|
franco
|
EN ZO IS DAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! je heb er altijd een paar kloothommels bij.
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Duidelijk verhaal!! Voortaan mag wat mij betreft de lijnen doorgesneden worden bij dat soort aso's!
|
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Die gast met de rode Ozone ken ik min of meer. Aardige kerel hoor, maar inderdaad erg fanatiek en neemt nog weleens wat risico's.
Het was mij gister zelf niet echt opgevallen, ik was een stuk verderop bezig voornamelijk.
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
het zijn binkies die denken dat ze stoer zijn. en er zijn er zoveel van, zovan : he kijk mij eens. mot maar een keer goed fout gaan dan.die leren het dan wel.
|
|
|
KiteGuy
|
''Dikkedulle'' was een heel ander woord in mijn betoog, vooral om mijn woede te uiten, maar is waarschijnlijk (terecht) veranderd door de moderator.. @ Faxie: Risico's nemen we allemaal als we gaan kiten en bijvoorbeeld een loop trekken. Maar zo dicht op de kant en bij kleine kinderen, dan zoek je het wel heel erg op. @Ron Rodeo: Laat het dan i.i.g. niet fout gaan met een klein onschuldig kind wat daar toevallig aan het spelen is. Ten eerste voor kind en ouders natuurlijk, maar na een dergelijk ongeluk is het ook snel gedaan met kiten op de meeste gedoogspots!
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Dicht aan de kant moeten ze lekker zelf weten, eigen risiso, maar bij mensen moet je uit de buurt blijven ja...
Bij het opnieuw oplaten van m'n kite vroeg ik ook nog even aan een meneer met z'n zoontje of ze even wat afstand wilden bewaren, en gelijk even uitgelegd waarom zodat ze daar later ook rekening mee kunnen houden. (En dat is een stuk beter voor beide partijen dan met het hele zaakje 20 meter op te schuiven)
|
|
|
Morres
|
''Dikkedulle'' was een heel ander woord in mijn betoog, vooral om mijn woede te uiten, maar is waarschijnlijk (terecht) veranderd door de moderator..
gaat automatisch k ut wordt niks g..oddikkedulle wordt dikkedulle
|
|
|
|
Langbeest
|
Zal helaas niet het laatste bericht voor dit nieuwe zomer seizoen zijn.
|
|
|
|
Eagle-Jan
|
Die Deutschers hebben ook zulke gasten, vol op in het vogelgebied @ Playa! Danke schön... Arsch!!!
|
|
|
boardjort
Geen avatar
|
Eindelijk dikke actie in Zeeland. Als je een vent bent ga je het ze gewoon vertellen. Volgende keer een paar mooie foto's maken.. die willen we zien, niet dat gezeur....
|
|
|
Aaronlexmond
Geen avatar
|
Zuinig op onze spots, als iedereen dan ook de kitezone respecteerd. Wij zitten daar met de surfschool en van de 30 kites waren er denk ik 7 in de kitezone opgelaten en de rest van jullie ja knikkende gasten heeft ook gewoon voor het strand zijn spullen opgezet en opgelaten. Top als de rest zich daar de volgende ronde ook aan houdt!
|
|
|
Eagle-Jan
|
Als je een vent bent ga je het ze gewoon vertellen.
Maar ja naar 6 keer waarschuwen hoopte ik ineens dat handhaving bonnen ging uitdelen, want ja die worden er immers voor betaald zou je zeggen. heelaas...
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Eindelijk dikke actie in Zeeland. Als je een vent bent ga je het ze gewoon vertellen. Volgende keer een paar mooie foto's maken.. die willen we zien, niet dat gezeur....
ik zie het stukje van KiteGuy niet als gezeur ........
|
|
|
ArtEZZZ
Geen avatar
|
hahaha ik vond dikkedulle al niet echt een woord voor je!
|
|
|
|
KiteGuy
|
@ AaronLexmond: Het was 2 jaar geleden dat ik op deze spot heb gekite. Bij aankomst hebben wij direct iemand van de kiteschool (hij leek instructeur, had iig een hesje aan) gevraagd hoe het met de spotregelgeving zat. Letterlijk antwoord: "eigenlijk moet je voorbij het 2e strekdammetje zijn om te landen en te launchen en kiten tussen de 2 gele tonnen, maar er zijn niet veel badgasten en zo streng wordt er niet gecontroleerd". Wij hebben al onze zooi tot voorbij het 2e dammetje gesjouwd en houden ons sowieso overal aan de spotregelgeving, anders zou ik een bericht als bovenstaand niet posten.. @Boardjort: Zowel mijn maatje als ik hadden flinke sneeen in onze voeten vanwege de fijne schelpen aldaar. We konden amper lopen (nog steeds trouwens). Na een dag kiten, een lange, pijnlijke en zware weg terug naar de auto (omdat wij wel de moeite hadden genomen naar de launch-area te lopen), wil je naar huis. Als je denkt dat mijn maatje en ik niet flink genoeg zijn om ze er rechtstreeks op aan te spreken, dan heb je echt de verkeerde voor je! Op het water heb ik ze eerder niet gezien, omdat wij wel in de zone aan het kiten waren....
|
|
|
hehuis
|
WIe laat zijn kind dan ook onbewaakt zo dicht aan het water staan? En dan als een konijn in het licht blijven staan als het gevaar op je afkomt. Want het is zo mooi omnaar te kijken. Die kinderen hadden allang bij moeders aan tafel moeten zitten om daarna vroeg naar bed te gaan. Ze krijgen ook geen opvoeding meer tegenwoordig. Regelmaat,. dat is wat ze nodig hebben.
Aso's op fietspaden die wielrennend oude vrouwtjes doodrijden. Dronken automobilisten, loslopende honden, poep niet opruimen. Motoren met open uitlaten. Jeugd met grote ghettoblasters. Verkeershufters. Kitehufters. Natura2000. Haatbaarden en bloksnorren.
Waar moet het heen met de wereld?
|
|
|
Fly
|
@ KiteGuy, je moet inderdaad opletten want soms liggen er nog scherpe oesters alhoewel de Roompot ze regelmatig verwijderd van het strand. Er staat 1 bord bij de ingang dat je schoentjes moet dragen. In de winter en buiten het seizoen is het vaak geen probleem om vlak bij de kiteschool de kite op te laten. Dit brengt ook geen gevaar met zich mee. Vervolgens kun je gaan kiten tussen de gele boeien. Als het druk is, hebben de kiters een eigen zone na de 2de strekdam. Daar worden de lessen ook gegeven. Deze zone staat duidelijk aangegeven door het bord van de Roompot maar ook bij de surfschool. Verder is het een super spot, dus inderdaad belangrijk om de zone en badgasten te respecteren! En laten we het gezellig houden online
|
|
|
Morres
|
ghettoblasters, bestaan die nog :+
|
|
|