|
|
feddomw
Gast
|
Zouden mensen nou serieus dit soort zooi kopen zonder enig onderzoek te doen? Als iemand zegt 2010 check je dat toch? Ik koop toch ook geen auto zonder eerst te kijken of het klopt wat de verkoper zegt?
(en ja, ik koop auto's die nauwelijks duurder zijn dan mijn kitespullen)
|
|
|
tgroot
|
Wrm controleert marktplaats hier niet op?
Ik krijg namelijk wel een bericht dat ik mijn autoversterker niet zo goedkoop aan mag bieden en dat ze de advertentie vervolgens niet plaatsen(en nee dit is geen lul verhaal)
Maar inderdaad als je je 3 minute verdiept in de kitespullen, ook als beginner snap je dat je geen 3 kites met de hele ratteplan uit 2010 voor ongeveer 250 euro kan kopen. Dan zou er toch een belletje moeten gaan rinkelen, maar helaas . . . .
|
|
|
Snackyman
Logs: 0 | 6 uur
|
Ik krijg namelijk wel een bericht dat ik mijn autoversterker niet zo goedkoop aan mag bieden en dat ze de advertentie vervolgens niet plaatsen(en nee dit is geen lul verhaal)
Maar inderdaad als je je 3 minute verdiept in de kitespullen, ook als beginner snap je dat je geen 3 kites met de hele ratteplan uit 2010 voor ongeveer 250 euro kan kopen. Dan zou er toch een belletje moeten gaan rinkelen, maar helaas . . . .
Bezoekersaantallen levert inkomsten op dus doen ze er weinig tegen. Wel apart dat jij bericht krijgt om je autoversterker niet zo goedkoop aan te bieden.
|
|
|
Morres
|
Mooi openingsbod " Beste Morres, duidelijk. Nu serieus? Vogel (5½ jaar actief op Marktplaats) "
|
|
|
Morres
|
1337euro, lol
|
|
|
Morres
|
Kiteanbieder heeft me gemaild, reageert overigens netjes, dus wellicht past hij het aan edit: heeft gereageerd, een van de snelste en relaxte MP-aanbieders wat mij betreft! Wist niet dat er zoveel veranderd was in kite-wereld en dacht dat het niet veel onveiliger was om mee te beginnen.
|
|
|
|
rocket man
|
Lang geleden hebben we al eens geprobeerd hieraan iets te doen maar MP was niet warm te krijgen om iets als riskant te labelen, dit ivm beinvloeding van vrije commercie en omdat ze dan veel meer dingen zouden moeten labelen, wat naar hun mening niet haalbaar zou zijn. het enigste wat we kunnen doen, en ik doe het regelmatig als ik de troep op MP tegen kom, is een mailtje naar de verkoper te sturen en hem te attenderen.
|
|
|
|
rocket man
|
niet doen, je weet niet waarom die kite een nieuwe LE nodig had. Er zijn er zat andere in ongerepareerde staat verkrijgbaar voor een vergelijkbare prijs, bv ebay.de
|
|
|
mvbtje
Geen avatar
|
Voor ongeveer die prijs moet je een kite only uit 2011 hebben. (Verder ben ik het ook niet helemaal eens met wat de adverteerder opmerkt over de kite als zijnde een fijne beginnerskite. Een 6m is niet echt een beginners kite vind ik. Je kunt ze pas varen als het zo´n minimaal windkracht 6 is en dan zijn ze gewoon behoorlijk snel in de lucht. Het is fijner om met een 9 of 10 m te oefenen in wat lichtere wind.)
|
|
|
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
Hahaha, Als er een kite museum zou bestaan, was dit toch wel een blikvanger. Check die bar !! is bijna net zo lang als het board......
|
|
|
[Pepper]
|
Die wipika is van het eerste model Free Air als ik het goed heb. is nog een oldschool tweelijner met een bar van meer dan een meter! Prijs is waarschijnlijk zo hoog omdat het hier een collectors item betreft...
|
|
|
|
|
|
|
YJ
Logs: 0 | 106 uur
|
Dat is wel heel raar. Beetje profiteren van mensen die niet weten dat je ze gratis kun bestellen
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Dan ben je echt een kloothommel! Daar doe je de KNRM heel erg te kort mee.
|
|
|