zo we benne er weer
weer effe lekker tegen mijn chickie gelegen
wat een heerlijke week hebben we achter de rug wind / zonnetje /warm water en een leuke ploeg met kiters
ik heb het echt goed naar mijn zin gehad na al dat werken eindelijk een superweek met alleen kiten
heb al mijn uren opgeteld en kom aan de 53 uur wat een weelde ben weer helemaal terug en nu bijhouden
veel gesprongen en er zijn van iedereen mooie foto's gemaakt een nieuwe service van de kiteschool een chikkie in het water met een super camera
zal effe een paar mooie pica's op zetten
was weer zoals vanouds de wind heeft bijna geen moment het laten afweten
iedereen heeft veel progressie gemaakt kan ook bijna niet anders met de perfect spot
het atolletje was echt heel erg lekker rete strak water en een knoopie of 25 en dat de gehele dag heb zelf tussen de middag niet gegeten zo lekker was het
ik heb veel gefilmd dus ga deze week monteren van korte shots is niet veel gekomen sorry richard
hotel rihanna inn is zoals gewoonlijk super mooie kamers allemaal naast elkaar dus was net de kitekinglounge en het eten was weer voortreffelijk en in de avond lekker chillen in de loungebar met een drankie
wil iedereen bedanken voor een perfekte week we hebben heerlijk samen gelachen en gevaren
pino is van zijn naam af en gaat nu door het leven als de 3 uur kiter
sischa heeft een paar prima sprongen gemaakt en heeft wel het een en ander uitgehaald maar gelukkig was de camera er niet bij
john heeft de hele tijd dood in de lucht gehangen
frank heet nu voortaan de 14 meter kiter
vinnie die was niets meer te leren en is nu gek op oudere vrouwen
herman is nu onze gopro kiter
jeroentje is net een ausi met z'n hoed op en doet de backroll uitstekend
klaas is de rustigste van ons allemaal en doet zijn ding op zijn manier
en over mezelf ach wat kan ik er over vertellen heb een super chil weekie gehad geen werk /telefoon
heb veel trickies geleerd ben super hoog gegaan wat ze ook zeggen de beelden zullen het bewijzen maar maakt allemaal echt nie uit we hebben veel lol gehad en dat is toch maar weer mooie meegenomen
kan niet wachten op volgend jaar
BEDANKT MANNEN
JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAA