Sneak pics North Vegas 2013

Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #25 Juli 05, 2012, 21:09:31
edit2Rapporteer  
Die tekst, wie heeft dat verzonnen?

"HERE IT IS SUPER FANTATSIC"

Ken Winner waarschijnlijk. Wink

Met z'n steenkolen Engels.

Ken is een Yankee (of Redneck).
North is een moffenmerk. De marketing en hoofdkantoor zitten in Ostereich!!!

And zhere zzzey cannot pronounzzz zze Englischzzz so well

Daar zijn ze vast ook op het waanzinnige idee gekomen om die "net voor de crash" foto's als marketing materiaal te verspreiden Tongue
EddyC

Geen avatar

Berichten: 1073
Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #26 Juli 05, 2012, 22:11:54
edit2Rapporteer  
Die tekst, wie heeft dat verzonnen?

"HERE IT IS SUPER FANTATSIC"


Ken Winner waarschijnlijk. Wink

Met z'n steenkolen Engels.


Ken is een Yankee (of Redneck).
North is een moffenmerk. De marketing en hoofdkantoor zitten in Ostereich!!!

And zhere zzzey cannot pronounzzz zze Englischzzz so well

Daar zijn ze vast ook op het waanzinnige idee gekomen om die "net voor de crash" foto's als marketing materiaal te verspreiden Tongue

Allo Allo Engliesch http://nl.wikipedia.org/wiki/%27Allo_%27Allo!

Te duur om leuk te zijn
mbetz

Berichten: 576
Antwoord #27 Juli 06, 2012, 09:08:35
edit2Rapporteer  
For the record:
Hoofdkantoor van North Kiteboarding is in München (Oberhaching). North is onderdeel van Board&More een investeerder waartoe oa ook ION, Fanatec en North Sails behoren.
B&M is een Oostenrijkse firma, North Kiteboarding is Duits, Till Eberle hoofd van North Kiteboarding werkt en woont in München....
SnaaK

Berichten: 137
Antwoord #28 Juli 06, 2012, 11:09:09
edit2Rapporteer  
Aan de tweede en derde foto te zien, zijn het perfecte kiteloopintocrash kites.........

Tweede foto zou het nog kunnen redden. Derde foto gaat het water in idd.

en de 4de heeft 2 scheuren in het doek

Waar zie je twee scheuren dan?

onder het board.. of de vinnen zijn bot.
feddomw
Gast
Antwoord #29 Juli 06, 2012, 11:29:25
edit2Rapporteer  
Aan de tweede en derde foto te zien, zijn het perfecte kiteloopintocrash kites.........

Tweede foto zou het nog kunnen redden. Derde foto gaat het water in idd.

en de 4de heeft 2 scheuren in het doek

Waar zie je twee scheuren dan?

onder het board.. of de vinnen zijn bot.

Denk dat het wel mee zal vallen. Is immers Teijin D2 doek. En S-Bend vinnen zijn niet zo debiel scherp Wink
YJ

Berichten: 476
Logs: 0 | 106 uur
Antwoord #30 Juli 06, 2012, 11:53:12
edit2Rapporteer  
For the record:
Hoofdkantoor van North Kiteboarding is in München (Oberhaching). North is onderdeel van Board&More een investeerder waartoe oa ook ION, Fanatec en North Sails behoren.
B&M is een Oostenrijkse firma, North Kiteboarding is Duits, Till Eberle hoofd van North Kiteboarding werkt en woont in München....
Dat verklaart misschien waarom er in die Ion reclames in de Access ook North kiteboards zijn te zien. Die gratis reclame voor North leek me al wat vreemd  Tongue
mbetz

Berichten: 576
Antwoord #31 Juli 06, 2012, 14:16:32
edit2Rapporteer  
Overigens is North ook partners me Kiteboarding.eu
Dit verklaart waarom in iedere editie van Kiteboarding.eu wel een North Kite of een North board wordt getest, en waarom North altijd als beste uit de tests komt...
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #32 Juli 06, 2012, 14:50:45
edit2Rapporteer  
Overigens is North ook partners me Kiteboarding.eu

Is dit ergens officieel terug te vinden?
Maar het is inderdaad erg verdacht hoe goed North er altijd vanaf komt. Maar overigens niet altijd. Ook in de laatste editie hebben ze het €1000,- boardje getest, en gekwalificeerd als complete onzin voor die prijs.

