Kiten met de voorspelling: kans op onweersbuien

ShiftyMcBean
Gast
Augustus 20, 2004, 15:28:12
edit2Rapporteer  
Hey iedereen!

Ik ga strax ff het water op en nu is mijn vraag; is dit héél erg af te raden met "kans op onweersbuien"? het wordt op weeronline voorspeld over de hele dag maar ik heb nog niets gezien...

Gewoon er heen gaan en als 't al begint kappen of wordt het echt helemaal afgeraden? Of...?

Let me know, ben wel benieuwd... alvast bedankt

Ciao!
Cas
Naish........what else???

Berichten: 3039
Antwoord #1 Augustus 20, 2004, 15:38:18
edit2Rapporteer  
Aan de kust is kans op onweersbuien aanmerkelijk kleiner als in het binnenland, ik bedoel hiermee de kans dat je getroffen wordt door de bliksem, de windstoten die meestal ook gepaard gaan bij onweersbuien blijven het zelfde en gevaarlijk/onvoorspelbaar!
-_Wouter87_-

Berichten: 398
Antwoord #2 Augustus 20, 2004, 15:41:12
edit2Rapporteer  
maar ookal is de kans 1 op 1.000.000 dan nog is het gevaarlijk jongens... je zal net die ene maar zijn... kzou maar wel stoppen als het gaan onweren... :Smiley
ShiftyMcBean
Gast
Antwoord #3 Augustus 20, 2004, 15:42:48
edit2Rapporteer  
We hebben net besloten om gewoon te gaan... mocht het al gaan onweren dan ben ik de eerste die aan de kant staat... met de kite naar beneden Smiley

Bedankt voor jullie reacties!

Ciao!
Cas
Moza

Berichten: 1716
Antwoord #4 Augustus 20, 2004, 15:53:49
edit2Rapporteer  
De lucht goed in de gaten houden en bij twijfel>>>>koffie ;D
Alex.....
Gast
Antwoord #5 Augustus 20, 2004, 16:09:22
edit2Rapporteer  
koffie????

maar idd, op het water zie je vaak van ver al de donkere wolken aan komen, dat is echt een teken dat je tijdelijk het water af moet!

het is echt belangrijk dat je daar rekening mee houd, regen is nog niet zo erg, maar onweer en die onverwachte windstoten, dat zijn de boosdoeners!!!

Watch out!!!! Wink
Moza

Berichten: 1716
Antwoord #6 Augustus 20, 2004, 16:54:39
edit2Rapporteer  
Ik bedoel dat je dan even moet stoppen en een kop koffie moet gaan drinken.....

ShiftyMcBean
Gast
Antwoord #7 Augustus 21, 2004, 12:47:27
edit2Rapporteer  
Het was gisteravond nog wel onweer, gelukkig waren we net gestopt omdat de wind in kakte... Toch nog wel even lekker gevaren, al was het echt héél vlagerig... naja... altijd weer feest!

Ciao!
Cas
Emiel

Berichten: 3004
Antwoord #8 Augustus 21, 2004, 13:15:26
edit2Rapporteer  
gewoon goed in de gaten houden en als er een dikke bui aankomt kun je toch beter ff de kant op want je weet niet wat voor wind erin zit
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.