe & knijnepeet!! Have fun & wind en kort d'rop lekkah weer thuiz kibbeling stouwe Yiiihhhhaaaaaaaaaaaaaahhhh
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Blij dat ik naar Tarifa ga, 53 knopies woensdag bij aankomst ... Kijken of dat vliegtuig wel kan landen .... Hope so Zag het ...Maar de windvlagen gaan tot 69 knots. Sta je daat met je 7. Alleen de bar zonder kite doet je dan al wegblazen. Nee dan nog liever 7 dagen op een zitzak hangen.
|
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Moet je ook nie naar kijken nie, thermisch effect wordt niet meegenomen . Mot je nou wel Is weten Frank...
|
|
|