Haring High Richardt
|
mannen kom gewoon voor top wind(warme lucht ook nog)naar enkhuizen, wel ff voortijdig roepen kan ik optijd aan de bruine bonen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Andijk was het net niet vanmiddag, volgende keer beter
|
|
|
prutmonster
|
O hier ..... tarifa best geinig
|
|
|
Haring High Richardt
|
O hier ..... tarifa best geinig
Dus je ga weeeeeer niet meeeeeee ???????
|
|
|
|
|
|
|
dani-el
|
Maar wat is het nou, september of oktober.
|
|
|
Haring High Richardt
|
De voorlopige planning is van woensdag 26 september t/m woensdag 3 oktober Had je intresse om mee te gaan ???? We zitten al bjna vol dus snel reageren
|
|
|
@LaurenS
|
Ries ,grote kans dat ik met je mee ga die periode.Ik PB je nog effies .......
|
|
|
TBK
|
Kansloos verhaal Tarifa, spammen helpt niet. Vol=vol wat bedoel je daarmee dat je in je eentje op een 1 persoonskamer gaat ! Je kan nog altijd mee naar El gouna, de kibbeling is al besteld. Doe is gek en ga mee, je weet 't vol =vol !!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
|
|
TBK
|
Peter, wij gaan dan ook niet om te "loopen" maar om te "lopen" en dan lekker klokkies en broekies kopen ! We missen dus niks van Tarifa !
|
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Gezellie met Peter op stap. Ik hoop niet dat je één kamer hebt Peet. Je weet nog half niet hoe hard die Haring snurkt. Neem maar doppies mee. Ik weet het John,ik ben al vaker met hem op stap geweest ,gaat um ook niet worden ....................... 1 slaapkamer delen met Richard,dan maar wat meer dokken
|
|
|
Haring High Richardt
|
Gezellie met Peter op stap. Ik hoop niet dat je één kamer hebt Peet. Je weet nog half niet hoe hard die Haring snurkt. Neem maar doppies mee. Ik weet het John,ik ben al vaker met hem op stap geweest ,gaat um ook niet worden ....................... 1 slaapkamer delen met Richard,dan maar wat meer dokken Druk aan het zoeken maar er is zat die periode hier bijv met 2 slaapkamers perfect en vlakbij strand en voor weing 255 euri,s Ieder zijn eigen slaapkamer dus snurk vrij, heb er nu al zin in Hoeveeel nachies nog Peterrrrrrrr ??? http://www.costasur.com/nl/hotelBookingSearch.htmlDichtbij het strand Los Lances (Tarifa) Ga naar de plattegrond Referentie: (tarifa008) Appartement in Tarifa aan de Costa de la Luz in Spanje dichtbij het mooie strand Los Lances. Het betreft een klein appartement, eenvoudig maar compleet ingericht. Ideaal voor jongeren die willen genieten van het strand en het gezellige centrum van Tarifa wat je beide al lopend bereikt Meer info
|
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Even een vraagie over bagboards. Voor El gouwna had ik een boardbag waar net alles in kon, 2 kites en 1 board, schone onderbroek, pakki shag en tandenborstel. Voor Tarifa heb ik meer rotzooi nodig. 3 kites 1 board 2 schone onder broeken tanddenborstel en tandpasta pakki vloei etc etc Groter board bag dus. Ik kwam deze tegen uit Almere, is dit wat, iemand ervaringen mee?? en is die winkel wat in almere ??? Andere sugesties altijd welkom Matrix kite/boardbag voor 69,00 € incl. Btw De perfecte tas met wielen om alles mee te nemen maten 140 en 150 cm. http://aquatrends.nl/new/nl/acc/275-m.html
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Heb je net een berichtje gedaan in ons Noord-Holland topic over die tas.
|
|
|
|