hey richard je mag bij mij altijd op de kamer slapen mits er wel een nachtkastje tussen de bedden zit anders krijg je steeds iets in je rug vraag maar aan frankieboy JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ik heb er nog is over nagedacht maar, misschien kan zijn boardbag als dwangbuis dienen ! Als er bijna 95 kg kitebagage (incl martini) in kan dan past De Beun er zelf ook wel in.
Ik zou gewoon dit pak aan doen Ries. Ben je ook niet te herkennen. Die 2 flessen kan je dan mooi vullen met je favoriete drank. En met die helm op je kop kan je nek ook niet gaan kraken.
Ik zou gewoon dit pak aan doen Ries. Ben je ook niet te herkennen. Die 2 flessen kan je dan mooi vullen met je favoriete drank. En met die helm op je kop kan je nek ook niet gaan kraken.
We zullen aan je denken als je met je winterpak op het strand ligt omdat je steeds denkt dat het over een uurtje wel zal gaan waaien. Nou ja, je hebt in ieder geval lekker lowend-kites gekocht. Wel lekker als je tot en met je nek bruin bent.
Ries en Peter, heel veel fun, wind en zon toegewenst in Tarifa. Met de wind zit het wel goed denk ik, als het teveel wordt sturen jullie onze kant maar wat op.