Zandmotor vergraving gevolgen??

Gewoon Don

Logs: 0 | 188 uur
Antwoord #25 Mei 17, 2012, 23:29:15
edit2Rapporteer  
Kijk voor iedereen duidelijk denk ik!

Bedankt Bezemsteel!!!!

Even voor mijn duidelijkheid.

afgelopen woensdag was ik voor het eerst wezen kijken op zandmotor, de wind was helaas al weg toen ik aankwam.
Maar wat ik hieruit opmaak is dat zandmotor nu verboden is en alleen nog op volle zee gekite mag worden. Klopt dit?

JA. Check mijn mail van 9 mei. Daarin verwijs ik naar een pdfje.
Eagle-Jan

Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #26 Mei 18, 2012, 08:28:42
edit2Rapporteer  
Ron die snapt het

voor de ervarene onder ons is het een top spot... maar voor beginners en minder ervarene is het niet te doen op het sluf. stroming was er vorige week rete hard!!! De 2 poeltjes zij vet! Maar daar zullen 12:00 uur kiters bij de opening ook geweerd worden vrees ik.
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #27 Mei 18, 2012, 13:36:38
edit2Rapporteer  
Beginners en licht gevorderden hebben wat mij betreft op de zandmotor ook niets te zoeken, behalve als ze in het poeltje gaan liggen.
Echter op drukke dagen liggen ze wel de gevorderden in de weg. Tja overbevolkt Nederland Tongue

Volgens mij liggen de poeltjes op de nieuwe Sluf buiten de kitezone...in het uitgebreide vogelgeb.....Tongue
Hopelijk vergis ik me. We weten dat ze een RIB hebben van €80k,- om ons - terroristische kiters - daar met groot offensief weg te jagen!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.