vanaf 17 juni start roadtrip in camper via westkust naar z-w france Kiten&surfen

epjvk

Geen avatar

Berichten: 2
Juni 05, 2012, 10:21:44
edit2Rapporteer  
Hoi,

Ik ben een fanatieke reiziger (32jr)  en heb besloten nederland in te ruilen voor zuid europa: op zoek anar n leuk plekje om te wonen, ergens waar er gekite en gesurfd kan worden. Ik vertek rond 17 jubni en wil rond 25 juni in de omgeving van biarritz zijn. Het is dus voor jou een enkele reis roadtrippen waarna je een vliegtuig terug kan pakken.

Ben jij spontaan en impulsief genoeg om hierin mee te gaan, (ik hoef niet meer te vrgn of je v kiten en surfen houdt;-)

mail me dan even zsm

groetjes eveline
feddomw
Gast
Antwoord #1 Juni 05, 2012, 11:09:45
edit2Rapporteer  
Een vrouw die vraagt of surf- of kite-minded mensen (lees: mannen, want er zijn hier niet veel vrouwen actief) mee gaan. Ik vermoed dat je aardig wat reacties gaat krijgen... Wink

Uit nieuwsgierigheid, wil je ook in Biarritz eindigen en zelf daar blijven?
matta

Berichten: 195
Antwoord #2 Juni 22, 2012, 10:09:21
edit2Rapporteer  
Erg gaaf! Mocht je nog leuke ('secret') surfspots tegenkomen dan hoor ik dat graag! Ik ga namelijk ook roadtrippen langs de Franse kust! Smiley
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.