ANWB laat ook altijd VAG/VW er goed uitkomen...ze worden gesponsord door Pon, immers het hele wagenpark is met fikse korting verkregen. Niets over de 1.2 TSI ditributiekettingen uit de hoek van die wielerclub!
mbetz

Berichten: 576
Antwoord #33 Juli 06, 2012, 15:28:27
edit2Rapporteer  
Link naar Kiteboarding.eu staat op de North website, een beetje verstopt onder 'partner':

http://www.northkites.com/public/content/community/partner/index_ger.html

Gewon goed om te weten wanneer je test rapporten leest....
Teigetje

Berichten: 5663
Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #34 Juli 07, 2012, 18:18:18
edit2Rapporteer  
Testrapporten heb ik eigenlijk nooit zo vertrouwd vroeger al niet in het windsurfmagazine en tegenwoordig in de kitebladen. Die ik trouwens al enkele jaren geleden hebt opgezged.
Tests van materiaal is zo goed als altijd positief, heb nog nooit gelezen dat er ook maar iets werd afgekraakt.
Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #35 Juli 07, 2012, 22:27:10
edit2Rapporteer  
Die bladen zijn veels te afhankelijk van adverteerders...
EddyC

Geen avatar

Berichten: 1073
Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #36 Juli 07, 2012, 23:12:50
edit2Rapporteer  
@Teigetje & Faxie De kitebladen zijn wel interessant:
In de tests van het nieuwe jaar (December-Maart periode) kom je te weten welke mindere eigenschappen de vorige versie had.
En dan kun je einde Maart het  model van vorig jaar kopen met de voor jou best passende eigenschappen aan sterk verminderde prijs.
Lauw
Administrator

Berichten: 3580
Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #37 Juli 08, 2012, 12:48:40
edit2Rapporteer  
Nog wat plaatjes van de bar en de nieuwe rebel(?)
EddyC

Geen avatar

Berichten: 1073
Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #38 Juli 08, 2012, 15:38:01
edit2Rapporteer  
Laatste foto met oranje kite: de bridle lijnen gaan over de front tube schuren - er werden daar wel verstevingsmateriaal geplaatst - maar schuren zal het.
Knap van North.
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #39 Juli 08, 2012, 15:38:35
edit2Rapporteer  
Laatste foto met oranje kite: de bridle lijnen gaan over de front tube schuren - er werden daar wel verstevingsmateriaal geplaatst - maar schuren zal het.
Knap van North.

Ik denk dat het nog wel mee gaat vallen Eddy.  loser

Ja dat is de nieuwe Rebel:
feddomw
Gast
Antwoord #40 Juli 08, 2012, 15:47:16
edit2Rapporteer  
Op die foto van de bar mist toch echt een (mini)5e lijn.... Ring voor de leash zit om de CL heen. Wel aardig, dat vervangbare bar-gat....

Ik moet zeggen dat ik Eddy in ieder geval gelijk geef dat ik het een bijzondere plek vind om de bridles vast ta maken. Zal met schuren wel meevallen, maar de kracht wordt wel "om" de LE geleid. Sowieso opvallen.
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #41 Juli 08, 2012, 16:01:31
edit2Rapporteer  
Testrapporten heb ik eigenlijk nooit zo vertrouwd vroeger al niet in het windsurfmagazine en tegenwoordig in de kitebladen.

Gedeeltelijk mee eens!

Maar kiteboarding.eu kraakt echt wel materiaal. Neem de twist bar van het nota bene Deutsche metk hiss-tech (core en carved). Dat heeft ze op oase.com flink wat gezeur opgeleverd!

