Mitchel_12000
|
Ik heb er weer een gevonden mensen: http://link.marktplaats.nl/585988760Cabrinha Blacktip voor 500 euro :-O Dat boardje is mijn oude boardje. Heb ik 2 weken geleden voor 50,- aan hem verkocht. Op zich prima plankje maar ook echt niet meer waard dan dat.
|
|
|
geloof68
|
Er wordt al flink op geboden! Wel weer OK dat het jaartal erbij staat, zie je vaak anders.
|
|
|
Mitchel_12000
|
Hahaha, inderdaad. Al 10,- voor de set geboden inmiddels.
|
|
|
|
Mitchel_12000
|
damned inderdaad. Dat die dingen nog bestaan. Ik zou het bijna kopen als investering in antiek.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Ongelofelijk dat die kites nog niet gedelamineerd zijn ondertussen. Geldt ook voor die 2003 Blacktip van Cab Zegt mij wel wat over dat die kites dus nauwelijks gebruikt zijn, anders waren ze al stuk!
|
|
|
Mitchel_12000
|
Volgens de adverteerder is de blacktip "splinternieuw" :-).
Aangezien het boardje bijna 7 jaar in mijn bezit is geweest, weet ik dat deze verre van splinternieuw is. Als je uitgaat van ongeveer 30 sessies per jaar van gemiddeld 3 uur heeft dit plankje al ongeveer 630 uur in het zoute water gelegen. Wel grappig om hem dan 2 weken na verkoop weer op deze manier tegen te komen :-D
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Als je uitgaat van ongeveer 30 sessies per jaar van gemiddeld 3 uur heeft dit plankje al ongeveer 630 uur in het zoute water gelegen. Wel grappig om hem dan 2 weken na verkoop weer op deze manier tegen te komen :-D
Dat heeft hij dus niet, want dan zou hij al ter ziele zijn. Geldt al helemaal voor de Wipkippen Zo gaat dat ook met klassieke auto's die er nog goed uit zien na jaren. Die hebben weinig kilometers gemaakt en altijd binnen gestaan. De exemplaren die wel gebruikt zijn zoals je zou verwachten zijn allang verschrot!
|
|
|
Haring High Richardt
|
Gister kwam ik iemand tegen die pas was begonne en dacht een top setje te hebben gekocht voor 250 euro Bleek een nash Aero 1 uit 2002 te zijn met een zelfmoord bar, hem aangeraden er eeen zit zak van te maken of anders in de container. Voor 250 euro opgelicht dussssssssssssssssssssssssssssssss
|
|
|
Mitchel_12000
|
Als je uitgaat van ongeveer 30 sessies per jaar van gemiddeld 3 uur heeft dit plankje al ongeveer 630 uur in het zoute water gelegen. Wel grappig om hem dan 2 weken na verkoop weer op deze manier tegen te komen :-D
Dat heeft hij dus niet, want dan zou hij al ter ziele zijn. Geldt al helemaal voor de Wipkippen Zo gaat dat ook met klassieke auto's die er nog goed uit zien na jaren. Die hebben weinig kilometers gemaakt en altijd binnen gestaan. De exemplaren die wel gebruikt zijn zoals je zou verwachten zijn allang verschrot! Ik doelde met die uren op het boardje. Dat is van mij geweest dus ik weet bijna zeker dat het ongeveer zo lang het zoute noordzee water heeft gezien . Maar inderdaad, die blacktip kan zowat niet veel gebruikt zijn als hij nu nog leeft.
|
|
|
Dennisairtime
|
Dat heeft hij dus niet, want dan zou hij al ter ziele zijn. Geldt al helemaal voor de Wipkippen Zo gaat dat ook met klassieke auto's die er nog goed uit zien na jaren. Die hebben weinig kilometers gemaakt en altijd binnen gestaan. De exemplaren die wel gebruikt zijn zoals je zou verwachten zijn allang verschrot! Ik doelde met die uren op het boardje. Dat is van mij geweest dus ik weet bijna zeker dat het ongeveer zo lang het zoute noordzee water heeft gezien . Maar inderdaad, die blacktip kan zowat niet veel gebruikt zijn als hij nu nog leeft. Zit er ook ook een lcd scherm in dat board dat je er het extreme sport channel op kan kijken?
|
|
|
Mitchel_12000
|
hahaha, niet dat ik weet. Misschien dat onze vriend er een in heeft gebouwd. Dan is de prijs toch nog gerechtvaardigd ;-).
|
|
|
|
geloof68
|
Dat zijn de beste advertenties; gewoon een stukje van een niet-opgepompte kite fotograferen. Dat geeft vertrouwen!
|
|
|
Houston
Geen avatar
|
Ik heb nog vaarbare AR5's (!) liggen. Wat zouden die nog opbrengen? 7,5 - 9,5 en 11,5 :-)
Niet gevreesd, deze zijn voor mijn museum.Ik ga niet iemand laten sterven om een paar tientjes te winnen ;-)
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Is liegen niet strafbaar? Of ten minste tegen de regels van die website? 2008/9 my ass. Die dingen zijn van 2002/3.
|
|
|
wasbeer
|
Ik heb inderdaad daarvoor een mailtje naar de website gestuurd met melding
|
|
|
feddomw
Gast
|
Ik heb reactie van de beheerder, ik had namelijk ook een bericht gestuurd..... Beste bezoeker, Bedankt voor uw bericht. We hebben het zoekertje dat u vermeldt verwijderd. Met vriendelijke groet, Dominique (beheerder) Beheerder 2dehands.be http://www.2dehands.be
|
|
|
|
bluebit
|
die slingshot fuel is in ieder geval uit 2003....nog maar eens een berichtje gestuurd naar de beheerder van de website, dat deze kites levensgevaarlijk zijn voor de beginner en dat ze actie moeten ondernemen voordat een beginnende kitesurfer hier de dupe van wordt of verongelukt.
|
|
|
|
bluebit
|
en hij is, terecht, verwijderd!
|
|
|