|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Toppie weer hoor, nu met Adobe bezig geweest?
Wat is het nummer trouwens?
|
|
|
Kemperman
|
Lekker filmpje, Zaterdag was echt een lekkere dag om te loopen.
Nummer is een remix van Grouplove colours geloof ik.
|
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Hiervoor niet echt veel in AE gedaan, alleen de intro, en de kleurcorrectie. Nummer : Grouplove - Colours (Captian Cuts Remix)
|
|
|
Tim_GTS5
|
Lekker oefenwindje, volgende keer unhooked kiteloop laten zien
|
|
|
|
|
bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
haha dutchy, toen ik je reactie las had k even een glimlach op me gezicht lekker bezig henk, was het je 7 m?
|
|
|
|
|
Bauke
Geen avatar
Logs: 0 | 6 uur
|
Cool! was ik maar zo ver Ik zie dat er geloopt werd met een ozone en de andere kite was een slingshot RPM of Feul? Zelf wil ik een RPM gaan aanschafffen en mijn grote ambitie is om te gaan loopen, vaar nu bandit III. Of zou ik beter voor de Ozone C4 kunnen gaan?
|
|
|
Kemperman
|
Zelf vind ik de ozone c4 sneller en lekkerder loopen dan de RMP.
|
|
|
KappuhH
|
Was een briljant dagje om lekker wat te loopen! Waren ook twee jongens met Caution kites dik aan het loopen. Die 7 meters waren halverwege de dag wel al een beetje te weinig denk ik?
|
|
|
Flinty
|
Wat lekker zeg! Topfilmpje... ik ga vanmiddag ook aan de slag met loopen haha!
Ik ben ook een beetje aan het oefenen.. die 7m loopt wel echt lekker zo te zien... Ik was een kleine loop in de turn met mijn 11m c4(2011) aan het oefenen en als je daar hard aan trekt dan loopt hij ook opvallend snel...
|
|
|
conner kite
Geen avatar
Logs: 0 | 118 uur
|
Was een briljant dagje om lekker wat te loopen! Waren ook twee jongens met Caution kites dik aan het loopen. Die 7 meters waren halverwege de dag wel al een beetje te weinig denk ik?
viel wel mee ik weeg maar 60 kilo dus was best goed te doen
|
|
|
conner kite
Geen avatar
Logs: 0 | 118 uur
|
Cool! was ik maar zo ver Ik zie dat er geloopt werd met een ozone en de andere kite was een slingshot RPM of Feul? Zelf wil ik een RPM gaan aanschafffen en mijn grote ambitie is om te gaan loopen, vaar nu bandit III. Of zou ik beter voor de Ozone C4 kunnen gaan? de andere is een fuel
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ja mensen nu kan die wel weer! Als jullie problemen met elkaar hebben dan vechten jullie het maar uit via de PM. Hier gaan we niet verder!
Ik heb het topic opgeschoont dus laten we het netjes houden nu!
|
|
|
henkert
Geen avatar
|
Dankjewel Marc, we zullen het als grote kinderen uitvechten. Ik weet waar Jens woont dus ik zal eens even goed duidelijk maken wie er gelijk heeft! Ik denk dat een Pluralis Majestatis niet nodig zal zijn. Geweld zal volstaan.
|
|
|