Aan de andere kant zijn ze idd. afhankelijk van adverteerders. Zo weet ik dat als je als (klein) merk materiaal wilt laten testen je een reeks advertentieplek moet afnemen van ettelijke duizenden euro's.
Wel op voorwaarde eerlijke review, maar bij de grote merken heb ik af en toe mijn twijfels...
Toch waren ze wel eerlijk over de Park 1 wat stabiliteit betreft. Maar ik herinner me de review van de Rebels maar al te goed! Alleen maar positiviteit terwijl ze instabiel waren en lastig herstarten in de eerste modeljaren...
EddyC

Geen avatar

Berichten: 1073
Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #42 Juli 08, 2012, 16:55:47
edit2Rapporteer  
@feddomw: schuren bridles over LE - vraag maar na bij Slingshot (mogelijk RPM) die hebben er dik problemen mee gehad.
kobrin

Berichten: 944
Logs: 0 | 240 uur
Antwoord #43 Juli 08, 2012, 21:26:33
edit2Rapporteer  

Een Rebel heeft geen bridle.
feddomw
Gast
Antwoord #44 Juli 08, 2012, 22:01:33
edit2Rapporteer  

Een Rebel heeft geen bridle.

Toch zie ik op de foto 3 lijntjes/pigtails, en de linker is niet de middenste lijn/5e lijn.

Dus moeten minimaal twee van de zichtbare lijntjes samen een bridle vormen...
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #45 Juli 08, 2012, 22:26:26
edit2Rapporteer  

Een Rebel heeft geen bridle.

Toch zie ik op de foto 3 lijntjes/pigtails, en de linker is niet de middenste lijn/5e lijn.

Dus moeten minimaal twee van de zichtbare lijntjes samen een bridle vormen...

Op de wingtip zit voor een klein stukje een Y-bridle. Dit is om de kracht beter te verdelen denk ik.
kobrin

Berichten: 944
Logs: 0 | 240 uur
Antwoord #46 Juli 23, 2012, 13:54:54
edit2Rapporteer  
Nog wat foto' s en specs tegengekomen van de nieuwe bar..

Features of the North Trust Bar 2013:
 - Available with several lines lengths: 19,22,24,27 and 32m
 - 100% molded chicken loop
 - New depower 40% stronger
 - Possibility to change the size of the bar in 2 clicks
 - line three times more abrasion resistant
 - depower rope easily removed, only 2 screw-type fcs

 

feddomw
Gast
Antwoord #47 Juli 23, 2012, 14:19:44
edit2Rapporteer  
Die back line adjuster in de bar is wel erg fraai. Ziet er secuur uit, en niet dat gedoe met knoopjes onder je floaters. Gewoon "clean".
EddyC

Geen avatar

Berichten: 1073
Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #48 Juli 23, 2012, 19:48:54
edit2Rapporteer  
Plastic en winter temperaturen wordt breekbaar.
En zand kan d'er ook tussen om het lekker vast te maken.

Wat was er fout met die korte touwtjes: dat werkte altijd: winter en zomer - met en zonder zand
feddomw
Gast
Antwoord #49 Juli 23, 2012, 21:50:55
edit2Rapporteer  
Plastic en winter temperaturen wordt breekbaar.
En zand kan d'er ook tussen om het lekker vast te maken.

Wat was er fout met die korte touwtjes: dat werkte altijd: winter en zomer - met en zonder zand

Jij kan ook op alle slakken zout leggen....

Bij mij zijn de lijnen een keer losgeschoten onder de floaters. Dat werd zwemmen.  Met dat klemmetje dat in de bar-ends zit zal dat niet gebeuren denk ik. Goed plastic wordt niet breekbaar, zeker niet bij niet debiel koude temperaturen. Er wordt niet voor niets nog steeds veel plastic gebruikt in de ski en snowbaord industrie. Breekt er veel bij jouw auto af in de winter? Ga jij vaak het water op bij -40 graden, Eddy?
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.